Наредни дани донеће одговор на питање хоће ли нападач Слободе Филип Касалица појачати ФК Црвена звезда. Талентовани фудбалер стрпљиво чека епилог преговора два клуба.
„Клубови се договарају, мој менаџер је у току свега. Ја чекам, волео бих да неизвесност не потраје дуго, али када је у питању Црвена звезда такав позив се чека целог живота и стрпљења мора бити“, рекао је Касалица за „Журнал“ и нагласио да верује да ће бити добра замена за кума Калуђеровића.
„Андрија је одличан играч, најбољи стрелац суперлиге од осамостаљења Србије. Много је значио Црвеној звезди, његов голгетерски учинак остао је у сенци јер нису освајани клупски трофеји. Желим да у иностранству голове украси пехарима јер то заслужује.“
Постоје реални изгледа да уз Касалицу у Љутице Богдана стигне и Никола Максимовић.
„Дуго је капитен Слободе Поинт, одличан играч. Било би ми драго да останемо саиграчи и убудуће.“
113 comments
nemoj previse da se nadate oko Maksimovica. On je grobar 100%, mada to nije ni toliko bitno. Ono sto je najbitnije je cinjenica da mu je menadzer Ramadani, a taj lik drzi 80% partizana.
udario bi ti minus al nece nesto :)daj bre ljudi po vama su svi grobari…pa gde je onih 50% srbije sto navija za zvezdu 😉
a vidis, ja sam bas od nekih grobara cuo da je maksimovic okoreli zvezdas..
AS i Marka pisu o ovoj vesti, za spica, mozda, ali MOZDA nije naivno!
Људи, као што смо рекли, шушка се, прича се, али знате какве су шансе и сами. Клуб ради најозбољније што може да обезбеди добро појачање, али знате колико је то тешко.
zamislite naslov u novinama. ‘Dogovor postignut, Sorijano pojacava Zvezdu!’ ufff
ali da nije pozajmica !
najveca Zvezdina greska je olako pustanje Oumarua, igrraca koji je sigurno bolji i od kaludjerovica i od kasalice. Covjek je brz ka’ munja! Maksimovica u Zvezdu pod obaveznO!
Imam dojave da ce se vecina grobara uclaniti u FK CZV i glasati za Lukica ili nekog levog koji ce se kandidovati za predsednika Zvezde. Sta vi mislite o tome????
Ja mislim da čak ni oni nisu toliko zaludni i maloumni.
Po statutu je to nemoguce… Pravo glasa imaju samo clanovi koji su to postali do decembra ove godine !!!
Zanimljivo. Nisam znao da neće moći da glasaju oni koji tek u narednom periodu do izbora budu postajali članovi. Ja imam ovu novu člansku već drugu sezonu, među prvima sam se učlanio, a imao sam i neku staru iz devedesetih, kartonsku koliko se sećam. Nego, to sa grobarima me nasmejalo. Prvo – čak i da se svih 300 učlane, šta njihovi glasovi mogu da promene? Drugo – šteta što ih nema više jer bi nam tako malo i finansijski pomogli (od svakog grobara po 10 evrića za Zvezdu, puna kapa). 🙂
Мислимо да статут каже да могу гласати само они који су чланови најмање годину дана. Нема могућности да „сутра“ неко плати некоме да се учлани и гласа за њега.
mislimo da si grbav i da citas kurir…
U pravu si,a ja mislim da jedino grobari i oni drugi zestoko izmanipulisani i obmanuti navijaci Zvezde mogu da glasaju za nesrecnog Lukica i tako potpuno uniste Zvezdu i omoguce partizanu da u sledecih 10 godina sigurno osvaja titule.Sramota je kako ljudi povrsno razmisljaju i nece da sagledaju cinjenice u potpunosti i priznaju sebi i drugima da Lukic i ova nesposobna uprava koju je on sastavio ne sme vise ni minut ostati u Zvezdi jer svaki novi minut,sat i dan sa njima u klubu verujte da se Zvezdi crno pise,ona ce otici u arhivu za sva vremena.
ovaj kalendar za 2012 je sra.. kao da su manekeni a ne fudbaleri koliko su prosli bili bolji,a posebno onaj kad je bio Lazetic ,izgledaju kao neki mafijasi :)))
ovaj kalendar je sra.. kao da su manekeni a ne fudbaleri koliko su prosli bili bolji,a posebno onaj kad je bio Lazetic ,izgledaju kao neki mafijasi :)))
Pa obukli ih kao manekene, da se slaže s onim šta pokazuju na terenu, čast malobrojnim izuzecima.
http://www.peticije24.com/dzajicu_vrati_se_na_mesto_predsednika_fk_crvena_zvezda
АЈМО ДЕЛИЈЕ, ПОТПИСУЈТЕ!!! :Д
Kirovski-Stojkovic-Maksimovic-Krneta-Mladenovic-Mijailovic-Milivojevic-Evandro-Lazovic-Kasalica-Ozegovic !!! Ako ode Lazovic u Januaru ili Junu ako ne produzi ugovor ili ako ode Evandro imamo Djurickovica, Jankovica, Srnice, Causic ce biti pravi igrac od sledeceg leta a mozda ce jos neko doci. Ko je gledao kako igra Kasalica moze mirno da spava jer se radi o vrlo brzom igracu, ludom kao osica, agresivnom, zna da da gol iz raznih pozicija, dodavanje 100%tacno, igra dobro glavom, volej dobar ima, sto se mene tice odlican je igrac ! Maksimovic je novi Vidic i to sve govori. Milivojevic ce biti strasan igrac i boljeg iz nase lige nismo mogli da dovedemo. Mladenovic je takodje dobar ali ga nisam bas nesto posebno pratio i gledao ali se prica da zna da igra fudbal. Samo da uigramo ove igrace kako treba i to je to, ne verujem da cemo stici deset bodova zaostatka ali moramo se sto bolje spremiti za novu sezonu. Ajde Robi dovedi jos neke, nadam se da ce uskoro potpisati i Maksimovic i Kasalica, a ne bi bilo lose da na pripreme povedu i Jaksica i onog drugog koji je 95 godiste a ne mogu da se setim kako se zove…Sad jos samo da vidimo kome da uvaljamo Mikica,Reljica,“Kovacevica“, Vilotu, Kaludjera,Kadua, Cavu i da za te pare pravimo ekipu za buducnost !!!
http://www.b92.net/sport/vesti.php?yyyy=2011&mm=12&dd=20&nav_id=567354 Sveze vesti 🙂
http://www.vecernji.hr/sport/nogomet/prosinecki-ide-guardioli-pojacanja-clanak-358211 na ovom hr sajtu pise Robi otisao po 2 spica.. e sad sta ce bidne ce vidimo 🙂
Pa 2 i Kasalica, Ozegovic, Borha i Mezenga, to je malo mnogo. Ali nikada se nezna.
koji ce nam djavo, ionako dolaze na pozajmicu! Treba da uigravamo Ozegovica, Djurickovica, Krnetu, Spajica, Srnice, Jankovica, Causica, Kasalicu i Maksimovica(ako dodju), Milivojevica, i ostale talente a ne da sluzimo kao filijala Barseloni !!!
Guardioli :))))
?????????
moje misljenje je da ce Kasalica doci, vidi se da covek je spreman da ubije samo da predje a da Maksimovic nece, jer izgleda nemamo da isplatimo za takvog igraca nesto kesa odma
Zna li se ko je u trci od stranih. Ako ne bude nas onda je bolje da ode u inostranstvo. Ipak sredice to Dzaja
Kako stojimo u odbojci?
14:25,25:20,17:14…nazalost gubimo trenutno..
ne da se Zvezda u odbojci…trenutno se igra treci set,rezultat je 12:12 a u setovima 1:1 :))
Ценим Просинечког, али мислим да греши што неће да проба са формацијом 4-4-2.Много би волео да нам Џаја буде председник а Југовић спортски директор.Требало би продати све странце изузев Евандра и Борхе( јер Ожеговић још није довољно припремљен али би га требало форсирати).Мој опглед на формацију у пролећном делу првенаства(и у будуће):
____________________Бајковић_________________________________Стојковић______Максимовић_______Ћосић__________Младеновић_________________Мијаиловић_______Миливојевић___________________________Евандро____________________Перовић_____________________________Борха_______________Касалица________________
Нешто невалја:
Одбрана:Стојковић,Младеновић,Максимовић,Ћосић;
Средина:Мијаиловић,Миливојевић,Евандро,Перовић;
Напад:Касалица,Борха.
И голман Бајко.
http://www.redstarshop.rs/ci/homeProgram/576/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80+%D0%A4%D0%9A+%D0%A6%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B0+%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%B0.html
IZasao novi kalendar.
po meni malo glup kalendar…nisu oni manekeni,nego fudbaleri…trebalo je kao i do sad da se slikaju u dresovima! 🙂
pa kako igraju, vise lice na manekene
a to Kasalicu mediji jedu go…
Maksimovic bi mogao biti novi Nemanja.
mogao bi,samo sto na sportalu ima vest da se i partizan ukljucio u trku za njim,,,sad je samo pitanje za koga momak navija i gde bi voleo da dodje//
Da…I ko ce vise da plati…Da se ne zavaravamo.
Za placanje ok. Ali ako je neko znao da ubedjuje najvece talente gde treba da idu to je Dzaja. Za sada nam nisu oteli nijednog u ovom prelaznom roku sto mozda nesto znaci.
90% fudbalera nece da gledaju za koga navijaju, vec ce da gledaju svoj interes!
Sadasnje stanje u nasim klubovima je poprilicno jasno!
MI smo suplji sa stoperima i aleko su vece sanse da ce kod nas da igra neko kod grobara!
Verujem da ce pre kod nas nego kod njih ako se on pita!
E sada pitanje je para, tj Slobode!
Kakvi su ovi, kupiće oni njega čak iako im ne treba…samo da nama skinu igrača
Deklarisani Zvezdas, znaci partizan nema sta da trazi, a vojvodina je i suvise mala da bi mu bila interesantna… Pojavile su se neke informacije da je promocija dvojca u cetvrtak, zna li neko od admina nesto o tome ?
Stvarno bi bila steta, ako ne dovedemo Maksimovica! :/
Jer nam stoper fali k’o ‘leba! :/
Ma nista od Maksimovica! Ako se Partizan ukljucio u trku. to je onda njihov igrac.Tole ce dozvoliti da Partizan ne dovede igraca, a da taj igrac ode u Zvezdu? Isto je bilo i sa Stefanom Savicem,Volkovom…Jos se ne zna razlog zasto jedan zvezdas odlazi u Partizan, iako ga treazi njegov klub…
Jeste, Tole je kriv sto igraci prelaze u Partizan. A to sto nas Partizan vec godinama delje, to je nebitna stvar…Odrasti…
dovesti i stopera rendulica-najboljeg stopera nase lige
kirovski
stojkovic…………maksimovic………rendulic……….mladenovic
lazovic…………mijailovic………milivojevic…………perovic
ozegovic………kasalica
nek robi pokusa sa taktikom 4-4-2,mislim da nemamo dovoljno kvalitetne igrace za njegovu formaciju
ocigledno neki smatraju da cemo mi sa ovim pojacanjima,da poletimo u nebesa i sa tom cuvenom formacijom 4-3-3 .
Rendulic iz Javora je otisao cini mi se u Koreju….nazalost….
4-4-2 nije taktika vec formacija…
http://www.youtube.com/watch?v=QVg9VG3RTyg&feature=player_embedded
video sa igrama Nikole Maksimovica… Mali kida, novi Vidic ! ovo ne smemo ispustiti !!!
nit sam ja adzic,nit je ovo football manager pa da bude sve tako lako
Sa Adžićem nikad nije bilo lako 😀
Iz proverenih izvora znam da je Zvezda veoma zainteresovana za dovodjenje mladog Peruanskog napadaca Andya Pola ovu vest slobodno mozete da postavite na sajt
http://www.youtube.com/watch?v=eLB3jaByWUw
manje igraj fm2011….to sto si ga doveo tamo,ne znaci da je Zvezda zainteresovana za njega….
Mora da si neki nov ovde pa ne znas da ovde insajderi nisu bas cenjeni!
A i da si neki ozbiljan,sa pouzdanim informacijama ne bi tako lako delio tu vest jer samim tim odajes tog nekog ko ti je to rekao tj kvaris plan transvera. ALI DOBRO AKO NISTA DRUGO barem ces naloziti nase novinarcice da o tome pisu sutra ceo dan.
Izvor?
Izvor je Football Manager 2012 Genie Scout…:)))
Ako je decko nesto rekao,ne morate onda da pravite budalu od njega .
http://www.kocka.se/index.php?option=com_content&view=article&id=788%3Abojan-ori-ponovo-u-crvenoj-zvezdi&catid=546%3Asport
Jel Bojan sigurno ima 29 godina?
Ako je tako pa on uopste nije mator e sad sto se tice kvaliteta ne znam kakav je danas ali sigurno je da u nogama ima taj engleski stil igre,tacni pasovi,brzina,sut,kretnja bez lopte i na sve to iskusan je pa bi sve to moglo da se dobro razmotri a posto je i Dzajina zelja,sto me ne bi cudilo a i tim pre koga Dzaja pozeli taj mora da vredi,onda bi nam on stvarno dobro dosao.
NARAVNO posto je ova vest od 14.12.2011 ne znam kolko je tacna i ne znam kolko je pouzdan sajt koji je objavio vest ali eto ako idemo na forsiranje mladosti iz nase kuce i hocemo par povratnika koji ce ciniti iskustvo onda je bojan po meni dobro resenje a tu su jos Marko pa mozda Tosic,Bajko…
upravu si ja sam tek sad video da je jos od 14… ja ga imam u lepom secanju… al ko zna kakav je sad
Ljudi daj te bre koja kasalica koji igrac iz barcelone b,sta mu fali na Ozegovica bice za 2-3 godine vrhunski spic igrac,Mozda ama mozda ajde nek bude taj Kasalica kao neki iskusan centarfor ama da igraju u tandem obavezno sa Ozegovicem,on i Ozegovic u spicu ama mora da se da sansu na Ozegovica i druge klince iz nase skole,nisam za dovodjenje iz barcelone b neki igrac,bolje forsirati nase igrace nego one kvazi zvezde iz brazila spanije portoriko i td pozzzz
U Barseloni b nema losih igraca, to je jednostavno tako. Ali ipak se slazem da treba da igraju igraci koji su veani ugovorom sa Zvezdom. Moraju momci da osecaju da su oni vazni za duze staze, a da samo stranac koji potpise pravi ugovor moze da im bude konkurencija. Nego zna li neko da li se neko mozda od ljudi sto se pitaju setio Burzanovica?
Nemojte se zavaravati sto se tice formacije, 4-4-2 ce se igrati samo pri kraju meca u slucaju dobrog rezultata, robi treba da ostane bas zbog formacije 4-3-3 ta formacija mora da zazivi a kad se to desi bice sve bolje…
Sad po meni druga polusezona moze da posluzi kao prelazni period, u kome ce se stvoriti dobra igra, pa cak i dobri rezultati, nevezani za titulu, bitno je da se ne izgubi od partizana i Vojvodine, cisto zbog samopouzdanja, po meni treba se opustiti i postaviti najofanzivniju postavu koju imamo…
Da racunam i Kasalici i Maksimovica, o spancima necu mastati jer ne da to nije realno nego to nije istina covek otisao na odmor a ne da trazi pojacanja…
Golman bi mogao da bude i Kirovski i Bajkovic ako se malo uozbilji
desni bek Mikic ako niko ne dodje na tu poziciju, moze i Stojkovic ako se dokaze na pripremama, do sad se nije Bog zna sta pokazao levi bek Mladenovic je moj favorit jer on i nije levi bek vec je levi spoljmi a ja volim kad imamo ofanzivne bekove i Petkovic je ofanzivan bolji je u odbrani ali ima kratak ugovor u Zvezdi, da ga uigravamo a on brzo da ode to i nije bas isplativo…
Centralni bekovi Maksimovic Mijailovic, oboica u karijeri igrali i na poziciji zadnjeg veznog sto je jako bitno sto se igra u reanziciji tice…
Zadnji vezni MIlivojevic moze da igra i zadnjeg i ofanzivnog veznog, kada bi igrao zadnjeg veznog imali bi tri kreativca u postavi…
Ofanzivni vezni Evandro i Paseko, za njih nema sta da se doda, mozda samo da se Pasku pozeli sreca da se vrati u formu u kakvoj eje bio dok je igrao za Flamengo…
Krila Lazovic i Perovic isto kao i sa Evandrom i Pasekom samo da se pozeli sreca Perovicu da se vrati u staru formu…
Mapadac Kasalica da mu se posreci u prvom kolu da da gol i do kraja prvenstva ce biti najbolji strelac lige…
Ovo bi bila veoma ofanzivna ekipa koju bi ja voleo da gledam u Zvezdi…
4-4-2 moze da bude ofanzivnije nego 4-3-3, sve zavisi koji su zadaci igraca. Znam da mnogi traze 3 napadaca kada se gubi, ali ponekada trener nema 3 napadaca koi nebi smetali jedan drugom. Nisam ja ni protiv 4-3-3 ili 3-5-2 ali za sada nam je slabo islo i trebali bi da probamo 4-4-2. Robi zna da prepozna talenat sto se videlo u slucaju Lazovic. Zna da prepozna pobednicki mentalitet, zato su mu i vazni Mikic i Borha. Mnogo toga zna Robi i mislim da nebi trebao bas toliko da se vezuje za jedan sistem.
Ova tvoja ekipa ne može nikako da bude 4-3-3, već 4-5-1, je Lazović a pogotovu Perović nisu napadači, pa ni oni krilni.
Dosta ekipa pokušava da igra tu formaciju ali pravu 4-3-3 imaju samo Holandjani gde im u reprezentaciji u istoj postavi igraju Van Persi, Kujt i Huntelar.
Prosle godine je Robi igrao 4-3-3 sa Borhom, Kaludjerom i Jevtićem. Pozdrav
Mozes ti da postavis formaciju 4-5-1 pa da opet igrac napadaci fudbal…isto tako da sa 4-3-3 igraas defanzivno…sve to zavisi od igraca i ideja trenera…robi ocigledno nije uspeo da nametne napadacki 4-3-3 jer,mi izuzev nekih utakmica,nismo davali vise od 2 gola…
Dečko,mnogo igraš menadžera.Upravo to i jeste najveća greška Prosinečkog,forsiranje izrazito ofanzivnog veznog reda na uštrb odbrane.Pogledajmo Barselonu,kao njegov najveći fudbalski ideal.U vezi UVEK imaju jednog izrazito defanzivnog veznog igrača(Buskec),jednog koji igra u oba pravca(Ćavi),i jednog bez nekih defanzivnih zadataka(Inijesta).Velika Barsa!a mi hoćemo da igramo sa tri ofanzivna vezna (Dimitrijević Evandro i Kadu) i onda sipamo drvlje i kamenje po odbrani.A taktika ravna samoubistvu.Ovo o čemu pičam najbolje se videlo u derbiju,kada se Vukić prošetao između Kadua i Evandra.I ne krivim ja njih,momcima jednostavno odbrana nije primarni zadatak.Dakle veza je u mnogome „pomogla“ da nam odbrana bude slaba.Mijailović kao zadnji vezni,Milivojević u oba smera,a Evandro kao ofanzivani.Bez zaletanja i glavom kroz zid!Osiguraj svoj gol prvenstveno!
A ti ili nisi gledao barsu ili se ne razumes u fudbal. To sto si rekao za barsine vezne igrace nema veze s vezom. Kao prvo. Zasto kovacevic nije igrao dobro ove polusezone? Zato sto zadnji vezni u ovoj formaciji mora da bude kreativac, da zna da asistira i da odigra iz prve. Zamisli da gatuso igra u barsi, ma izgubio bi se! A kao drugo. Iniesta igra u oba pravca. Ono sto barca radi a mi ne je da se kod njih ceo tim brani, pogledaj samo kad izgube loptu, odma napadaju sa 3-4 igraca a ne ko mi cekamo ih ispred kaznenog prostora. I takodje mi nije jasno zasto nemamo levaka na desnom, a desnjaka na levom boku.
E hvala ti covece, sve bi isto napisao. Meni je fantasticno da je Buskec izrazito defanzivan igrac, a on covek ima najvise pasova unapred u celoj ligi sampiona, a to je glavni zadatak zadnjeg veznog…
Uzaludan je ikakav razgovor sa neznalicom tvog kalibra.Buskec jeste izrazito defanzivan veznjak,Tačan pas je samo njegov veliki plus.To je ono što ga odvaja od prosečnih defanzivnih veznih,i razlog zbog koga igra u Barsi.Inače,dotične intenzivno pratim od 94-te,ali ti tada verovatno nisi bio rođen.Al dobri Bog dao raznim privilegiju interneta…
Bajkovic-Tosic,Cosic,Maksimovic(Krneta),Mladenovic-Lazovic,Milivojevic(Mijailovic),Evandro,Paceko-Kasalica,Ozegovic(Borha)…red je da predjemo na 4-4-2 😀
Sa 4-4-2 formaciom borha i filip,mada mi se cini da nije filip bolji od kaludjera toliko……..bruka bi bile.tu bi borha dosao do izrazaja kao i mnogi igraci tako jaki fizicki….
meni borha ne smeta toliko.kad uzme loptu siguran sam da je kod njega dok je ne da saigracu…
sta ti igra tosic a sta mladenovic? obojica su lijevi bekovi…
Meni je samo krivo sto uprava prodaje Kaludjerovica za tako male pare… mora da je naredio Stojic… ja bi ga ostavio bolje da bleji kod nas i da po potrebi ulazi… ima tu INZAGIJEVU NOGU…
Nije sa Zvezdom osvojio nista i nije igrao jace meceve u Evropi. Tesko je dobiti vise nego sto smo dobili kada je stanje takvo. mogao je sigurno i vise da pruza u nasem dresu, ali ako Robi zeli drugog napadaca onda mu verujem da je to ispravno. Voleo bi da je istina da prelazimo na 4-4-2 jer bi onda svi videli sta sve dobijamo sa Borhom koji je ovde toliko kritikovan.
vo je jedan od najdebilnijih tekstova u mozzartu koje sam procitao
a mislio sam da su ozbiljni, dokoni novinari surfuju po wikipediji i prave tekstove jer je neka budala promenio podatke o sorijanu
a pazi tek naslov, sorijano vec zvezdin,pa jos znak uzvika
samo budale mogu da poveruje da ce nek doci iz barce ovde kod nas, a ovi iz kresa jos napravili potencijalni spisak, pa broj golova pa ono pa ovo, potrosili uzalad vreme za pisanje potpuno nebitnih reci
novinarstvo je dno dna u srbiji
Lukic i losa uprava kupuju vreme i manipulisu navijacima ( samo sa vodjama su u dilu i povraca mi se od toga ) jer se namece pitanje – zasto izbori tek za skoro sest meseci a ne odmah ? Da li Zvezda sme sebi da dozvoli gubljenje ovoliko vremena ?? Ko stoji iza Vladana Lukica ?? Zasto su napravili takav statut koji samo njima odgovara i zasto ne promeniti statut i odrzati izbore odmah jer ako su ovo vanredni izbori oni se sama rec to kaze moraju odrzati za najkasnije mesec dana ?? Zasto se ne okanu procedure i dozvole da se izbori odrze odmah JER JE KLUB U VEOMA TESKOJ SITUACIJI ?? Kome odgovara ovo zakazivanje izbora za sest meseci i zasto zele da sacuvaju fotelje po svaku cenu pa i po cenu toga da Zvezda potone jos dublje ?? Neka se kandiduje vise kandidata i neka svako od njih iznese svoj program i plan a mi clanovi cemo reci svoje kada budemo glasali. Zasto javno ne kazu zasto ne zele Dzajica u klubu koji je uzgred trazio da pet Lukicevih saradnika koji su na zalost jos uvek u klubu odmah napuste Zvezdu ?? Jasno je da im sada ne prolaze nikakva lazna saopstenja i price kako je tole ili neko treci kriv za Zvezdinu agoniju.Pogledajte sta je rekao Slavoljub Muslin covek koji je za tri godine doneo Zvezdi pet trofeja od cega dve duple krune – http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/muslin-zvezda-je-na-prekretnici-61047.html
Cime je to Lukic za ove tri godine zasluzio da ostane predsednik ?? Mozda kako neki ovde kazu sto je Zvezdas i tvrde da je to dovoljno. Ne to nije dovoljno.Onda kazu kako Boze moj niko nije hteo da se prihvati te uloge sem Lukica i preuzme klub u tako katastrofalnom stanju, a istina je da su hteli da se kandiduju i jos neki ljudi kojima Delije nisu dozvolile da to ucine. Da li je i ovo dovoljno da bi neko postao predsednik Zvezde ?? NIJE !! Laznim obecanjima koje nije ispunio ?? Lukic je okruzen losim ljudima koje je ON LICNO DOVEO U KLUB.Kaze Lukic da ce rado ustupiti mesto nekome ko u klub donese 30 miliona eura ?? Strasno,pa koliko novca je on doneo u klub ?? U klub je doneo samo prazne i suplje price i saopstenja.Postavlja se i pitanje ko ce sve da glasa na tim izborima ( svako pa i oni koji ne zele dobro Zvezdi mozu da se uclane do kraja godine ) i da li su ti i takvi izbori uopste legitimni i pravedni ?? Lukic je providan jer zeli sa mogucim osvojenim trofejom kupa ( u sta ja licno ne verujem ) da produzi mandat sebi i onim “Zvezdasima“ oko sebe koje je on doveo i ciji je odlazak trazio i Dragan Dzajic. Da bude jos zalosnije cak su i na ovaj sajt dosli neki likovi koji lupaju minuse i zatvaraju komentare svakom ko misli drugacije od njih i oni to zovu demokratijom. Na primer ako probate da na sajtu delija ostavite vas komentar i misljenje koje se razlikuje od njihovog isti ce biti odmah obrisan jer Boze moj vi nemate nikakvo pravo da mislite svojom glavom a kamoli da o necemu odlucujete. Sto je jos smesnije neka tamo izmanipulisana decica vas pitaju koliko imate gostovanja u lucanima,cacku itd da bi mogli nesto i da napisete. Za njih su gostovanja na banovom brdu,makisu,zelezniku,lionu i lucanima sve sto su sa Zvezdom prosli pa se jos i tim “velikim poduhvatima“ i hvale. Sta zna detence gde je zagreb,sarajevo,osijek,vinkovci,split,mostar,tuzla,a o BARIJU, MINHENU,BARSELONI,MADRIDU i da ne govorim,ove gradove su videli samo na slikama. Zvezda je dotakla dno, Zvezda je u ambisu,dug se povecava iz dana u dan,u klubu vlada nevidjeno ludilo, oni kupuju igrace kao na traci od kojih verujte 70% njih nemaju kvalitet za Zvezdu u sta cete se veoma brzo uveriti ne bi li nam bacili jos vecu prasinu u oci i zato IZBORI ODMAH DOK NE BUDE KASNO !! ZVEZDA IZNAD SVIH !!!
Pozdrav mojoj braći,DELIJAMA I SVIM NAVIJAČIMA I SIMPATIZERIMA CRVENE ZVEZDE! Nadam se i verujem da će nam Gospod Bog i Sveti Nikola pomoći da izađemo još jači iz svega ovog,iz ovog ,neću da kažem da i sami nismo kriva,ali velikim delom,krivi su drugi.Znam,sada će te reći,poneki,kako lupam gluposti,kako sam nerealan i kako tražim opravdanje za neuspehe u krivici drugih.NIJE TAKO ,VERUJTE MI.Nastojim maksimalno da budem samokritičan i realan.To mi je u krvi. Pogledajte komentar „milos-a 19. decembar 2011. at 15:00″ a na komentar “ Cvija 19. decembar 2011. at 13:39 – Čoveče, Tole Karadžić nam se smeje u lice!!!http://www.mozzartsport.com/vesti/10112/karadzic–nisam-pomerio-stativu-pred-141–derbi-/„. I šta reći? Pa zar postoji još neko ko voli Zvezdu,kome je crveno bela krv,ko živi za Zvezdu da može ovako kao Miloš da komentariše,da opravdava matorog lopužu,kriminalca i grobara srpskog fudbala i FK Crvene Zvezde,tola-vole,a da istovremeno pljuje našu upravu sa Predsednikom Lukićem.Naravno ,osim još većeg,ma najvećeg, pljuvača ,tzv“bata đoru“(namjerno sa malim slovom,jer drugačije nije ni zaslužio da se oslovljava ili njegovo ne cijenjeno ime piše, .upe.vlakač). Nemogu da verujem da još nas,da kažem nas ,takvih ima.Daleko od toga da ova uprava nema grešaka i da je bezgrešna. Oterali smo strašnog igrača.Abubakar Oumarua,i on nam dva puta zagorča život.Oba puta u zadnjem kolu jesenjeg dela,i ovog i prošlog,setite se.Oterali smo Klea.Zagorča nam život.I porazom i golom i finansijski,zar ne?Oterali smo Tričkovskog,a sada njegova cena iznosi oko 6mil.eur. Da ne dođe Prosinečki oterali bi i Lazovića,zar ne?Dovodili smo igrače na „kilo“, neproverene,što je greška bila,videlo se.I još da ih ne nabrajam,a bilo ih je.Ali nije sve tako crno,kao što izgleda.Zar nije Predsednik Lukić i Uprava stabilizovala klub?Zar nisu doveli Gazprom,a ovi mali,ovi tzv.“komšije evropskog i svetskog prvaka“,još uvek nemaju generalnog sponzora,i neće ga ni imati,jer niko nije lud,ćorav i slep kod očiju da nije pročitao kako i na koji način i uz čiju pomoć oni stvaraju i ostvaruju rezultate kakvi trenutno jesu.Oni nemaju generalnog sponzora,a pet godina zaredom, najverovatnije,mada se ne bi smeo kladiti u to,biće prvaci Srbije.Oni nemaju a mi imamo,a nemamo rezultate.MISLITE O TOME MILOŠE I OSTALI KAO TI I MILOŠ.Zašto?Zato što oni koji ulažu svoj novac,veoma dobro znaju u šta ulažu i na koga ulažu.Nije kratkoročno,već,naprotiv, dugoročno.Zna Gazprom da će doći kraj i državnoj mafiji i državnomafijaškom projektu,znaju i veruj mi,znaju tačno kada.Drugo,zar ima još nekih osim pljuvača Đorića,Savića(skidam mu kapu i kao fudbaleru i kao zvezdašu i kao patrioti,ali ovo očemu pričam,to mu nije bilo potrebno) i Živadinovića koji smatraju da Prosinečki nije dobar izbor,ali,opet kažem,ne kratkoročno,već dugoročno?Zar ima još takvih, osim možda Miloš i još poneki Miloš I ti ? Zar nije dobar potez kupovina Lekića za 70 oooEUR i prodaja za 2,7 mil EUR?Zar nije dobar potez MARKETING?Pa mi imamo na stadionu u proseku,zadnje tri godine,15.000 gledalaca.Jeste,da je to LJUBAV,ali ima malo i marketinga,slažete li se?Ovaj mali ,državnomafijaški klub,u prosjeku nema ni 5.000 gledalaca. Dinamo,koji je isto tako u Hrvatskoj,I mafijaški klub ali istovremeno I državni,nema 9 hiljada,a dalje da I ne nabrajamo. Ima još dobrih poteza ,ima. Na primer,Evandro, odličan potez!Pašeko.Pa nije Lukić kriv što mu čovek slomi nogu odmah na prvoj pripremnoj,prijateljskoj utakmici,pa nije mogao da nam pomogne i pokaže kakav je igrač,a znajte da je paklen.Uverićete se vrlo brzo,ako Bog da I Sveti Nikola I svi sveti.Odličan potez uprave.Borha?Namjerno znak ?.ZAŠTO?Zato da se pljuvači prvi jave i počnu da pljuju i Lukića i Upravu i njega,ali su slepi i ili zaslepljeni mržnjom.Zbog čega, ni meni nije jasno,pa ne vide da čovek ne igra na svojoj poziciji i da,ipak daje sve od sebe,da ostavlja srce na terenu ,da gine…ali je realizacija loša,slažem se.Zašto je realizacija loša?Zato što ne igra u špicu?Zato što igra po krilu i daleko je od gola,jer se vraća i u fazu odbrane,i naravno,nije mašina,gubi snagu i pada koncentracija,to je svima jasno koji su bar i jedanput šutnuli loptu i pretrčali celo fudbalsko igralište.No međutim,pojedinim kao Miloš,ni to nije jasno,već pljuju,pljuju i pljuju…. Sačekajte da vidite ova nova pojačanja,pa onda i sudite o Borhi.Jer da su pojedini ginuli kao Borha,naprimer Milovanović,Vilotić i dr.,ne bi bili ovede gde jesmo,već ispred malog državnomafijaškog kluba,zasigurno.Dalje,zar nas nisu pratili i ostali maleri?Zar je kriv Lukić i Uprava zbog povrede,a ja zasigurno tvrdim,mada će mi se mnogi smejati i reći da sam lud,najboljeg srpskog štopera ,posle Nemanje Vidića,Dace Mihailovića.Jeste,sada je lako srati i ismevati me,kada se čovek u najboljoj formi povredio i odsustvovao 7-8 meseci,i kada se oporavio,novi maler i novo odsustvovanje sa terna na 3-4 meseca.Eh,da nam je on bio spreman,eh da se nije povredio,sada bi svi drugu priču pričali,a mali miševi od „bata đore „i „živadinovića“ i dr.,ne bi se videli iz mišijih rupa.Zar je kriv Lukić i Uprava,zbog rezultata sa Radničkim u Beogradu,kada smo ih ubili,ali nismo imali,objektivno, sreće.Pa zar su krivi zbog stative kod penala Evandra,I tada da je bio go,sada bi,opet,bila druga priča.Sve bi bilo o.k.Ima još toga dosta da se priča i o dobrom što je Uprava uradila,ali i o lošem.Ja,lično,nemogu im oprostiti olako izbacivanje iz tima dva najbrža igrača lige,Abua i,setite se,Ibrahima Somea.Za našu ligu i u ovoj koncepcij koju forsira Robi,oni bi“ jeli živu decu“,ali…je.iga.Dosta toga,još,imao bih da napišem, ali će mi mnogi zameriti i na ovom,jer je stvarno dugo i obimno,ali šta da se radi?Sve ovo nisam mogao napisati u dve-tri rečenice.Dajte mi i minuse i pluseve,dajte mi šta hoće,ali vas ,samo jedno molim , PROČITAJTE OD POČETKA DO KRAJA OVAJ KOMENTAR I DOBRO RAZMISLITE ,kako ćete ga oceniti.Mozgom je ispravno.Miloše,pogotovo ti,a I ti kome odgovaram na komentar,ne zamerite mi ,jer ništa nisam loše mislio o vama,samo sam želeo da vam otvorim vidike i da ,prije nego što išta napišete,dobro razmislite,a ne da padate na sitne laži i licemerstvo onih KOJI NAM SVE ŽELE,ALI DOBRO NE ŽELE,ma šta oni pričali i pisali JAVNO. ŽIVELI MI MOJA BRAĆO ZVEZDAŠI. P.S. Izvinite na pravopisnim greškama,jer nisam mogao da iskontrolišem tekst i ispravim ih.
Kasalica mi lici na Kasana
Pitanje za admina, da li je tacno sto svi pisu da ce da nam stigne neki spic iz barse ili je to neka novinarska patka?
Шушка се, али сви знате какве су шансе за тако нешто, без да вам ми било шта напишемо. Дакле, не надајте се ничему, а ако буде нешто, биће сјајно. Рекао сам раније да ће клуб, ако се укаже прилика, ангажовати квалитетног нападача из иностранства, али прво мора да дође до прилике.
hvala!
Kada mozemo ocekivati Kasalicu i Maksimovica na promociji?
Чим се успешно заврше преговори са Слободом.
http://www.Peticije24.com – ajmo Delije ko to jos nije uradio . . .
Dzajo vrati se u Zvezdu !!!
Ало бре,Џаја ће доћи шта се више примате!Какве петиције,какве глупости!Све сами интернет навијачи!До фебруара на Маракану,учланите се у клуб и гласајте на изборима!И понекад посетите неку утакмицу,а не само да правите глупе странице по фејсу и неке петиције које никог компететног не занимају!За звезду се навија током целе године а не само на евро утакмицама!!!
Dal znas o cemu pricas . . . ?
Ako hoces potpisi, a ako neces pusti druge i ne seri !!!
ovo mi nije jasno prodali ga manje nego sto vredi STRASNO : http://www.transfermarkt.co.uk/en/lee-addy/transfers/spieler_133553.html
on vredi onoliko koliko su klubovi spremni da plate…sto znaci da vrednost igraca odredjuje PONUDA I TRAZNJA za tim igracem,a ne tranfermarket
Pa ti kao da si adzic. sve u kontru!!! sto vise vredi manje da ga prodamo !!!
Tako su i objavili svi, 1,7M evra. Ovde ti pise samo vrednost u funtama. Ali isto tako pise i da je Kovačevič otišao u Lans za 150K umesto 2,5M evra. Sve je tu pitanje koji deo ide kome a koliko na kraju ostane klubu.
http://www.transfermarkt.co.uk/en/nenad-kovacevic/transfers/spieler_19709.html
Немој писати великим словима. Админ.
Najbolji igraci Zvezde svih vremena u formaciji 3-5-2:golman:Vladimir Beara,odbrana:Nemanja Vidic,Velibor Vasovic,Sinisa Mihajlovic,vezni red:Dragan Stojkovic,Robert Prosinecki,Dragoslav Sekularac,Vladimir Petrovic ,Dragan Dzajic,napad: Dejan Savicevic i Rajko Mitic. KLUPA : Stevan Stojanovic,Miodrag Belodedic,Dejan Stankovic,Vladimir Jugovic,Dejan Petkovic(Dragisa Binic),Darko Kovacevic ,Dusan Savic
Jaca klupa nego sada najboljih 11 iz TSL….:D
NEKOLIKO puta jaca
Заборавио си једног. Шутирао је задњи пенал против Олимпика.
Darko, Darko, Darko zlatna kopacka Crvene Zvezde
pa ne mogu svi da stanu 😀 to je lista po mom ukusu,stavio bih tu barem jos 5 vrhunskih fudbalera,Bogu fala Zvezda ima cime da se ponosi…neko napisao da je klupa bolja od najboljih u jsl ligi,a ja tvrdim da je bolja i od nemacke lige,italijanske,francuske…
Belodedic u prvoj postavi. Bolji uid Barezija u to vreme
http://www.mozzartsport.com/iz-drugog-ugla/323/brza-reakcija–sorijano-ve%C4%87-zvezdin-/
ajde priznajte sad lepo ko od vas stalno stavlja na Vikipediji igracima da su dosli u Zvezdu??? 🙂
Mora da je neko odavde 🙂
neko se sprda i pogledajte sta je napisao! http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Soriano
Joj,pisalo je letos i za Filja,Ergića i Dragu,prošle zime za Salatu.Eh da nam je ekipica sa wiki-ja,gde bi nam bio kraj he he.
Ljudi, je l’ zna možda neko hoće li biti kalendara za 2012. godinu?
Ima. Cak je Bojana na jednoj slici sa Bajkom 😛
Биће биће, само без промоције највероватније. И СД ће радити календар, чекамо промоцију.
Urednici Wikipedie navijaju za Zvezdu
http://www.mozzartsport.com/iz-drugog-ugla/323/brza-reakcija–sorijano-ve%C4%87-zvezdin-/
Nisam bas siguran da li je ovaj momak dovoljno dobar da bude Zvezdin prvi spic,ali njegova zelja da obuce crveno beli dres je neverovatna,,,
Hahhahh..:D ajde ne lupaj molim te,kakva njegova zelja 🙂 neko se sprda sa takvima kao sto si ti 😉
Znam da nema veze sa ovim ali ovo moram da podelim sa vama 😀
http://img249.imageshack.us/img249/43/bkbk.jpg
I ona voli Zvezdu!!! Larisssaaaaa!!!
(u pozadini mozete videti reklamu za Pils :D)