Moja Crvena Zvezda
Домаћи шампионатФудбал

Роби незадовољан резултатом и неискориштеним приликама

Шеф стручног штаба црвено-белих Роберт Просинечки, након нерешене утакмице коју је Црвена звезда одиграла са екипом Слободе, изјавио је:

– Пре свега, желим да похвалим изванредан амбијент. Мислим да смо у првих пола сата имали потпуну доминацију, створили смо три стопостотне шансе и већ тада је требало да решимо утакмицу. Међутим, то се није десило. На крају смо били у ситуацији да губимо до 86. миунута, и обзиром да када губиш 0:1 у самом финишу, а на крају буде 1:1, то није толико лоше, пре свега  јер је могло и горе. Наравно да нисмо задовољни резултатом, али честитам Играчима Слободе који су играли на контру и полу-контру, како смо и очекивали. Честитам и мојим момцима који су створили доста шанси, али упркос томе нисмо успели да крунишемо ту надмоћ – рекао је Просинечки.

 

Повезане вести

83 comments

Bozo Berberic нов 2, 2011 at 01:32

Jedini komentar je UPRAVA NAPOLJE.

Reply
MILAN KG окт 31, 2011 at 18:57

nema od nas nista veze mi nemamo o kom strpljenju pricate jer treba da i u naredne 3 godine ne uzmemo titulu pa da uprava ode ovaj tim je jedan od najgorih u istoriji kluba igrace boli k… za klub ne bore se robi prosipa neku filozofiju a svako ko zeli da realno gleda mi nemamo nikakvu igru koja crna dominacija plasim se da ce mo na polusezoni zaostajati mnogo vise a tek idu zajebane utakmice uprava napolje.

Reply
Црвени Бомбардер окт 31, 2011 at 14:16

Ljudi mi smo mnogo nestrpljivi jer dugo čekamo tu titulu. Slažem se da je problem i u našim igračima, ali Partizan nije ništa bolji od nas osim što igra dogovorene mečeve u 60% slučajeva pa prosečnom navijaču to deluje kao da su superiorni i nažalost dobrom delu naših simpatizera su ovi nabili kompleks! Ja nikad ne bih voleo titulu ni kup da uzmemo na način kako su oni uzimali, slađe je ovako čekati pa uzeti na pravi način i slaviti do neba. Mnogo smo razmaženi postali, diže se buna nakon nerešenih mečeva jer je ljudima u glavi da ovi nemaju gde da kiksnu… Problemi postoje i u našem dvorištu, klubu su se opet nakačili paraziti koji krčme i kradu, pre svega mislim na Adžića i Vesića, ovaj drugi je čak skoro i ženu zaposlio u Zvezdi što je meni dovoljan znak da nešto nije ok u klubu. Opet verujem da možemo napraviti čudo, verujem da možemo dobiti derbi i da će mnogo toga zavisiti upravo od te utakmice i zato dajmo im podršku i vetar u leđa, nemoj sada da ih nekim nenormalnim pritiskom gurnemo u provaliju! Ništa još nije gotovo, ima da se igraju dva derbija, ima stoka da ide u Suboticu, Kragujevac, na Karaburmu, ima da igraju sa Vojvodinom, Slobodom… Ima tih 5-6 timova uz nas sa kojima još ne mogu da nameste, idu izbori u FSS-u, ide zimski prelazni rok, idu izbori na proleće u državi pa valjda će pasti i Dačić i ostala grobarija. Budite svesni da smo godinama saplitani i uništavani planski! Jesu naši igrači nešto nižeg kvaliteta nego što smo navikli, ali oni bar igraju poštene utakmice, svaka nam je na mišiće jer igramo pošteno, pa lepota fudbala i jeste u pobedama i porazima, nije normalno samo pobeđivati. To što oni tamo rade je njihov problem, zato ispadaju od raznih Šamroka i Petah Tikvi ali ovaj period takozvane „dominacije“ biće upamćen kao sramotan i poguban po srpski fudbal,istrajmo i budimo jaki kad je najteže!Sledeće subote igramo meč sa OFK, stari gradski derbi i to na datum kad smo osvojili prvu titulu šampiona pre 60. godina, to je još jedan razlog više da se pojavimo u velikom broju zbog našeg slavnog kluba! Složno svi ko jedan, verni, uporni, dosledni!

Reply
veliki pravi Zvezdas окт 31, 2011 at 13:21

Robi nema igrace koji ce da ginu za Zvezdin dres ,slabo u Zvezdi ima kvalitetnih igraca ,sve je to prosjek losi

Reply
Neso окт 31, 2011 at 11:44

Nece meni neka seljacka ekipa Banat, Uzice… dovesti do situacije da pljujem po legendi kakav je Robert Prosinecki!!! Vjerujem u njega i tacka

Reply
Realan окт 31, 2011 at 14:25

Veruj ko ti brani,ali pitanje je dokle ce to trajati. Ocigledno je da Prosinecki gubi kontrolut i da kola krecu nizbrdo.

Reply
Velja_FCRS окт 31, 2011 at 11:02

J**i se Robi i ti i tvoja dominacija,do 101 i nazad totalno nekorisno i jalovo !!! Pun mi je vise „K“ tvoje DOMINACIJE…gde je tu fudbal pitam ja tebe?

Reply
Slobodan окт 31, 2011 at 16:34

Jedini normalan komentar ovde! Slazem se od reci do reci…

Reply
DejanS окт 31, 2011 at 10:39

Ljudi, pa grobari su u Uzicu izgubili sva tri boda (jedine ove jeseni). Nadamo se da ce ih biti jos. Oni su doveli 10 i vise igraca, mi triput manje i odma se Paseko povredio i nece igrati celu polusezonu. Da se ne lazemo, mi klupu skoro da nemamo, za razliku od njih.

Reply
Realan окт 31, 2011 at 12:55

Mi nemamo ni startnih 11

Reply
Jovica окт 31, 2011 at 09:29

Ljudi zašto se mi čudimo ovome. Kako igramo, koliko smo jaki i kvalitetni, i kako smo igrali na ovoj utakmici treba da budemo srećni što smo uzeli bod. E sad druga je priča što smo mi Crvena zvezda, što se mi kao borimo za titulu, i što bi s obzirom na jačinu lige mi ako želimo titulu trebali bi , tj. morali bi da dobijamo sve redom. Već odavno smo pisali ovde i znamo, da ova naša ekipa pored svih drugih (ne)kvaliteta nema ni karakter. Odavno se vidi da mi imamo problema sa iole ozbiljnijom i organizovanijom ekipom. Mi smo izgubili bodove od Spartaka, Radničkog i Slobode. To su malo kvalitetnije ekipe u našoj ligi, a jedina naša prednost nad njima je naše ime, ali izgleda da i to ne pije vodu jer se odavno već svi sprdaju s nama a pritom nas i kradu. Pre par dana pisali smo ovde kako imamo jako težak raspored do kraja jeseni, i da će biti veliki uspeh ako na kraju jeseni budemo imali par bodova zaostatka. Do kraja jeseni nas očekuju gostovanja Jagodini i Radu, i dočekujemo OFK, partizan i Vojvodinu. E sad ja Vas pitam koliko mi možemo ovde uzeti bodova. To su sve malo ozbiljnije i organizovanije ekipe.
Pored loše igre, pored nedostatka karaktera, pored toga što ne znamo da damo gol malo ozbiljnijoj ekipi i na ovoj utakmici mi smo pokradeni, tj. primili smo gol posle ofsajda. Mi nemamo ničiju pomoć, mi moramo biti ubedljivo bolji od drugih da bi uzeli bodove. Opet pitam: Kad je ova ekipa uspela da preokrene utakmicu? Gde je tu karakter? Mi smo primili gol i posle toga nismo videli ništa što treba da se radi da bi se postigao gol, da bi se preokrenula utakmica. Niti volje, niti igre, niti znanja, niti zalaganja, truda. Mi smo gol dali slučajno, jedan dobar potez pojedinca. Ja čak nisam imao ni snage više da se nerviram, jer su igrali tako da šta god da se desi nije neočekivano. Nama je u drugom poluvremenu zujalo sa svih strana.
O igrama pojedinaca ne bih uopšte raspravljao. Moje mišljenje je da oni igraju koliko mogu i umeju. Možda pokazuju manje od onoga što smo mislili da znaju ali očigledno je da imaju ozbiljnih mentalnih problema, tj. da su psihološki nestabilni, mentalno i fudbalski nekvalitetni i nedostojni dresa kojeg nose. Ova ekipa nema vođu. Jedan kapiten je ražalovan i s obzirom na ponašenje u poslednjih pola godine davno je trebao da leti, drugi kapiten je rezerva i nije ni bleda senka onoga što je prikazivao pre par godina kod nas, treći kapiten je fudbalski ograničen desni bek. Nama su poslednjih godina kapiteni bekovi a pritom su nam bekovi bili i najbolji igrači u timu i mi se čudimo što smo ovde gde jesmo. Ovi igrači što nešto znaju i što bi mogli biti vođe, oni su stranci i oni još uvek ne shvataju šta znači nositi zvezdin dres, ali i mnogi domaći igrači to ne shvataju tako da to nije nikakvo čudo. Bajko podhitno za kapitena. Jeste lud i nepredvidljiv ali on jedino može mentalno da podigne ekipu, a i najduže je u Zvezdi.
Robi ko Robi. Nešto najbolje što nam se desilo u poslednjih par godina. Ali vidi se da je trener početnik. I dalje ne shvata kakve on to igrače vodi. On nema plan B. I još nešto neshvatljivo mi je da je ekipa ovako mentalno nespremna i tu je Robijeva velika odgovornost. Čini mi se da on uopšte nema autoritet, a i kako da ima kad ga buši ko god stigne. Ja bih tukao i mučio(metafora) da sam im ja trener i da se tako ponašaju.
Za tim i igrače koje imamo znamo ko je najodgovorniji. O tome više ne vredi uopšte trošiti reči. Izgleda da samo motka može taj problem da nam reši. A i radiće uskoro, s obzirom na bezobrazluk koji je sve izraženiji, o drugim (ne) kvalitetima je sve već ispričano.
Mi moramo uzeti titulu!!! Moramo biti najbolji kako znamo i umemo. Pozivam sve Zvezdaše, sve navijače, igrače, bivše trenere, bivše igrače, bivše rukovodice da uradimo nešto. Da se angažujemo. Zvezdi smo potrebni više nego ikad.

Reply
Mladja окт 31, 2011 at 09:10

Bajkovic,Adi,Cosic,Evandro,Kadu,lazovic,paseko da se pokaze i ostatak da budu omladinci…jer losije od ovoga ne mogu odigrati.

Reply
goran окт 31, 2011 at 00:45

Robi,podnesi ostavku dok jos nije kasno…..igra ti ni na sta ne lici….za dobrobit Zvezde bih te kao navijac Zvezde zamolio da pod hitno podneses ostavku i da ustupis mesto nekom pravom treneru……ako to ne uradis, Zvezda nema nikakve sanse da se domogne toliko zeljene i toliko cekane titule……

Reply
Realan окт 31, 2011 at 08:09

Brate u pravu si dizu ga u visine ko da je Murinjo.

Reply
van basten окт 31, 2011 at 00:41

ne znam zasto, ako ne znaju neka pitaju nekog od bivsih igraca,trenera,legendi kluba,neka pitaju dzaju,tu je vladica popovic,neka zamole za savet ovi ce im pomoci,reci sta i kako treba da se radi.neka bivsi veliki pomognu sadasnjim malima,zasto im ne kazu sta nije u redu,neka im objasne kako da izaberu nekog dobrog igaraca a da ne slusaju sa strane.robiju ni jednog igraca nisu doveli kojeg je trazio.ispred nosa su odlazili u neke bezvezne klubove,otisli su nam bekovi iz prve postave,otisli kakvi takvi napadaci,dosli nikakvi.sistem igre se menja kako dodje novi trener umesto da postoji stil koji se praktikuje kroz omladinske skole pa do seniora,da se biraju treneri i igraci koji bi se uklopili u sistem,u prepoznatljiv stil igre.svaki ozbiljan klub to radi.da li zvezda vise nije ozbiljan klub ili se ja nikad sa tim necu pomiriti.sta mi vredi.

Reply
Brigate окт 31, 2011 at 00:14

Ja govorim od Maja meseca a mene niko ne slusa,da Robi nije za Zvezdu. Ako ovako bude se nastavilo,od titule nema nista.. Kada je Pizon dosao u Zvezdu bila je katastrofa (mislim dugovi,odlazak igraca itd) Imao je samo nekoliko igraca pa je dosao do 4 runde kvalifikacija za LE kao i Robert Prosinecki (Ali je imao mnogo jaci tim i solidnu finansijsku situaciju) Pizon je od Avgusta 2009 pa do marta 2010 samo 2 puta kikso.I to kada je 2 put kikso dobio je otkaz.A koji je ovo put da Prosinecki kiksa? Setimo se da smo izbaceni od Partizana u kupu,pukli smo u 140 vecitom derbiju,izgubili od Borca,nereseno na Marakani sa Spartakom i na kraju jedva zauzeli 2 mesto.. Kvalifikacije za LE: Ren nas je satrao u 4 kolu,opet nista nema od Evrope.. Na startu 2:0 izgubili od Spartaka u domacoj ligi,nereseno na Marakani protiv Radnickog,sad protiv Slobode nereseno pa dokle vise? Prosinecki jeste bio dobar fudbaler ali nema sanse da bude dobar trener,mozda kasnije bude ali u Zvezdi nista uradio nije.. Eh da nam je sada Musli ili Zenga

Reply
Mladjen окт 31, 2011 at 08:48

Ovi sto ti lupaju minuse jos uvek slepo veruju robiju! Ja sam verovao,ali vise ne…morace mnogo da se potrudi ako misli da povrati poverenje.

Reply
Realan окт 31, 2011 at 09:28

Muslin najbolji trener zvezde u poslednjih 20 godina.

Reply
Rambo окт 30, 2011 at 21:50

Kako mi samo skenjaju dan,a inaredne dane koje dolaze,sutra mi se na posao ne ide!!!sto zvezda moze da mi unisti nedelju nemoze niko!!!

Reply
Branislav окт 30, 2011 at 21:58

Isti slučaj brate!

Reply
igor окт 31, 2011 at 20:19

Meni nije samo zbog fudbala nego i zbog basketa…. Ok sad je sve bolje nego u prethodne 2-3 godine, ali opet i dalje ne mogu da verujem da su nam klubovi u takvoj krizi….

Reply
Бане окт 30, 2011 at 21:42

И још нешто да додам. Мој отац је уживо гледао како пада Бајерн, Марсеј, Арсенал, а ја гледам мучење против Слободе (?!) и молим Бога да како год ћушнемо гол макар и у 95. мин. Звезду пратим од 2000. и правe генерацијe билe су само оне из 2001. (Буњевчевић, Пјановић, Друлић) и 2005. (Жигић, Јанковић, Бишевац). Како иде која година, ми све дубље тонемо. Ја сам још малољетан и не могу још самовољно да идем на трибину. Али желим да питам вас, који сте из викенда у викенд уз вољени клуб, зашто се трибина не оглашава поводом рада управе? Свака част Лукићу што је преузео клуб кад нико није хтио ни да приђе Маракани, али да ли то значи да нас је тиме купио за сва времена. Ни помислио није да смијени Аџића. 2 године су од тад прошле, али без титуле. Роби је овде само жртвено јагње. Да ли то трибина не може или НЕЋЕ да види???

Reply
Darko окт 30, 2011 at 21:35

Neverovatno ali istinito Kasalica je dobio crveni protiv Borca!!!! http://www.utakmica.rs/2-jelen-super-liga-2011-2012/utakmica/408-borac-sloboda

Reply
Nikola окт 30, 2011 at 21:44

Samo sto se usredu igrao kup,ne lozi ljude bezpotrebno

Reply
Ultras окт 30, 2011 at 21:46

Pa ne moguce da se kartoni vaze i za Kup pa to je skroz drugo takmicenje!!!!

Reply
ntcz окт 30, 2011 at 21:50

Cekaj bre,kako kup? Kad je datum 22.10.
Ljudi jel ovo sigurna informacija?
Ne verujem da su toliko glupi da previde ovakvu stvar!

Reply
Ultras окт 30, 2011 at 22:00

100% tacna informacija proveri imas i na sajtu Slobode point sevojno u proslom kolu Kasalica je protiv Borca dobio 2 zuta(crveni) karton!

Reply
Branislav окт 30, 2011 at 22:01

U srijedu su igrali sa Smederevom Kup utakmicu i on je pauzirao.

Reply
Ultras окт 30, 2011 at 21:32

Kasalica igrao iako je u proslom kolu dobio crveni karton!!!Utakmica mora biti registrovana 0:3!!!!

Reply
savicm86 окт 30, 2011 at 21:32

realnost je da uprava dovodi igrace shodno novcu kojim raspolaze, tako da sumnjam da bolje od ovih mogu da dovedu, a teska srca moram da kazem da bi robi, i ako ga podrzavam, mozda trebao da razmisli o promeni taktike.

Reply
Branislav окт 30, 2011 at 21:39

Para ima koliko ima i naravno da niko ne očekuje čavija i Mesija. Ali i za te pare se ne kupuje ono što realno može zadovoljiti Zvezdine potrebe u ovom trenutku, već se dovode igrači koji će zadovoljiti apetite Božovića, Vesića, Adžića, Lukića….

Reply
savicm86 окт 30, 2011 at 21:55

vesicu, bozovicu i adzicu nije mesto u klubu, ni blizu kluba, slazem se potpuno, ali ako lukic ode, plasim se da ce doci opet neki toplica ili dan tana, koji ce da unistava klub po tudjem naredjenju.

Reply
Cirko окт 30, 2011 at 21:32

VRATIMO DŽAJU!

Reply
Dragon окт 30, 2011 at 21:30

ljudi, neka mi neko objasni kako mogu, da potvrdim palčeve (gore, dole) i da čitam komentare koji imaju više palčeva dole…hvala!..

Reply
Dragon окт 30, 2011 at 21:43

admin?

Reply
!!!! VAZNO !!!! окт 30, 2011 at 21:21

Jedna facebook grupa je napisala da je Kasalica igrao iako ima crveni karton ili parne zute ili nzm sta vec tj. da nije imao pravo nastupa na ovom mecu. Pa nekako proverite to i pravila i obavestite FK da znaju mozda se izvuku 3 boda za zelenim stolom. POZZZ

Reply
vladahm окт 30, 2011 at 21:23

e ako tako moramo do bodova netrebaju nam bas

Reply
!!! VAZNO !!! окт 30, 2011 at 21:30

kako tako nismo ih zasluzili ali svi znamo kako drugi dolaze do bodova u ovoj sramnoj ligi, a ovo bi bilo posteno mozda ne na terenu ali posteno !

Reply
PERA BOR окт 30, 2011 at 21:26

Decko je u pravu sad sam proverio na sajtu Slobode.Kasalica je u proslom kolu dobio crveni u 94 minutu.Igrali su protiv Borca.

Reply
Raka Delija окт 30, 2011 at 21:32

On je taj crveni karton zaradjen u prošlom kolu šampionata “odradio“u Kup utakmici.Tako je pisalo juče u novinama.A kako je to moguće ne znam,koliko ja znam kup je kup,a liga je liga,ali to kod nas izgleda nema veze.

Reply
PERA BOR окт 30, 2011 at 21:36

Majko moja kakva pravila.

Reply
Zvezda u srcu окт 30, 2011 at 21:41

To je super. Npr. neki Realov igrac dobije crveni u Ligi sampiona i on to odradi u Primeri i posle moze da igra. Ovo postoji samo kod nas. Kakav debilizam.

!!! VAZNO !!! окт 30, 2011 at 21:43

msm da je to nemoguce,ali s obzirom da je ovo Srbija.

Reply
Dragon окт 30, 2011 at 21:37

podaci sportski žurnal (pa dali je ovo moguče??? ili je neka greška?)

Borac – Sloboda Point 1:2 (1:2)

STRELCI: 0:1 – Kovačević u 3, 0:2 – Tijago u 21, 1:2 – Alveš u 32. minutu.

STADION: Kraj Morave. GLEDALACA: 800. SUDIJA: Danilo Mihajlović (Vranje). POMOĆNICI: Dalibor Đurđević (Kruševac), Goran Kojić (Popovac). ŽUTI KARTONI: Mladenović, Prodanović, Spirovski (Borac), Božović, Bosman, Vranjković, Kasalica, Goločevac, Memedović (Sloboda P). CRVENI KARTON: Kasalica (Sloboda P) u 90+4 minutu.

Reply
Awax окт 30, 2011 at 21:04

Izjednacimo i Borha i saigraci se raduju 3 minuta umesto da trce na centar i da jure jos jedan gol… Kovacevic?! On je bio igrac pre par sezona sad je postao i daltonista jos,ne znam jel gledao koje su nase boje dresova… Mezengu nazad u Brazil ili gde vec i dovesti jednog igraca od 2 metra jer onakve lopte kakve nasi salju samo neko kao Zigic moze da hvata,Lazovic se povredi i odma nema pobede kod nas

Reply
rasa окт 30, 2011 at 20:59

robi prica od kola do kola istu pricu a rez. nigde

Reply
vladahm окт 30, 2011 at 21:08

JA OVO BRACO NEMOGU DA GLEDAM IDEM NA TEKMU DO DERBIJA AKO TU PUKNEMO NEIDEM VISE SVE DOK SE UPRAVA NE PROMENI JA VISE ZIVACA NEMAM NITI MOGU DA LAZEM SEBE A KAMOLI DRUGE. UPRAVA NAPOLJE ADZICU STA CEKAS VISE MARS IZ ZVEZDE BREEEEEE

Reply
Ognjen окт 30, 2011 at 20:55

Ne pucajte u Robija…Jer zna sta radi!

Reply
vladahm окт 30, 2011 at 21:03

nema brate on pojma veruj mi neigra njemu kristijano r u klub ba da igra ovako kome bre on cestita svi napolje bre.

Reply
Ognjen окт 30, 2011 at 21:12

jel robi kriv sto andreja ne moze da da gol, sto je evandro pogodio stativu jer on kriv sto igra reljic (a ko drugi da igra kada kaze Adzic ne treba nam levi bek, ne treba nam desni bek , ne treab nam spic) jer on kriv sto kovacevic ne moze dva pasa da poveze ,,,,…..

Reply
VLADA HM окт 30, 2011 at 21:17

ADZICU KAKO TE NIJE VISE SRAMOTA MARSSS IZ ZVEZDE BREEEE

Reply
ntcz окт 30, 2011 at 22:05

Mene samo interesuje jel vi bre navijate za FK Robert Prosinecki ili Zvezdu? Pa da mi rodjeni otac vodi Zvezdu i pritom gresi iz utakmice u utakmicu i kao ovan odbija da promeni nesto,uz o daje ovakve izjave prvi bi ga terao. ZVEZDA BRE IZNAD SVIH.Mislim nije mi jasno ovo vise,i Kristicu se isto desavalo,tj jos i gore,on tek niti je imao tim niti je doveo ni jednog igraca kog je hteo jer je preuzeo tim (dok Robi jeste)i vi ste ga svi pljuvali. Cemu dvostruki arsini,sta sad,sto je bio u timu koji je osvojio Evropsku titulu ne daja mu oreol BELOG ZASTICENOG MEDVEDA! Kriv je isto koliko i ostali.
Ja iz utakmice u utakmicu ne vidim htenje,koncepciju,zalaganje,borbenost,a mislim da je za to direktno odgovoran trener,trener koji ide glavom kroz zid sa svojom taktikom i ne daj boze da proba da je promeni,sta li ce ljudi misliti o njemu?! A liga je takva,da tebi svi igraju bunker onaj najgori protiv tebe i u takvoj situaciji izvesti tim sa samo jednim napadacem je ravan porazu,kad taj isti treba da se izbori sam u 16 metara sa dva zadnja centralna beka plus spolji zadnji koji im neretko pomazu a uz to svaka ekipa ima po dva zadnja vezna u duelu sa nama,koji vise vremena provedu izmedju gola i 20 metara ispred gola nego li na sredini terena! I kako veliki Zuti ocekuje da da gol sa samo jednim spicom? Nece moci ni sredina terena vecito da daje golove,ej bre od 2oak nasih golova 95 posto su dali sredina i zadnji red,pet posto napad,i ne samo zato sto je Andrija retardiran (a nije) vec sto se forsira ovaj samoubilacki sistem! Znao sam da ce dci do ovoga,zato sam i bio protiv njega,legendi koja je to sto jeste ali nista vise od toga. Nama treba trener a na pripravnik/stazista/ucenik!
NIKO INZAD VEZDE.
Isto vazi i za gospodu u upravi,bliuzu je decembar a znate da ako hocemo koferi vas cekaju,ne kockajte se sa nasim strpljenjem!

Reply
Branislav окт 30, 2011 at 20:50

Očigledno nešto ne štima. Nemamo ni igrače, ni igru…Ne vidi se želja kod igrača, spori su , fizički nespremni…..
Da li se iko od igrača, Uprave stidi pred punim severom. Robi, možda je tvoja krivica u svemu ovome i najmanja, ali sada je već sigurno da sa ovim timom nećeš napraviti ništa. Volio bih da griješim!!!

Reply
VLADAHM окт 30, 2011 at 21:21

BRANISLAVE ne slazem se sa tobom u necemu hondiciju imamo samo u tome ali nema ko da igra celo prvenstvo nema ko da da gol ko jos u nasu ligu igra sa jednog spica samo pametni robi forsira mrtve igrace jedva cekam da zaigra trifunovic nije ni on dobar ali bolji od kaludjerovica mrtvaka.

Reply
Branislav окт 31, 2011 at 00:09

A tako nekako …

Reply
Ultras окт 30, 2011 at 20:26

Budimo iskreni i priznajmo da je za ovako lose rezultate minimum 50% kriv trener tj. Robi.On je bio i ostao jedna od nasih najvecih legendi kluba ali kao trener ima velikih problema.Iskreno ja ne znam da li on laze sebe ili igrace kad kaze kako smo mi dominantni kako ga ne interesuju drugi klubovi…A mi se od pocetka sezone mucimo!Stalno prica kako smo losi u prekidima a nikako to da popravi,forsira pas igru po bokovima mislim da su nas svi provalili sto se tice toga,zasto nekad ne odigramo dupli pas kroz sredinu ili pas u prazan prostor.Igramo bezidejno,procitano i sto je najgore ovakva igra odgovara ekipama koje igraju bunker jer uvek imaju 9 igraca ispred lopte.Nekad smo taj isti bunker probijali dugackim loptama pasevima u prazno, iz prekida…Npr ja ne pamtim kad je Zvezda zadnji put dala gol glavom iz kornera!Ako se neko seti neka javi…

Reply
... окт 30, 2011 at 20:41

U proslom kolu protiv novog pazara… evandro

Reply
Ultras окт 30, 2011 at 20:43

Jbg sad si me ukopao 🙂 ali nadam se da su svi shvatili poentu iz prekida smo bezopasni…

Reply
... окт 30, 2011 at 20:46

Nisam uspeo da se oduprem i da ne odgovorim… ali slazem se sa tobom 🙂

Reply
Ultras окт 30, 2011 at 20:47

Koji si lik 🙂

vladan окт 30, 2011 at 20:23

Izgleda da je Ćiro ovaj put bio u pravu.

Reply
Бане окт 30, 2011 at 20:57

Не бих баш тако рекао. Ако се само сјетимо оног прелазног рока кад је Роби дошао, па и овог, увидјећеш да и немамо доказа да тврдимо да је Ћиро овај пут био у праву. Роби је тражио Надсона, Куфреа, Салату, Волкова, Тороа, Божића Фиља и многе друге, а ко је дошао? НИКО! Истина је да су многа од имена била новинарске патке, али сигурно да је бар 50% од свих имена било на његовој листи. Доведени су играчи који ништа не коштају, али реално и немају неки квалитет (Борха, Мезенга, Петковић, па и Ковачевић), а чак шта више продати су и играчи који су чак и бољи од нових (Нинков, Тошић, Исах, Короман). Тако да, по мени, једини кривци су људи из управе, а највише Аџић. И ако имају образ, бар ће признати грешку и пустити Робију да ради са чиме он жели, или ће се лијепо повући и препустити функције некоме ко зна посао.

Reply
... окт 30, 2011 at 19:49

Robijeva taktika ne vredi… u Srbiji se fudbal NE MOZE igrati… niti imamo igrace koji to znaju

Nas najbolji period u prosloj deceniji je bio kada smo bunarili i golove davali iz prekida…. sad smo tu najvece rupe

Reply
VLADAHM окт 30, 2011 at 21:15

MI TRENUTNO IZDVAJAMO POJEDINCE KADUA EVANDRA ADINA DAJ DA SE VRATIMO MALO NAZAD I POGLEDAMO SREDINU TERENA ZVEZDE SVI BOLJI OD NJIH. AKO SU ONI VRH ONDA OSTALI POJMA NEMAJU ZA ZVEDU SMO NAVIKLI DA IGRAJU SVI SRCEM A NE OVAKO MUCIMO SE PROTIV SVIH ALI BAS SVIH…

Reply
Konstantin окт 30, 2011 at 19:48

Admini ovog sajta, ocigledno da je fudbalski klub u velikim problemima sto se igre tice, a svi takodje znamo da je fudbal i najvazniji od svih sportova.
Predlazem da se napravi jedna tema u kojoj bi smo opisali trenutan sistem po kojem Zvezda igra, znaci procenat napada po levoj, desnoj, sredinu, kakve se lopte upucuju, centarsutevi ili pas po zemlji, pas u prazan prostor.
Ovo sve pricam zbog samih napadaca, mozda iz ovoga uspemo da otkrijemo da nisu napadaci krivi mozda im sistem ne odgovara. Dajte da napravimo jednu dobru temu, po mogucstvu da neki strucnjak prokomentarise sistem igre Zvezde, da napravimo neku slicicu terena pa tu da se vidi kako nasi napadi idu i kako organizujemo dobranu, ovo je vrlo bitno jer po meni ne ogranizujemo odbranu kao sto bi to radili u sistemu 4-4-2, u ovom sadasnjem sistemu za tim nema potrebe jer protivnik napada jedino iz kontri, pa ajde da vidimo da skeniramo i taj deo… Ja sam za jednu sveobuhvatnu analizu naseg tima, fromacije, sistema igre, nadam se ako ovo uspemo ovde da uradimo pa kasnije isto u rukometu gde isto skripi a imamo kvalitetne igrace…
Sta mislite o ovome ???

Reply
Драган окт 30, 2011 at 20:46

Идеја одлична, али би нам требала детаљна статистика свих мечева у овој сезони.. Сем тога, којег стручњака предлажеш?

Reply
Konstantin окт 30, 2011 at 23:55

Statistiku nije tesko naci i obraditi, pogotovu ljudima koji zive za Zvezdu, nama navijacima. Ubaciti poneku slicicu na kojoj se vidi ta nasa sattistika moze svaki amater. Strucnjak koji bi protumacio to, e to jeste problem.
Predlozio bih nekoga ko poznaje karakteristike i mentalitet nasih igraca, odnosno nekoga ko je trenirao Zvezdu i ko je dovoljno strucan da prokomentarise sadasnju strategiju i sistem koji Zvezda igra.
Moj predlog bi bio Slavoljub Muslin, Zenga ili Bajevic, to je naravno samo moj predlog, nista vise od toga…

Reply
Milan окт 30, 2011 at 20:51

Sistem je dobar , ali su losi igraci !!!! Bas bas losi , ne moze u ovom sistemu da igra Kaludjerovic ( iako mislim da je dobar napadac) ali za drugi sistem !!! On ne zna da primi malo jacu loptu , ne zna da odigra dupli pas , ne zna da predribla … ama bas nista sto bi trebalo da radi napadac u ovom sistemu !!!

Reply
Nikola окт 30, 2011 at 20:55

A brate koji je to sistem koji odgovara kaludjeru,ja mislim da ga nema,na zalost.

Reply
Rambo окт 30, 2011 at 19:43

I danas posle ovoga niko me nemoze ubediti da cemo do kraja polu sezone osvojiti maksimalan broj bodova,ofk,jagodina,glodari,rad,vojvodina.plasim se da razlika ne bude znatno veca!!!A kako igramo to je realno(nedaj boze)

Reply
Rambo окт 30, 2011 at 19:39

Mi dajemo glodarima koji imaju prosecan tim da i ove godine pisu istoriju,pa pizon i kristic su lakse izlazili na kraj sa ovim kvazi klubovima koa sto su sloboda i spartak.kod robija je problem sto on nema ili nece kad gubi ili igramo lose da predje na plan b ili ti da se menja formacija.nas su svi procitali,cim malo izvrse na nas presing mi se izgubimo.nebi se izgubili kad neko igra presing nad tobom da imas kvalitetne igrace koji ce to lako da rese!!!

Reply
kalu окт 30, 2011 at 19:33

amo se nadam da robi nece biti kolateralna steta,a da onaj smrdljivko adzic i dalje ostane na funkciji,Ljudi shvatite sa ovim igracima i murinjo i ferguson nista nebi uradili.Jednostavno kriv je adzic koji je dovodio te igrace(petkovic,kovacevic,reljic,mikic,jeremic,vesovic,kaludjderovic,mezenga,borha itd..).I sada zamislite robi sto je trazio igrace poput volkova,bozica,salate,alvesa,filjo i ostali igraci.Kriva je ova nesposobna uprava i dalje imamo najvecu gledanost,ali bojim se da ce da se znatno taj broj smanji vec na sledecoj utakmici protiv ofk beograda.

Reply
kalu окт 30, 2011 at 19:29

Samo se nadam da robi nece biti kolateralna steta,a da onaj smrdljivko adzic i dalje ostane na funkciji,Ljudi shvatite sa ovim igracima i murinjo i ferguson nista nebi uradili.Jednostavno kriv je adzic koji je dovodio te igrace(petkovic,kovacevic,reljic,mikic,jeremic,vesovic,kaludjderovic,mezenga,borha itd..).I sada zamislite robi sto je trazio igrace poput volkova,bozica,salate,alvesa,filjo i ostali igraci.Kriva je ova nesposobna uprava i dalje imamo najvecu gledanost,ali bojim se da ce da se znatno taj broj smanji vec na sledecoj utakmici protiv ofk beograda.

Reply
ZVEZDA ŠAMPION окт 30, 2011 at 19:34

Zato će se videti protiv OFK-e, ko voli Zvezdu samo kad pobeđuje, a ko i kada gubi!

Reply
Vlada Tosic окт 30, 2011 at 19:40

Kako mozes da kazes da Robi nije kriv…>Pa nemojmo zaboraviti da je Pizon sa 10x gorim timom bio prvi na tabeli i imao +5 ! Robi je krivac, zato sto zna da ima lose igrace a postavlja taktiku kao da igra sa barsom…. Da igra lepo 4-4-2 ili tako neku formaciju mozda se ne bi ovo desavalo. Lako je da prica kako ima los tim kako ovo kako ono….Treba bre da igra onoliko koliko mu kvalitet igraca dozvoli… Igramo kao pasove pasove, idu dva pasa po sredini pa vrate Bajkovicu….Na sta to lici, tako i ja mogu da drzim posed lopte… Fora je da se dodaju na njihovoj polovini…

Reply
trivundza окт 30, 2011 at 21:45

Ima ovde interesantnih predloga….Da igramo sa dva špica a nemamo ni jednog, to onda znači i igrac manje u sredini, pa više prostora za protivnika, kako bi tek onda protivnicima išle kontre i polukontre…A Robi je tek posebna prica kriv je, nema sta, kriv je jer nije stavio sebe u prvih 11, lagano prikuco one dve šanse sa 5-erca u prvih 10 minuta, a onda lagano na klupu, a u igru uveo mocnog AK da glumi špica ostatak utakmice ili mezengu isto je. Ma dajte molim vas,pustimo da jedan čovjek radi bar 2,3 godine, jer smjenama samo srljamo iz greške u grešku i onda ce oni tamo stvarno ali stvarno biti prvaci i 5,6,10 godina prvaci … Ima još jedna interesantna stvar naš sasvrseni šampion prosuo je do sad samo 3 boda, što je prosto fenomenalno, ako se pogledaju tabele evropskih liga najsavrsenije ekipe današnjice Real i Barcelona, zatim ove sezone fenomenalni Bayern itd prosuli su po 5,6,7 bodova… i to je normalno po zakonu vjerovatnoće ili što bi moja baba rekla “ i ćorava koka zrno nabode“. Smo ‘Savršeni’ i Man. City… Normalno je da se izgubi 20% bodova tokom prvenstva i tako ce i biti u svim normalnim ligama, da li je nasa normalna? Recete nije, i to onda znači da se mi trebamo popljuvati ovde svi međusobno i one koji pokušavaju nešto i one koji ne znaju sve odjednom u isti koš i napolje. Ne treba nam to…Moguce je da savršeni šampion imao samo dobru seriju pa ce pasti u nekom dijelu prvenstva:);). Aj cao i nemojte se nervirati ovo je samo fudbal, igra koja je definitivno van našeg mentalnog skopa.

Reply
Vlada Tosic окт 31, 2011 at 00:11

Ma sto bre ti gledas komsije… Oni nek igraju kako oce… MI SANSE NE STVARAMO…Bolje da smo ostavili onda Pizona onda sa onakom igrom, 2,3 godine…..Ja verujem da bi vise uradio nego sto ce Robi…

Reply
... окт 30, 2011 at 20:44

hteo bi on i mesija i falkaa, ali sto uprava ne moze neke igrace da dovede, to zahvali den tani

Reply
Strucnjak окт 30, 2011 at 19:28

Evo sad sam dosao sa utakmice.Ceo dan sam „izugubio“ u Uzicu ali ne zalim i posle svega rezultat necu da komentarisem.Bajkovic-dobar danas,Mikic-nista posebno,Vilotic-mislim da bojkotuje ekipu,Adi-DECKO KAO DA JE STO GODINA U ZVEZDI,BORI SE GINE NA TERENU,Reljic-Ne daj Bože ni najgorem neprijatelju onakav bek,Kovačević 0 velika,Evandro-Trudio se nema sa kim u sredini,Čava-očajan,Borha-najbolji danas,Andrija i Bruno 0,Vešović sasvim OK.A AMBIJENT VRHUNSKI,I UZICE CELO CRVENO BELO OOOOOOOOOOOOO!

Reply
nikola окт 30, 2011 at 20:06

Borha najbolji da li smo mi gledali istu utakmicu??

Reply
toto korenita окт 30, 2011 at 21:22

brate jesi li ti ziv,ovo nije za komentar.jednostavno uprava je rasturila i ono malo sto smo imali.pocev od lazetica,da ne nabrajam.upozirili smo mnogo pre ovoga da je ekipa dosta losija neko prosle sezone.mi nemamo osnovnu stvar da bi to bilo kako ocekujemo upravu.doveli su nizerazredne igrace i drugacije nemoze,videces u nastavku,mora se izvrsiti pritisak na upravu da se na zimu dovede par dobri igraca,sa ovima nema srece.

Reply
Dragon окт 30, 2011 at 21:23

ma koji borha i bakrači..ljudi šta je ovo…pa sad nam nije kriv ni tole, ni glodari, ni sudije, ni niko…mi smo za sve te godine bez titule krivi sami…največi smo si protivnici…majko moja ne mogu da shvatim ovo..zbog ovoga danas neču moči ni da spavam..moram, da kažem da me Prosinečki razočarao, fura sistem za koji nema igrača..ma gore se potpuno slažem sa više komentara u vezi toga..Robi je dobar čovek, legenda kluba…al mi se čini, da nije dovoljno stručan..a to je pokazao i na prošlogodišnjim derbi-jima..jer kada nijanse odlučuju…mi tada gubimo..izvinite al ovo sam morao da izbacim iz sebe..NIKO IZNAD ZVEZDE!!!

Reply

Leave a Comment