Moja Crvena Zvezda
ТрансфериФудбал

Просинечки: „Надам се да ћемо успети да доведемо жељена појачања“

Прелазни рок се ближи, а на Маракани многе ствари постају све јасније. Андрија Калуђеровић је, како смо најавили још пре неколико недеља, практично већ напустио Црвену звезду, веома близу одласка су Ади и Вилотић за које клуб има понуде.

Oдлазак поменутих фудбалера омогућиће реализацију трансфера са листе жеља Роберта Просинечког.

„Колико знам, трансфер Калуђеровића је готова ствар, близу је реализације и одлазак Адија, а верујем да ће клуб врло брзо пронаћи и Вилотић. Новац од њихове продаје требало би да буде довољан да реализујемо неке од жеља“, рекао је Просинечки, а преноси „Журнал“.

Клуб ради на довођењу играча који су приоритет ове зиме, а реч је о већ помињаним фудбалерима.

„Ради се на томе. Надам се да ћемо успети да их доведемо.“

Повезане вести

61 comments

veliki pravi Zvezdas дец 16, 2011 at 13:40

Robi dovedi sledece igrace u Crvenu Zvezdu Rodica iz Ofk ,Luku iz Rada ,Medojevica iz Vojvodine ,Filip Djordjevic ,Abraham Frimpong ,Filip Djuricic ,Stevanovic iz Vojvodine ,Mario Bozic ,Andrej Kramaric ,D.Damjanovic ,Luiz Bolanjos ,super talentovane crnogorske igrace Luka Djordjevic ,Rebronja i Marko Vukcevic

Reply
Alex Krycek дец 16, 2011 at 14:33

Dragane, aj banuj ovog lika. Prica gluposti svaki dan.

Reply
zooro дец 15, 2011 at 21:34

Pozdrav svim mojim zvezdašima i čestitam vam svima,jer svi vi koji komentarišete,nešto ,ipak i dobro predlažete. I ja ću se usuditi da dam neki konstruktivan komentar.Tačno je da na desnoj strani imamo sada Pašeka i Perovića i iz tog razloga desna strana nam je pokrivena u cijelosti,tako da Kostić nam nije potreban ni kao igrač,a iskren da budem ni kao čovek.Zašto?Jednostavno,nama ne trebaju igrači koji kalkulišu i ponašaju se kao mlada prve bračne noći.Nama trebaju oni koji jasno kažu,kao Kasalica,da su oduvjek navijači Zvezde i da im je želja da igraju u C.Zvezdi.Kostić,takav nije.Milivojević.Nije loš igrač,ali ni tako dobar za Zvezdu da bi došao u Zvezdu,a naročito,što je i on kalkulant.Pročitajte današnje vesti i svima će biti jasno o čemu pišem.Ja sam PROTIV,a vi?Kasalic?Obavezno,ako ni zbog čega,zbog toga što se afirmisao u Slobodi kao igrač,što je brz i VOLI ZVEZDU,kao i JA. PREDRAG LUKA?Paklen igrač,i prosto mi nije jasno da naša uprava i „Veliki Žuti“ to ne vide i ne razmišljaju u tom pravcu?Čudim se!Mladenović?Pa nije me baš oduševio,ali ipak sam zadovoljan njegovim kvalitetom i željom,a naročito što je odmah po pozivu Zvezde odreagovao kao najveći navijač njen!Mislim,ipak,da je dobar potez i dobar igrač i da će napredovati.Ožegović,Krneta i Đuričković?Pravi potez!Momcima davati šansu na proleće,ali ne na kaščicu,već veću minutažu,jer titula je izgubljena,ne zato što ih realno nemožemo stići,jer je bagra zatvorila sve utakmice do kraja, i neće dati da se desi iznenađenje.Možemo ih mi dobiti,Vojvodina,Spartak i Rad,a u svim ostalim ne vidim da mogu izgubiti bodove.Sve su to pi..e.Međutim,moramo biti i mi realni,tako da mi nemožemo sve dobiti,jer će i kod nas biti rasprodaje bodova. I ko mi se još sviđa.Ima jedan mali u FK Šumadija,16-godišnjak,trenutno je povređen,otjeran iz FK Radnički 1923,ne što nema kvalitet,nego što je bio povređen i što mu nisu hteli obezbediti stan i hranu,a došao je kod njih iz FK Drine Ljubovija.Njega bi Zvezdini skauti trebalo malo da prate na proleće.Opasan igrač i po desnoj i po levoj strani,igra dobro sa obe noge i ima dobar i brz dribling.Ko ima bilokakve mogućnosti neka nekom od skauta preporuči ovu moju preporuku,neće se pokajati ni skaut ni klub koji ga angažuje.OBEĆAVAM!Pozdrav svima.ŽIVELI MI !

Reply
Nebojsa дец 15, 2011 at 16:51

http://sportal.rs/news.php?news=64590 proverite je li Ozegovic stvarno potpisao i odakle njima ova informacija.

Reply
Vladan дец 15, 2011 at 16:01

Alooo bree napadac nam je potreban dobar….

Reply
Ни код бабе нема џабе... дец 15, 2011 at 15:39

Газпром хоће добру рекламу за мале паре,сви знамо да су руси шкрти на парама оће мало да уложе а да се питају у вези свега е ТРЦ МИЛОЈКА управу је Лукић, они хоће добре резултате а неће да пљуну лову! Олимпијакос је одбио газпрм за спонзора јер су има давали 5 милки по сезони ал тражили да се прође у нокаут фазу ЛШ!!!! ПРВО ЛОВА ПА РЕЗУЛТАТИ А НЕ ОБРНУТО!!!!

Reply
kadddddddddd ? дец 15, 2011 at 14:53

imas perovica i paseka…Kad je Paseko odigrao zadnju utakmicu na leto,a Perovic da ne spominjem,dok je Kostic u odlicnoj formi i kvalitetan igrac,to ne znaci da su paseko i perovic loshi igraci,ali trebace im dosta vremena da pronadju formu

Reply
Nemanja дец 15, 2011 at 14:44

Jbt koliko STRUCNJAKA na jednom mestu! A daj boze da 5 % od njih nekad loptu sutnulo u zivotu! Nego samo smaraju preko neta u udobnoj stolici i sve znaju! Muka mi je kad citam ove komentare.

Reply
Nemanja дец 15, 2011 at 15:29

A ti si mnogo strucan kad komentarises .

Reply
Nemanja дец 15, 2011 at 16:53

Pa sabane nisam ja rekao da sam ja strucan i ja ne komentarisem prelazni rok, gde si ti video moj komentar oko prelaznog roka! Tebe sto je pogodila istina to je druga stvar!

Reply
Alex Krycek дец 15, 2011 at 14:23

Reci cu vam zasto bi Kasalica predstavljao pojacanje. Zato sto je u prethodnim klubovima, dakle pre Slobode, igrao na poziciji ofanzivnog veznog ili levog krila. Sto znaci da ume nesto da uradi sa loptom. I to je razlog zasto je bio neefikasan u prethodnim klubovima, pre svega u Hajduku.
I jos nesto, secam se kad smo igrali prosle godine protiv Hajduka, kada je „strucni“ konsultant bio Aca Kristic i kad je rekao da je trenirao Kasalicu i da se radi o veoma dobrom igracu.

Reply
MWM дец 15, 2011 at 15:40

E, ako ga je Kristic hvalio…

Reply
delija86 дец 15, 2011 at 13:54

Robi majstore isforsiraj ti ovu polusezonu formaciju 4-4-2,pa cemo na leto svi lepo da vidimo sta je i kako bolje.Sto se tice tih iraca koje zelis mislim da im je cena malo prepumpana,za sve su tu krivi menadzeri grebatori,realna cena je bar duplo manja i tako je bilo do pre par godina i nemoj molim te da ti se ponovi situacija od pre godinu dana,sad cemo da prodamo sigurno dva stopera,Coske je precesto povredjen,a od Danijela ja mislim da nema vise vajde,dovedi dva stopera uz malog Krnetu da ne forsiramo Micka tu gde mu nije mesto i tako da mu usporavamo napredak,on je veliki borac i bice veliki igrac ali samo ako bude igrao na svojoj poziciji,sve najbolje ti zelim.

Reply
dijabola дец 15, 2011 at 19:46

Слажем се за штопера. Ок опоравиће се Михајловић и ту је Ћосић до краја сезоне, али у каквој ће форми бити Михајловић? И шта ако се повреди Ћосић? Опет ће Мићко да игра штопера, што је он да куцнем у дрво одлично радио до сад, али се бојим да то и није најбоље решење нити је решење за штопера Микић.

Reply
gagi дец 15, 2011 at 13:53

U prilog mojim tvrdnjama da Lukic i kompletna uprava a ne samo njen mali deo treba da odu i to odmah procitajte i ovaj tekst.Nece vise niko da daje novac u bure bez dna.
http://sportskacentrala.com/?s=read&id=104042&cat=1&naslov=Rusi%20ne%20daju%20pare%20Zvezd

Reply
atza87 дец 15, 2011 at 14:36

Pa to je svako normalan znao. Mi godinama nismo mogli da zatvorimo konstrukciju budzeta i kada smo imali uglavnom igrace iz nase skole, sto nam pokazuje da i kada prodajemo igrace svake god i na ime transfera zaradimo par miliona mi ne uspemo pozitivno da poslujemo u toj godini. Znaci da sada kada imamo malo veca sredstva od sponzore, taj novac mozemo da iskoristimo samo za normalno poslovanje u slucaju ako forsiramo svoje igrace koji igraju za mali novac na godisnjem nivou, jer ako pogledamo malo bolje za novac koji prima Borha i Evandro (200 000 i 250 000) mi bi mogli da zadrzimo neke nase igrace i 2 ugovora (2 x 3-4 god npr). A ruku na srce nisu napravili neku veliku razliku da bi mogli da tvrdimo da ni jedan domaci igrac to ne bi mogao..

Reply
MWM дец 15, 2011 at 15:44

Jeste, resimo se stetocina Evandra i Borhe da bismo mogli da zadrzimo ubojitog Kaludjera i Vilotu crtaca po tabli…

Reply
atza87 дец 15, 2011 at 21:44

Sine, ja koliko znam ni Vilotic ni Kaludjerovic nisu iz nase omladinske skole. Drugo ako je po tebi Borha kvalitetan igrac onda bolje vise nemoj da komentarises moja pisanja molim te 😉

Reply
gagi дец 15, 2011 at 12:59

Ovo vec pocinje strasno da me nervira, jer je ocito da se tema skrece i to namerno i da se pravi problemi kluba i njihovi uzroci sa vidljivom namerom preskacu. Hajde da pogledamo istini u oci i da imamo onu stvar i kazemo ono sto je svima poznato i ne moze se negirati. Vladan Lukic je pobedio na izborima sa samo jednim glasom prednosti,sto je u najmanju ruku sumnjivo.On je formirao sadasnju upravu i doveo Vesica i ostale sumnjive tipove u klub ( nisu valjda iskocili iz aviona,rasirili padobrane i pravac u upravu Zvezde ) Lukic je imenovao svog kuma Adzica za sportskog direktora iako i ptice na grani znaju da pomenuti nije sposoban i nema kvalitet i znanje za taj odgovoran posao. Vladan Lukic je doveo i nekakvog Stevu zvanog “majami“ menadzera koji je otvorio kafic na zapadnoj tribini ( to nije mogao sam da uradi vec mu je to omogucila uprava na celu sa Lukicem ) a sada ispada ( kako to kazu vodje ) da je taj isti Steva zajedno sa Vesicem najveci problem prenebregavajuci cinjenicu da ih je u klub doveo niko drugi nego Vladan Lukic koji uprkos Zvezdinom posrtanju i kolapsu ima i dalje veliki kredit kod tih istih vodja koji uzgred receno manipulisu uglavnom klincima ( na zalost ima i starijih likova ) koji dolaze na severnu tribinu.Ako su Steva “majami“ i Vesic Zvezdin najveci problem onda je to lako resiti i Zvezda onda izlazi iz zivog peska i provalije.Mislimo svojom glavom i recimo da su glavni krivci Lukic,nesposobna uprava koju je on formirao,nestrucan sujetni trener i nekvalitetni igraci ( odgovoran iskljucivo Lukic i saradnici ) jer za neke od njih nema mesta ni u fk palilulac,realno. I gle cuda sada Lukic hoce da se raspisu izbori,ali naravno za tri meseca na kojima ce clanovi kluba dati svoju rec ( tako ce lakse da namesti izbore u svoju korist ) dok ce za to vreme Zvezda biti u jos vecem kolapsu ( mozda i nema veceg od ovog ) nego sto je danas. On samo kupuje vreme, a evo sta je sve “dobro“uradio za vreme njegove dosadasnje vladavine – pricao je na sva usta da je dug smanjen,a u stvari je povecan i to drasticno ( samo je to dovoljan razlog da ode ) smenjivao trenere kao na traci, a sada to isto ne zeli da uradi sa tyrnerom koji je dosao u Zvezdu da tu uci svoj trenerski zanat, formirao upravu mozda najgoru u Zvezdinoj istoriji ( ne racunajuci toplicu i dan tanu ) dovodio u klub nekvalitetne i fudbalski neobrazovane igrace,izgubili smo 5 derbija i to skoro svaki na istu foru,za tri godine osvojen je samo jedan trofej kupa. I on sada hoce izbore ?? Kakvi crni izbori,kupi prnje i odlazi sa sve uprtavom i trenerom koje si TI Luk,icu doveo,jer vremena za gubljenje Zvezda vise nema. Kaze ko ponudi 30 milona eura on ce mu rado ustupiti mesto ?? Sta je on ponudio kada je dolazio sem laznih obecanja ?? Napravio je lazni dil sa vodjama i sada zajedno obmanjuju nekoliko miliona navijaca Zvezde !! Spanska sapunica ili cirkus medrano ?? Prosudite sami. A sada nekoliko reci o treneru i igracima.Da ima i malo postenja i iskrenosti prema sebi i nama Robi bi vec otisao,jer je rekao kako bi sigurno podneo ostavku da smo izgubili od rada. A zasto je to rekao posle utakmice kada se znao rezultat iste a ne pre njenog pocinjanja ? Zasto nije podneo ostavku posle poraza od vojvodine kada je ocito da nema autoritet i da ga pojedini igraci buse i bojkotuju ??Lagao je kompletnu javnost da ima odlican tim koji ce vratiti titulu na Marakanu, a sada vise od pola tima stavlja na transfer listu ?? Pa to su valjda isti igraci koje je on hvalio i kleo se u njih ?? Da li on misli da smo mi ludi ili coravi pa da ne vidimo koji igraci ne bi mogli da budu ni portiri na stadionu ?Zasto nam nije rekao da on uopste ali uopste ne sastavlja tim sto se videlo na primeru Vilotica ( navodno je zbog interesa kluba vratio istog u tim ) ??Pristao je da igra kako mu svira ova losa uprava jer mu je ovo zivotna sansa i odskocna daska za dalji nastavak trenerske karijere, svestan je da sa ovim malim znanjem ne bi mogao nikog da trenira ( nijedan ozbiljan klub ) jer je trener pocetnik i bez licence,a to mu je omogucio Lukic i uprava.Da li veliki klub kao sto je Zvezda sme sebi da dozvoli takav blam da je vodi trener koji do tada nije imao ni sekundu staza kao sef strucnog staba bilo gde i bilo kad.Nema morala da podnese ostavku zbog losih rezultata jer svuda zbog toga trener prvi snosi posledice,jer kakvi god da su igraci on ih je vodio i pricao na sva usta kako imaju kvalitet za Zvezdu. Previse je sujetan,forsira formaciju 4-3-3 i od nje nece odustati po cenu da Zvezda ispadne iz lige. Takvu formaciju moze da igra samo sa mnogo kvalitetnim igracima koje na zalost Zvezda danas nema. Zasto se Evandro raspada ? Zasto Borha i Dimitrijevic nisu na transfer listi kada obektivno ne zasluzuju Zvezdin dres ? Da li je on zaista napravio tu transfer listu ili je kao mnogo puta do sada u njegovo ime to ucinio neko drugi ?? Zasto Bajkovic nije na transfer listi ? Njegov ljubimac ili nesto drugo ? Setite se samo primljenog gola protiv radnickog glavom i to iz peterca gde bi svaka lopta trebala biti golmanova, ili nebuloznih istrcavanja protiv partizana i vojvodine gde je iskljuciv krivac za golove koje smo primili (ima toga jos puno ). Hajde da se ne lazemo on je seoski golman koji jednostavno vise NE SME da brani Zvezdin gol.Zasto je njegova naopaka taktika procitana ( za vreme utakmice njegova sujeta mu ne dozvoljava da promeni nesto u nacinu igre ) i zasto se Zvezda sem ruku na srce dve tri utakmice zestoko mucila da osvoji bodove i dodje do pobede ? Zasto mu odbrambeni igraci ne izlaze u blok i zasto svi igraci Zvezde daleko stoje od protivnickih ? Zasto na treninzima ne vezba prekide kada se iz aviona vidi da iz istih primamo najvise golova ? Zasto kada jurimo rezultat menja spica i uvodi spica,umesto da sa dva napadaca pokusamo da damo gol i razbijemo bunker protivnika ? Zasto ne dozvoljava igracima da ispucaju loptu ( samo pasom mogu da je iznesu,a igra sa jednim zadnjim veznim igracem )kada nasu zadnju liniju bukvalno stisnu da pojedinci ne znaju sta ce sa loptom i tako stvaraju gol sansu za protivnika ? Dokle ce da nas zamajava o nekakvoj dominaciji u polju i posedom lopte ? Koga to interesuje ? Time moze da se hvali gvardiola koji ima uz posed lopte i rezultat sto nas “gvardiola“ NEMA ! Zasto mu Borha igra po desnoj strani ( stalno okrenut ledjima protivnickom golu ) i time gusi Mikica i Lazovica da probijaju po toj strani jer borha nema nikakav proboj i igru jedan na jedan ??Mnogo je jos pitanja a malo odgovora smo dobili na njih. I da ne zaboravim da su tole i fss tek na zacelju liste onih koji rade na tome da fk mali patuljak bude ispred nas,ali tek na zacelju posto su na vrhu liste gore pomenuti i sto pre odu verujte bice i neke sanse kakve takve da nasa Zvezda stane na noge i zato iz sve snage uzvikujem LUKICU ODLAZI, ZVEZDA IZNAD SVIH !!!

Reply
Alex Krycek дец 15, 2011 at 14:19

Ja sam ti dao minus jer me mrzi da citam

Reply
gagi дец 15, 2011 at 14:26

Ti si bar iskren i hvala ti na tome, ali me cude ovi sto su procitali komentar a nastavljaju da lazu sami sebe i ne prihvataju istinu,bolnu i onda im je lakse da nastave da veruju u sopstvene lazi i lupaju minuse. To je najlakse. Tebi se jos jednom zahvaljujem na iskrenosti.

Reply
atza87 дец 15, 2011 at 14:41

Ja bih samo da te ispravim nesto, ne igra u formaciji 4-3-3 vec 4-5-1 jer i Borha i Lazovic po formaciji nikako ne mogu biti napadaci (i ako to Robert prica)..

Reply
josif дец 15, 2011 at 14:55

Lukic nije pobedio sa jednim glasom prednosti jer nije uopste imao protivkandidata jer se onaj bivsi clan UO cinimise da se zvao Dragoljub Lekic(mozda sam lupio bezveze)povukao pred samu skupstinu posle silne poruke DELIJA da se nesme kandidovati,a Lukic nije imao kvorum za skupstinu pa su predstavnici DELIJA dosli na skupstinu da bi imao kvorum kako se nebi odlagala skupstina i produbljivala kriza u klubu a bili su uzdrzani na skupstini i nisu glasali za Lukica.To je cela istina,informisi se prenego pises gluposti.Pozz.MKD

Reply
gagi дец 15, 2011 at 16:42

Nisam ni rekao da je Lukic imao protivkandidata i ne znam gde si to video i procitao u mom komentaru. Znam i dovoljno sam informisan o svemu sto se desavalo na toj skupstini, a napisao sam da je pobedio za jedan glas ( mislio sam na kvorum koji je jako sumnjiv ) i zato nemoj da mi solis pamet i lupas gluposti jer sasvim sigurno imam MNOGO,MNOGO DUZI STAZ OD TEBE NA MARAKANI, “Delijo“ !!!

Reply
gagi дец 15, 2011 at 17:08

Ja uopste ali uopste nisam napisao da je Lukic imao protrivkandidata i ne znam gde gde si to video u mom komentaru, to si ti izmislio i ne govoris istinu. Nisam zeleo da detaljno pisem o toj skupstini jer svi znamo sta se tamo desilo, a mislio sam na sumnjiv kvorum sto je i zabelezeno. Sigurno je jedno a to je da od tebe SIGURNO imam veci staz na Marakani, da sam dobro informisan i da znam kakvo je stanje u klubu.I dacu ti mali savet a on glasi – BOLJE PAMETNO CUTATI NEGO KAO TI GLUPOSTI LUPATI. Ako vec nisi imao nista pametnije da kazes i das svoje misljenje ( koga ocito nemas ) za koje valjda ne treba da ides kod vodja bolje da nisi uzalud samarao tastaturu i lupetao. Ovim prekidam svaku dalju polemiku sa tobom jer mi je ispd casti da polemisem sa nekim ko ocito nema svoj stav i nosi tudju glavu na ramenima “Delijo“ !!!

Reply
Steva дец 15, 2011 at 20:10

UPRAVU SI SKROZ!!! samo je pitanje ko ce da stane na celo Zvezde umesto Lukica i lose je vreme za takve promene u ovom trenutku kad je prelazni rok…
i interesujeme kako znas da na treninzima ne vezbamo prekide?

Reply
gagi дец 15, 2011 at 20:35

Ako tebe od svega sto sam napisao najvise interesuje kako znam da na treninzima Robi ne vezba prekide sa igracima onda dobro majstore reci cu ti da sam prisustvovao na vecini treninga kao i da mi je to potvrdio i jedan igrac Zvezde koga ne bih zeleo da imenujem jer to ne bi bilo fer prema njemu,a kazem ti da sam se i svojim ocima licno uverio u to. Ne slazem se sa tobom u delu u kome kazes ko posle Lukica. Pa nije valjda da je on Bogom dan i da mu je Zvezdu ostavio deda u nasledstvo. Sto se tice prelaznog roka on jos nije poceo i ne traje dva dana vec mnogo duze i ima vremena da se sve ove promene obave bez rizika po klub u bilo kom smislu. Poenta je u tome da moramo prvo da pocistimo svoje dvoriste pa tek onda da trazimo krivce u drugima, a vremena je sve manje, Zvezda je dotakla dno i ne mogu je voditi oni koji imaju ogromnog udela u toj tuznoj prici.To su rekli i predstavnici Gazproma i ja se slazem sa njima.

Reply
Realan дец 16, 2011 at 10:24

Brate svaka cast odlican komentar,samo me iznenadjuje broj minusa koje si dobio,ali cinjenica je da klinci ne razmisljaju svojom glavom (mama i tata brinu o svemu) i dovoljno je da cuju od par njih da je recimo Lukic odlican predsednik ili Prosinecki je vrhunski strucnjak i slepo veruju u to.

Reply
gagi дец 16, 2011 at 14:36

Hvala ti brate na misljenju koje si izneo,a mene uopste ne cudi broj minusa koji sam dobio jer su ih dali oni koji po svoje misljenje moraju da idu kod vodja u reviju i nemaju svoju glavu. Neka mi ti isti kazu samo ovo – Sta je to dobro i pozitivno uradio Lukic za vreme dosadasnje vladavine ?? NISTA ! Smanjio dug ?? NIJE VEC GA JE POVECAO !! Osvojio titulu ?? NIJE !! Pobedio u derbiju u prvenstvu ?? NIJE !! Dovodio kvalitetne igrace ?? NIJE,DOVODIO JE SAM KRS ?? Formirao losu upravu i doveo nesposobnog Adzica ?? DA TO JE NJEGOVO DELO !! Na zadnjem sastanku se posvadjao sa predstavnikom Gazproma jer mu je ovaj rekao istinu u lice ?? DA I TO JE USPEO DA URADI !!! Ima dil sa vodjama ?? DA, IMA I TO NIJE NIKAKVA TAJNA !!! O Robiju je suvisno trositi reci kada Zvezda igra dekandentan fudbal,kada su ga svi procitali,kada nema svoje ja,autoritet i znanje koji su neophodni za rad u jednom tako velikom klubu kao sto je Zvezda !! Sta ova dva lika jos treba da urade lose po Zvezdu pa da zajedno spakuju kofere i odu iz svetinje ???

Reply
Zvezdas дец 15, 2011 at 12:58

Ljudi sta je vama, kakva pojacanja iz nase lige??? To je slabljenje Zvezde! Vi sto navodite ova navodna pojacanja, Kasalica itd. pa oni su za 2 klase slabiji od recimo Kaludjerovica, kojeg smo sklonili ! Kaludjerovic je dobar spic, brz prodoran, ali mu hvali iskustva, a ova imena sto navodite, jedino mogu biti pojacanja za Rad, Spartak, Javor, Jagodinu, ali nikako za Zvezdu. Ako se to desi, slobodno racunajte da se nismo pojacali vec oslabili jos vise! Gde ce recimo Kasalica da igra Evropske meceve, i da trese mreze??? Pa sta je sa vama?

Reply
rema дец 15, 2011 at 13:01

kaludjer,brz ,prodoran??? mi ne govorimo o istom igracu…njemu bas te stvari fale…

Reply
kastiljo дец 15, 2011 at 14:45

kaludjer jeste brz veruj mi…. da si odgledao prijateljsku utakmicu protiv mexika video bi o cemu pricamo i ja i ovaj zvezdas…samo ovde nema prostora da to i dokaze jer je u ovoj nasoj ligi kako zbog terena tako i zbog postavki igre protvinickih klubova ogranicen na prostor koji nema povrsinu vecu od 15-20m kvadratnih sto je jako mali prostor,pogotovo ako je zgusnut kao sto je slucaj u ovoj nasoj nazovi ligi….ja se apsolutno slazem sa ovim deckom sto je postvio komentar….budite uvereni svi da ce kasalica i ako dodje davati golove samo u nasoj ligi,u evropi ga necemo videti…

Reply
CZovac дец 15, 2011 at 13:13

Svaki bolji igrac kupljen iz nase lige je POJACANJE!
Ali ne time sto smo unapredili nasu igru njihovim dolaskom, vec sto smo unazadili ekipu drugih timova!
Uzmemo iz 2-3 kluba najbolje sto imaju, i eto, oni su slabiji, mada to ne znaci da smo mi jaci, a bodovi se opet lakse uzimaju!

Voditelj emisije Jelen Super Liga na RTS2, u subotu je rekao jednu pametnu stvar!
„U poslednje vreme, titulu osvaja onaj ko pobedi u velikim utakmicama, a ne u malim, kao sto je nekada bilo pravilo“
Zasto?
Male utakmice se danas KUPUJU!
Neka puno kikseva protiv „malih“ ekipa, makar sto se tice komsija!
Danas 2-3 ekipe izadju na ferku grobarima, ostalo je manje vise poznato stanje na terenu (semaforu)!

Reply
sale1806 дец 15, 2011 at 17:48

Slazem se sa tobom…Ovakav sistem dovodjenja igraca ima Minhenski Bajern…Kupi sve sto vredi iz ostalih konkurentnih klubova u Bundesligi,plus nekog igraca sa strane i imaju jak tim…Uglavnom oni svake godine ili svake druge uzimaju tituli bas na taj nacin…Primer su ti Neuer,Luiz Gustavo,Van Buyten,Ivica Olic,Gomez,i to su igraci koji su tu samo ove sezone,za prethode da ne spominjem…

Reply
miljan дец 15, 2011 at 13:20

slazem se stobom u podpunosti……..
takva pojacanja nebi igrala kod mene u radnickom iz sida a ne u
crvenoj zvezdi.

Reply
timmy дец 15, 2011 at 15:33

kakvog iskustva? tip ima vec 25 godina i fali mu iskustva? taj je u modernom fudbalu vec veteran, obzirom da talenti vec sa 17 postaju igraci ili nikad… cast izuzecima

Reply
timmy дец 15, 2011 at 15:37

Jos nesto pominjes ove neke klubove, a ja sam ubijedjen da se kojim slucajem Radnicki 1923 zove Partizan ili Zvezda bili bi sampioni drzave, jer imaju bolji tim i od nas i od Partizana. Ako je za Zvezdu dobro pojacanje Mezenga, Evandro, Borha, Adi, Kadu- ovi klinci sto se pominju su sigurno bolji. Jer ovi brazilci nisu ni jednu utakmicu sa Partizanom odigrali na nivou BSKa a ne Zvezde.

Reply
Vladimirdelija дец 15, 2011 at 12:10

ono sto mi pada napamet je mnogo nerealno, kad bi zvezda dovela morreiru ne samo zato sto je dobar kao igrac , nego kao i kontru partizanu zamislite u derbiju njihov voljeni Moreira sa 20 metara Hahahhaha pa bilo bi mi puno srce 😀 …..

Reply
Marko дец 15, 2011 at 12:57

Ja bih se odreko Zvezde da vidim to grobarsko go…o u ekipi!!!

Reply
Borivoje дец 15, 2011 at 13:12

Paseko je slican Moreiri,cini mi se.Mozda malo brzi,ali sa druge strane slabiji u defanzivi.

Reply
Borivoje дец 15, 2011 at 13:14

Paseko ti je kao Moreira,slican igrac,malo brzi,ali i malo losiji u defanzivi..ali slican

Reply
Igor дец 15, 2011 at 11:41

Jel zna neko kada pocinje prelazni rok?
Samo Kasalicu da ne dovedu, decko je sada eksplodirao, ali nije on klasa za Zvezdu. Pljuvacemo ga kao sada Kaludjerovica…

Reply
volim zvezdu дец 15, 2011 at 13:29

Nije isti kao i Klaudjerovic, ne kazem da je Romario, ALI u formaciji koju igramo i za koju cemo imati pojacanja od strane klinaca iz sopota, JEDINO sto ce nam trebati i sto nam je najvishe falilo kod Kaludjera , bilo je brzina.Da kad dobije jednu loptu u prostor, golman stigne pre njega, moze i pivo da popije.

Reply
Aca_Delija дец 15, 2011 at 11:40

Red bi bio…

Reply
Marek Hamsik дец 15, 2011 at 11:06

Moze li neko da mi kaze cijene Milivojevica, Kasalice, Maksimovica i Kostica?

Reply
:) дец 15, 2011 at 11:17

Zajedno oko 2 miliona onako realno 🙂

Reply
MWM дец 15, 2011 at 15:53

Moze Lukic kad transferi bidu zavrseni. Ne postoje cene igraca: oni „kostaju“ onoliko koliko je neko spreman da ih plati a da njihov klub pristane na to. Moze klub za nekog igraca da kaze npr. da ga ne prodaje ispod miliona, ali ako nema nikoga spremnog da ponudi toliko, onda on ne vredi milion. To je zakn trzista. Sve ostalo je nagadjanje.

Reply
Aca_Delija дец 15, 2011 at 11:39

pa da vrati ce se kad napuni dobrih 35 godina :)) koi ce nam tad -.-

Reply
ZmajOgnjeni дец 15, 2011 at 13:39

Jedan je Milan Gurovic, Lukovicu i ostalim zvezdicama jedina ljubav je evro…

Reply
czvpop дец 15, 2011 at 15:28

Ljudi nemojte tako, nije u redu… Lukovic je decko koji je po meni ubedljivo najbolji levi bek koga je Zvezda imala u poslednjih 10 godina… U medjuvremenu je poceo da igra jako dobro i kao stoper. Stavite se u njegovu poziciju…ne znaci da on ne voli Zvezdu ako covek hoce jos malo da zaradi… Pa covek od toga zivi, a svi znamo da te pare ovde da zaradi ne moze, on igra fudbal jos malo i do kraja zivota nece moci da zaradjuje toliko, osim ako ne postane dobar trener ili tako nesto, a to se retko desava. Lukovic je decko na svom mestu, ja ga postujem i volim za sve sto je uradio za moj klub. Ekipa sa njim je ubedljivo najbolja ekipa Zvezde u 21. veku. Sto se mene tice, kad god dodje, on je za ovu ligu igracina i bice nam od pomoci…

Reply
czvpop дец 16, 2011 at 11:11

Levi bek…naravno… 🙂 Lapsus… 🙂

Reply
ariljac дец 15, 2011 at 10:21

Lepo,lepo sve ide po planu,E escort brate ko nebi voleo da tako nesto bude,samo mislim da ce umesto Maksimovica doci Lune i osaje taj spic,kako ti kazes UBICA, u magli…Nego iz tvojih usta u Bozije usi…

Reply
Realan дец 15, 2011 at 10:04

Kada bi polovina od tih koje si naveo dosla bilo bi odlicno.

Reply
escort дец 15, 2011 at 09:44

Milivojevic i Luka iz Rada, Maksimovic i Kasalica iz Slobode, Kostic iz KG-a, Mladenovic iz borca, spic UBICA. To motramo da dovedemo. Mladi su a imaju kvalitet. A taj spic moze i stranac, a moze i Lekic 🙂 Kakvu je golcinu dao jbt…

Reply
smicer czv дец 15, 2011 at 10:00

Nadam se i ja

Reply
smicer czv дец 15, 2011 at 10:01

Nemamo tolko para escort

Reply
kole дец 15, 2011 at 11:14

za Milivojevica smatram da je skoro gotov posao jer se oglasio Stojic u medijima. Mladenovic je vec nas. Ako Gasprom dovede Lukovica,Tosic i Lekic se vrate,i dodje Kostic,moze se onda reci da imamo znatno ozbiljniju ekipi. o Ninkovicu necu da mastam.

Reply
Tomo Karadza дец 15, 2011 at 13:12

Na Kosticevoj poziciji vec imamo Paseka i Perovica….

Reply

Leave a Comment