Moja Crvena Zvezda
Домаћи шампионатФудбал

Роби и Тошић пред Јавор: „Идемо по победу“

Роберт просинечки, фото "Политика"
Роберт просинечки, фото "Политика"
Роберт просинечки, фото "Политика"

На данашњој конференцији за медије, дан пред утакмицу 17. кола Суперлиге против Јавора, новинарима су се обратили дефанзивац нашег тима Душко Тошић и шеф стручног штаба Роберт Просинечки.

„Као и увек – идемо на победу. Идемо у Ивањицу по добар резултат, хоћемо да одиграмо добро и узмемо три бода. Неће бити лако због мањег терена и због тога што су они жељни победе, али смо оптимисти,“ рекао је Роби, а потом је своја очекивања изнео Тошић.

„Јавор је тврда екипа, следи нам тешко гостовање. Имамо густ распоред, а они су веома мотивисани јер су изгубили у прошлом колу, међутим нама треба и ова победа за самопоуздање и добру атмосферу у екипи. Драг ми је гол који сам постигао против Јавора прошле године, то ми је био први у Звезди, али сада је битно да дамо гол, а не ко га је дао. С обзиром на то да је тешко гостовање, небитно је да ли ћемо победити са 1-0 или 3-0, важно је само да победимо. Били смо испод просека против Спартака, не бежим од те чињенице, али није било толико страшно – шта би нам тек рекли да смо примили неки гол? Изузетно цмо задовољни што до тога није дошло“.

Просинечки је истакао да ће Звезда играти офанзивно и да верује да ће победити у Ивањици.

„Чуо сам да је бољи терен сада тамо, важно је да нема блата и снега. Ми увек морамо играти офанзивно, бољи смо и верујем да ћемо победити. Чека нас и дерби ускоро, али сада размишљамо само о Јавору, и желимо да се покажемо у што бољем светлу. Јавор не може да нам парира, прошле године смо добили са 2-0, и верујем да ћемо победити и сада јер смо квалитетнији. Играчи су спремни, реализација ће бити боља, биће добра игра. Притисак постоји, наравно, јер ово је Црвена звезда, али морају играчи да се навикну на то. Имају карактер и знање, зато су овде“, рекао је Просинечки и потом објаснио да Касалица и Асамоа неће путовати у Ивањицу.

„Асамоа и Касалица сада неће путовати, треба им још који дан да се у потпуности спреме. Ожеговић и Ђуричковић су ту, имају шансе, сад неће играти, али то не значи да неће ускоро“, објаснио је Роби и затим коментарисао претходну утакмицу против Спартака.

„Играли смо против баш доброг Спартака, али они реално нису имали ниједну добру шансу за гол, а ми смо успели да победимо. Нисмо играли најбоље, али није било ни толико лоше.“

За крај Роби је прокоментарисао и састав екипе, који ће претрпети једну измену.

„Видећемо после Јавора да ли ће увек играти најјача екипа, због умора, повреда, не дај Боже, и картона. Биће једна промена у стартних 11. Уместо Марка Перовића заиграће Лука Милуновић.“

Конференцији присуствовала: Стефана Ж.

Повезане вести

49 comments

MaxBg мар 9, 2012 at 19:30

Nema od ovoga nista, zivi bili pa videli. Robi nema mnogo talenta za trenera i to je prava steta jer mnogo voli Zvezdu. Sutra ponovo mucenje, ja tebi ti meni, losa formacija, i par igraca na neprirodnim pozicijama. Ali sve ovo nije razlog da se ne ode na tekmu. Samo za tebe, uvek uz tebe!!!

Reply
igordelija мар 9, 2012 at 18:47

Neka da ozegovicu sansu ne mora borha odigrati svaku utakmicu do kraja

Reply
Arsen Venger мар 9, 2012 at 18:01

Da li je neko gledao utakmicu Man Utd – Atletik Bilbao? Boze kad li ce Zvezda da igra kao Atletic Bilbao… Ljudi su izginuli na terenu!

Reply
Nemanja Muslin мар 9, 2012 at 18:43

http://www.mozzartsport.com/vesti/13468/marselo-bijelsa–genije-ili-ludak-koji-broji-korake-/ haha dobar je…“Nekada se dešavalo da mi iz obrane danima uopšte ne vidimo napadače. Takav sistem rada nikada nisam pre video, niti posle, ali Bijelsa je sigurno najpredaniji stručnjak sa kojim sam ikada radio“, kaže nekadašnji štoper ‘gaučosa Roberto Ajala.

Reply
Perverzija мар 9, 2012 at 17:41

Za sve vas koji zestoko pljujete Borhu imam jedno pitanje : Da li je Borha za sve ovo vreme koje je kod nas, dobio samo 1 loptu u prostor, i izasao 1 na 1 sa golmanom ? Ko da je on glavni problem .. Bar se decko trudi i gine kad je na terenu , a nas najbolji igrac Lazovic protiv Spartaka ga gledam, ni da potrci da se otkrije Evandru,Milivojevicu !!

Reply
Arsen Venger мар 9, 2012 at 17:51

recimo bas na utakmici sa spartakom sam je bio pred golmanom, kad ga je evandro proigrao. Inace ceo sistem ne valja…

Reply
Nemanja Muslin мар 9, 2012 at 18:08

Sa ovakvim nacinom igrom gde napadac moze da dodje do lopte samo na neki odbitak i mnogo bolji napadaci se ne bi snasli…ali jedno je sigurno ,borha i ono sto mu se ponekad namesti,ili kada sam sebi namesti jednostavno ne ume da iskoristi…nema nikav osecaj za gol…evo zadnje sto se secam je protiv spartaka onaj sut,pa ono je jedva doslo do gola ,a trebao je da unese loptu sa sve golmanom…ali dok se ne promeni ovakav sistem igre,za koji nema uslova iduci od odgovarajucih igraca,pa preko terena koji su vise za ragbi nego za fudbal,mi cemo jos cekati na napadace po kojima smo ranije uvek bili poznati.

Reply
Dante мар 9, 2012 at 16:35

Ne bi bio problem ni teren ni nista da nasi igraci znaju makar da se nude i da traze loptu! Ako hoces 4-3-3 da igras, igraci moraju da budu mobilni, da prave trouglove i razmenjuju pasove. Lopta mora da ide ispred igraca a ne njemu u noge ili iza. I igrac mora da juri za loptom, ne da ceka da mu dodje u noge. Samo malo angazovanja i elementarne fudbaleske logike i sve moze biti mnogo bolje!

Reply
zola мар 9, 2012 at 15:38

dajte bre vise Ozegovica! Gde je Djurickovic opet ste nam samo zamazali oci sa potpisivanjem ugovora sa mladim igracima pa sve po starom! nmg da verujem dokle vise! zar tamo nikome nije stalo do zvezde!

Reply
Slobodan мар 9, 2012 at 16:40

Aj objasnite mi sto lupate decku minuse na komentar?? Jel laze nesto? Koliko su lagali da ce Zvezdina deca da nose tim,a? Gde su? I dalje su tu Borha,koji je jedan od gorih napadaca u zadnjih 20 godina,Kadu,Dimitrijevic pa i Evandro koji je prosjecan!! A Jankovic i ekipa ni na klupi!!! Pa dokle? Nemojte sada da mi objasnjavate kako se Borha dobro gradi jer ovo nije ragbi,u fudbalu je poenta dati gol,posebno za napadace ako je ovaj poluigrac napadac uopste!!!

Reply
ShoNe мар 9, 2012 at 17:57

Ja bi samo voleo da trener pusti decu da igraju, jeste da bi tad ispali iz lige al bi bar neki bili zadovoljni zato sto igraju deca, nasa deca…
Evandro je prosek koji je igrao za mladu reprezentaciju Brazila, s njom osvojio sve sto se moglo osvojiti i nosio je broj 10 u reprezentaciji a svi valjda znate sta znaci 10 u brazilskom fudbalu…
A dok nasa deca redovno ispadaju u pocetnim fazama prvenstava koje Brazil redovno osvaja….

Reply
collonelo мар 9, 2012 at 21:24

A ta deca bi trebalo da dobiju sansu bas sada ?? Pa na prosloj utakmici ovi sto su stariji i iskusniji su jedva odigrali nesto pod pritiskom sta bi tek onda mladi uradili?Sta je vama bre ?Gledam svaki 2-3 kom.za nase klince alo rodjaci to sto vi gledate Barsu u LS ne znaci da Zvezda ima takvu skolu!!!Nije lepo sto ovako pricam jer ce sad da mi lupaju – i reci ce da sam grobar il nesto drugo ali vi bre svako dete tretirate kao Mesija !!Mozda neki i citaju ovde kom.pa kad vide sta se prica za njih onda ce tek da se utripuju!!Polako sinovi ima vremena i za njih…Kad vec svi volimo Robija ajde da ga pustimo jos ovu polusezonu pa ako ne valja da menjamo!!!

Reply
Secam se pobeda мар 9, 2012 at 16:48

Mladi igraci su dobili ugovor da bi cekali na sansu i na treninzima dokazali da su je zasluzili, da li jesu ja iz fotelje ne znam. Ne moze svi mladi igraci da nam igraju. Slazem se da Zvezda ne igra kako to Zvezda treba da radi, ipak sacekajmo jos ovu polusezonu da Robi sa igracima koje je on izabrao pokaze sta zna. Robi ce ostati legenda kako god da se zavrsi ovo na klupi Zvezde.

Reply
Jovan.Budisava мар 10, 2012 at 08:20

Ne mogu svi,moze li bar jedan ili dva?

Reply
MLADEN NIS мар 9, 2012 at 19:24

Potpuno si u pravu sto se Zvezdine dece tice.Opravdanja koje Lukic i njegovi obozavaoci imaju u vezi toga su mnogo jadna da jadnija ne mogu biti a tipa su pa ne mogu svi da igraju u prvom timu i jos jeno jos bednije opravdanje tipa pa krivi su njihovi roditelji,menadzeri itd. Gde je tu krivica kluba i njegovog rukovodstva ? Gde je tu odgovornost vodecih ljudi u klubu ? Zasto Lukic za tri godine nije nasao za shodno da omladinska skola bude temelj i podloga za pravljenje kvalitetnih igraca koji ce u dogledno vreme biti nosioci igre ? Ovde neki imaju slabo pamcenje pa se ne secaju kako smo trpali mali partizan kada je u prvom timu bilo sestoro sedmoro nase dece tacnije generacija 84-85 koji su znali sta je Zvezda i kako klub dise,da su rezultati prioritet i da moraju doneti klubu trofej.Tako nas je partizan i dobio na zadnjem derbiju jer je na terenu Marakane imao sedmoro svoje dece poniklih u klubu.Ali Lukicu je lakse da dovede polupismenog igraca borhu nego da ulaze u Zvezdine talente. Pa jos kad ta deca vide da je klub Angazovao nekog tamo savia,mugosu i igraca iz trece lige dzerija jeremica itd i za koliko novca igraju mesecno naravno da ce traziti ispisnicu jer za njih tada nema mesta u timu. Da se dobro radilo sada bi Zvezda za protekle tri godine imala makar 4-5 igraca iz\ svoje skole ako ne i vise koji bi donosili veliku prevagu.Ovako se samo nastavlja princip dovodjenja poluigraca sa strane a nasa deca se guraju u drugi plan i u druge klubove.

Reply
Zvezda mi je sve мар 9, 2012 at 15:12 Reply
escort мар 9, 2012 at 15:18

Samo ti veruj Surbi i ekipi….ali prvo pogledaj koliko covek funkcija ima…Karadzicev klimac glavom!

Reply
Saša мар 9, 2012 at 15:28

Не изврћи из контекста оно шта је Јоца изјавио. Ево прочитај изјаву:

– Pogrešno je tumačenje da je Zvezda u vlasništvu svojih članova. Klub je sportsko udruženje, a članovi imaju pravo da upravljaju klubom direktno ili preko svojih delegata. Sam klub kao kolektiv je vlasnik svoje imovine, a ne članovi kao pojedinci. Članovi, na primer, ne mogu učestvovati u raspodeli dobiti, već se eventualni dobitak mora reinvestirati u klub – kaže Šurbatović.

Ово је потпуно нормално јер би онда било ко од нас за само 10 евра годишње могао да добија проценат од профита. Значи Звезда је власник своје имовине (сама ју је и стекла) а чланови и органи клуба одлучују у име Црвене звезде. Битно је да нико без сагласности чланства не може да управља имовином.
Даље, изгласано је да ни Лукић ни било ко послије њега не може да остане на функцији ако нема подршку преко 50% скупштине (до сад се тражила двотрећинска већина). То је веома битна одлука јер је и овој и некој будућој управи смањен маневарски простор.

Reply
Goran мар 9, 2012 at 17:55

To i jeste logično, svaka eventualna dobit se ne podiže nego se dalje ulaže u sportsko društvo. Pa kako bi bilo kad bi svako imao svoj procenat kluba u novcu i podizao ga kad god mu se hoće? Nije ovo preduzeće nego sportsko društvo i u tome je suština ove izjave i ja je smatram ispravnom. Svako normalan treba ovo da smatra ispravnim.

Reply
Saša мар 9, 2012 at 18:09

Наравно Горане али видиш да има људи који у свему траже повод да сумњају, мраче и праве смутњу.

Reply
Goran мар 10, 2012 at 01:49

Jeste, neki ljudi stvarno mrače, ali ne zameram im. Verujem da svi žele dobro. Ima nekih pojedinaca koji stalno šalju negativne komentare pa se nekad zapitam da nisu iz suprotnog tabora. Opet kažem verujem da nisu i svako ima pravo da kaže šta misli.

milos 90 мар 9, 2012 at 15:08

to ste rekli i pre pocetka sezone………………..:D

Reply
sinisa мар 9, 2012 at 13:37

Zvezdo znaj da ludo volim te da nemogu dana bez tebe…………….

Reply
morate jos da ucite fudbal, daleko ste vi od evrope мар 9, 2012 at 13:29

cemu ovo robi, zasto potcenjivanje rivala
„javor ne moze da nam parira, bolji smo, dobijamo sigurno“
posle onakve igre najmanje sto smete da radite je da pretite nekome, jaki na recima, na delima nikakvi
jos jedna greska je izbacivanje perovica, decko je visok, zna da zabije gol glavom i sto je bitnije ima dobar prekida, bas to treba na malom terenu i protiv bunkera
gde ti mislis da brzina milunovica dodje do izrazaja, ivanjica nije mesto gde treba da milunovic debituje u prvih 11, mozda u 2/2 da udje, ali ne u prvih 11

sa ovakvim stavom i ternera i igraca 3 boda ce biti premija

Reply
Nesko мар 9, 2012 at 13:58

Ne valja vam kada daju optimisticne izjave, ne valja vam kada daju oprezne izjave. Ili ga tumacite da potcenjuju protivnike kada su optimisti ili im prebacujete da ne trebaju da igraju za Zvezdu ako kojim slucajem izjave da je protivnik isto tako kvalitetan i dobar . Covek i na glavu da dubi, ne moze da vam ugodi.

Reply
Srb мар 9, 2012 at 13:13

Спартак није имао ни једну шансу ахаххаха е Роби како си само постао јадан. Могли смо да пукнемо само тако.

Reply
Немања мар 9, 2012 at 13:17

http://www.youtube.com/watch?v=boOxjk54b0E
Eво целог меча, па ти мени реци које је то шансе направио Спартак, па смо срећни што нисмо изгубили…

Reply
Dalibor мар 9, 2012 at 13:34

Matori dobro je što je sudio faul koji nije postojao zato tiću.

Reply
Saša мар 9, 2012 at 15:10

Далиборе, погледај снимак. Видјећеш да Спартаков играч није додирнуо лопту док контакт са Микићем постоји. Мислим да га је Микић одрадио на искуство јер би овај дошао до лопте да је само протрчао поред. Имаш линк па можеш да видиш и како није суђен чист пенал над Евандром. Само што ми као да се стидимо да укажемо на крађу.

Reply
marko мар 9, 2012 at 17:46

kakav bre kontakt. Jel gledas ti fudbal??? recimo Man Utd- ATLETIC BILBAO

AleksandarVeliki мар 9, 2012 at 13:10

Najjaci je Borivoje.

Reply
dr мар 10, 2012 at 03:41

Nek ide onda da trenira boks ako je najjaci. Fudbal mu nikako ne ide.

Reply
Dusan81 мар 9, 2012 at 13:10

Svaki dan se sve vise cudim sastavu i rezervama Zvezde …

Reply
predrag мар 9, 2012 at 13:44

Da znas!I,ja se cudim sastavu i rezervama

Reply
escort мар 9, 2012 at 12:47

SHIT!!! Znaci opet Borha u spicu 🙁 A ne putuju ni Asamoa, ni Ozeg, Ni Kasalica….jedina alternativa je Milunovic u spic, ali gde staviti Borhu, kada ima takav ugovor da mora da igra!?

Reply
kari -cvetkovic мар 9, 2012 at 13:09

pobeda pobeda -je siguurnaaa….zapevajmo zvezdasi.salu na stranu ,ja strpljivo pokusavam da uocim,zapazim koje su to dobre strane igranja u sistemu koji robi forsira medjutim nikako ne uspevam da vidim ni jednu jedinu dobru stvar.dosta se pricalo o tom sistemu ali ja dosada nisam bio medju onima koju su komentarisali i kritikovali jer sam smatrao da je potrebno vreme kako bi igra profunkcionisala.dovoljno vremena je cini mi se proslo da bi plodovi tog sistema bili vidljivi i za one koji nisu strucnjaci u toj oblasti ali od dobrih strana nema ama bas nista.dva bocna ofanzivna igraca prakticno cuvaju linije i da jedan od njih nije laza koji je zaista kvalitetniji od drugih igraca moglo bi da se kaze da u startu igramo sa dvojicom igraca manje jer su oni prakticno iskljuceni iz bilo kakve igre.centarfor koga sada igra borha je velika nula bas kao sto je to bio i kaludjerovic.medjutim smatram da ni jedan ni drugi nisu toliko losi igraci vec se jednostavno tu radi o sistemu u kome je taj jedan napadac odsecen,usamljen u samom spicu tako da mora da se vraca da bi uopste pipnuo loptu i u tom vracanju gubi snagu i eksplozivnost koja je neophodna da bi se postigao gol.zakljucujem da kada bi u spic zvezde stavili ibrahimovica on bi isto tako delovao nemocno kao i borha i kaludjer i bilo koji drugi igrac.zasto covek ne pokusa da promeni sistem je veliko pitanje…..

Reply
Zvezdomanija(f.Haker) мар 9, 2012 at 13:40

Upravo je tako kari-cvetkovicu druze.Najveci problem su ta dva bocna igraca koja su mnogo van igre,odsecena i beskorisna,osim kada prime loptu i urade nesto jedan na jedan.Ja mislim da su oni bukvalno shvatili svoje pozicije i da stoje uz aut linuju bespotrebno umesto da bas tu ostave prostor,udju u sredinu da odigraju i povezu sa Evandrom i Milivojevicem a onda da se pridodaju Borhi u napadu.Za sve ovo potrebna je izuzetna fizicka sprema sto je i sam Paseko rekao.Ovaj sistem igra vecina vodecih ekipa Evrope.Razlika je u tome sto oni imaju neuporedivo bolje igrace koji ovo mogu da iznesu.Daj Boze da konacno krenemo da igramo kako treba,da se igraci opuste i pokazu sta znaju.Napred Zvezda

Reply
MarkoFCRS мар 9, 2012 at 14:45

Tačno je da treba mnogo kondicije za ovaj sistem, ali i igrači moraju da znaju da se kreću, takođe trener mora da im da ideje, kako da budu što efikasniji u napadu… Videćemo hoće li Robi to uspeti, ovo mu je poslednji voz, sad ili nikad… I ne bih se baš složio da većina vodećih ekipa Evrope igra ovaj sistem… Jedino Barselona ima toliko izražen akcenat na posedu lopte, ali njihovi napadi su totalno drugačiji, jer njihova krila i veznjaci se ubacuju u sredinu, gde kombinuju i lome protivnika… Dok mi stalno idemo preko krila, pa na centaršut… To Barsa nikad ne radi…

Reply
MarkoFCRS мар 9, 2012 at 14:38

Jesi video nekad trenera, da menja svoj sistem?? Smarate sa tim, neće ga menjati… Ili će dobiti otkaz, ili će ekipa proraditi, trećeg nema! Ili će uvek biti dobar trener, ili će uvek biti loš…? To ćemo videti do kraja sezone, ali menjanja sistema nema, uozbiljite se malo, nije vam ovo menadzer!

Reply
Realan мар 9, 2012 at 13:22

Нећемо о таквим стварима. Не желимо повреде никоме! Админ

Reply
Dijabola мар 9, 2012 at 13:29

Ponavljam. Borha ima kvalitet za centralnog napadaca, najvise zbog toga sto ume da primi i zadrzi loptu a takodje je i veoma spretan na malom prostoru i lako mu polazi za rukom da se vestim driblingom oslobodi cuvara i izgradi sam sebi sansu. Realizacija je u proslom mecu bila slaba ali doci ce i ona. Zaboravljate da je borha pored lazovica dao najvise golova na pripremama. Ako bih mu navodio neku manu to bi bila brzina i osecaj za utrcavanje u prazan prostor.
ps. Ako ste gledali sinoc man. utd. vs athletico bilbao , mogli ste videti koliko je znacajan cetnarfor sa tim kvalitetima, sa snagom i sposobnoscu da zadrzi i odlozi loptu. Naravno smesno je porediti Lorrente-a i Borivoja, ali ako se to uzme u kontekstu nase lige onda nije daleko od toga…
ps.2 Mozda i ja gresim, mozda ne popravi realizaciju i u narednih 10 kola, ali dajte bar malo strpljenja a ne posle prve tekme ,koju smo na kraju krajeva dobili, osuti drvlje i kamenje po coveku koji uvek daje maximum za nasu Crvenu Zvezdu!

Reply
Zvezdomanija(f.Haker) мар 9, 2012 at 14:02

Moram reci da se slazem s tobom kada je rec o tim karakteristikama koje si naveo za Borhu i zato je najveca steta sto ima ocajnu realizaciju.Treba mnogo raditi s njim na treninzima i onda bi mogao da se popravi i pocne cesce da trese mreze.Veliki kvalitet mu je taj sto je robusan,sa lakocom prima loptu u 16m,izgradi poziciju za sut,i onda primetim kod njega da uopste nema mirnocu i koncetraciju za zavrsni udarac vec sutne ofrlju kao neki klinac pun treme.Kada se nasao u onoj sansi trebao je da opali punom(uz mali efej)dijagonalu u drugi ugao tako da lopta ima putanju poput aviona koji polece sa piste.Treba mu dati sansu jos koju utakmicu ili promeniti sistem pa mu pridodati Kasalicu(Asamou,Ozega) gde bi verovatno bio korisniji i opasniji po gol.Napred Zvezdo

Reply
milos мар 9, 2012 at 14:33

Realizacija se ne uci na treninzima, s njom se radjas. Moze se samo usavrsavati, jer kad bi se ucila, onda bi i Tosic mogao da igra centarfora, posto najduze trenira od svih njih.
Borha je zanimljiv, ali, kako da kazem, neupotrebljiv fudbaler. Zna sa loptom, jak je, ali i spor. Gol ne zna da da. To sto on igra moze da prodje samo kod nas, da okrene ledja, zagradi i da bukvalno na silu prodje po strani. Zao mi je naravno zbog toga.

Reply
Zvezdomanija(f.Haker) мар 9, 2012 at 18:44

Slozio bih se sa tobom Miliose,Markom i Veljom.Svako od vas je izneo situaciju onako kako jeste.Problem je u tome sto mi nikako da kupimo pravog golgetera,rasnog strelca koji ce biti ubica golmana,a bez toga tesko da mozemo nesto ozbiljnije.Isto je i sa prokletim stoFerom kako Adza rece.Ali ja bi bas voleo da vidim kako bi funkcionisali u drugim formacijama,da vidim da li bi bili znatno bolji.Tacno je da trener moze da te ubije nekim svojim zahtevima,na pr. ako ti trazi da samo saljes loptu na krilo,znaci ne dozvoljava ti slobodu u igri i da igras onako spontano u zavisnosti kako se u tom trenutku otvori rupa za pas vec te primorava na sablon sistem.Ipak,ja sam misljenja da igrac ako zna-on zna,i bas bi voleo da vidim na pr. Borhu sta bi bio izgovor za njega ako bi i pored promene formacije i dalje masio kao lud?Da li bi koristio sansu izgradjenu iz 4-4-2?Po meni je to samo opravdanje i iluzija.Jednostavno,kao sto ste i rekli,sa tim osecajem za gol se radja i ili znas ili ne znas,trece nema niti ce ga biti.Dajte malog Ozegovica i verujem da ce biti neuporedivo bolji strelac od Borivoja.

MarkoFCRS мар 9, 2012 at 14:50

Osim što je promašio tu šansu, Borivoje je bio najbolji protiv Spartaka, i zaista je dobar za našu ligu, samo kao što kažeš, mana mu je osećaj za utrčavanje u prazan prostor… Mislim da mu je i šut mana, ima onu nožurdu (broj patika 50:), ali ne sećam se kad sam ga video da šuta punom nogom… Uvek se namešta na unutrašnju, i to dugo traje, predvidivo je, i uglavnom loše završi… Mislim da bi taj šut mogao korigovati, i da bi mu to dosta značilo kod realizacije šansi.

Reply
Velja_FCRS мар 9, 2012 at 15:52

Pa nije Borha protiv Spataka odigrao prvu utakmicu!!! Dokle sanse prijatelju? To sto si ti uporedio sa A.Bilbao taktikom i Ljorenteom nema veze sa mozgom,pa njih po petorica u napadu a kod nas borha sam u 16m gradi sansu,o cemu pricas ti?!
Borha mozda i obavi svoju duznost da zagradi loptu i saceka pravo vreme za pas,problem je u tome sto ga niko ne prati da se otkrije za taj pas nego gledaju bledo u njega kao ovce!!! Imamo ocajan napad,ne prikljucuje se niko,bar ne u meri u kojoj ofanzivni vezni trebaju da se prikljuce napadu,dok oni dotrce do 16m cela odbrana protivnika se vrati.Pa seti se samo kad smo poslednji put napravili kontru,zasto? Zato sto u kontra napadu nema zive duse,nasim veznjacima treba taxi da bi dosli na vreme do 16m protivnika…alo bre…ko je bre njih ucio fudbalu?! Da li je neko primetio Gvardiolu protiv Leverkuzena,covek na 2 ili 3-0 pokazuje da se lopta daje spolja iza ledja odbrane…ej…on pokazuje mesiju i ekipi a ovaj nas dunster samo mase rukama kako je nezadovoljan igrom a posle mi na konferenciji za stampu kaze kako je on zadovoljan igrom i kako smo ponovo pokazali karakter i dominaciju……ne mogu ocima da ga gledam vise kako mi se ceska po faci na konferencijama i prica o posedu lopte!!!! Odlazi blago meni i nosi svoj raspali sistem sa sobom!!! Gotivim te kao legendu kluba i igracinu svetskog nivoa ali si kao trener „0“. Pokazace vreme koliko nas je upropastio…zivi bili…nazalost! Zvezda do smrti !

ПОСТ ЈЕ КОРИГОВАН ЗБОГ ПСОВАЊА! Администрација

Reply
boriwoje мар 9, 2012 at 17:19

borha bi mogao da igra shtopera,onako ima ga sta a i ima solidnu tehniku za shtopera…

Reply
Dejan Smederevo мар 9, 2012 at 20:17

Slazem se sa tobom ali neka povede i lukica i kompaniju.Upropastise nas.Od ovog kolapsa se tesko mozemo oporaviti.Drago mi je i da su baronu iz sopota i Delije okrenule ledja na zadnjoj skupstini.

Reply
urnebesna komedija мар 9, 2012 at 22:51

smederevac al ce sad da ti lupamo minuse

Leave a Comment