Moja Crvena Zvezda
Домаћи шампионатФудбал

Црвена звезда – Раднички 1923 1-1(крај)

У претпоследњем мечу 7. кола Супер лиге Србије, Црвена звезда састаје се са екипом Раднички 1923 на Маракани. Крагујевчани су до сада веома добро играли у првенству и једна су од три екипе које немају пораз у претходних шест утакмица. Са друге стране наша екипа после пораза у првом колу, везала је пет победа и жели да ту серију настави и данас. Занимљиво је да обе екипе имају гол разлику +7, а да је Раднички постигао два гола више од нас, али је два више и примио, што говори да нису тим који се само брани и игра бункер. Роберт Просинечки може да рачуна на све играче. Меч почиње у 18 часова уз пренос на ТВ Прва. Желимо да будете уз нас у току утакмице и да заједно коментаришемо  игру, шансе и голове.

Састави:

Црвена звезда: Бајковић, Петковић, Ади, Ћосић, Микић, Димитријевић, Евандро, Каду, Борха, лазовић, Мезенга Клупа: Кировски, Вилотић, Рељић, Ковачевић, Мијаиловић, Вешовић, Калуђеровић

Раднички: Чанчаревић, Милошевић, Ристић, Тинтор, Павловић, Недовић, Обровац, Милошковић, Петровић, Спалевић, Костић

Судије: Гогић Миодраг, Живковић Саша, Петровић Дејан

[table id=18 /]


 

Повезане вести

191 comments

БојанБЛ окт 2, 2011 at 17:34

Прво, ова сезона је почела лоше по нас Звездаше, уосталом као и многе предходне. Спартак-водоноше:Црвена Звезда 2:0. Резултат трагичан, јер Звезда подразумјева само побједе на српским просторима. И рекох себи, ‘ајде превазиће наши „играчи“ тренутне проблеме! И гле чуда, редом су падали великани српског фудбала: Јавор, Смедерево, Бск, Борац, Хајдук… Помислих, напокон је кренуло!!! И јуче нас зауставише „радници“ из Крагујевца. 🙁 Направили су нас смијешним на нашем терену!!! Чак су нам се и смијали у лице!!! Е Звездо моја кол’ко си ниско пала. Друго, Просинечком ништа не замјерам, јер извлачи максимум од играча које има у саставу. У тренерски посао нећу да улазим, јер сам и сам својевремено био спортиста и знам на каквим се мукама налазе тренери. Да ли је требао убацити Ковачевића или не, да ли треба да игра Ли ади, Калуђеровић или Мезенга, да ли да форсира 3:4:3 или 4:3:3 или 4:4:2… Размислите о једној другој ствари. Квалитетна управа на челу са Лукићем, Весићем и Аџићем, те појединим бившим (а можда и садашњим) гробарима није му пронашла новац за квалитетне играче. Ради са полуиграчима, да не кажем аматерима. Мени је јасно одавно да ми квалитетне играче немамо, на којима би се у будућности клуб могао опарити и вратити дио дугова. Бајковић синоћ јесте погријешио, јер није излетио на лопту, али нас је спасио у многим утакмицама, тако да му се не може много приговорити. Петковић изгубљен у простору, јер не зна гдје се налази. Да ли је пошао или дошао питање је сад? Микић? Смјешан је. Човјек не зна, али не зна да игра фудбал. Ако је његова лоша игра против Рена оправдавана због генетски бржих црнаца, онда шта рећи за синоћњу утакмицу. „Радници“ га претрчавају како желе и кад желе! Ух, колико ме је пута довео до лудила. Ако буде среће, прогледаће и реће сам себи да није за Звезду и да тражи неки клуб из доњег дијела табеле. Ли ади зна, али питање је колико жели да се укључи у игру. И опет је на индиректан начин кумовао голу противника. Ћосић, потенцијал, али стоји на мјесту. Не напредује. Тргни се већ једном. Димитријевић ни близу игара које је пружао у Раду, Евандро све слабији из утакмице у утакмицу. Боји се дуела. Борха се труди и гине за сваку лопту, али је спор и непрецизан према голу. Каду се пробудио ове године, али је ситан и подређен у контактима. А Калуђеровић и Мезенга су посебна прича. Нападачи су, али немају голове иза свога имена. Ковачевић не може да игра, то је јасно као дан. Само трчи горе-доле, прича, је*е, гребе… Једном рјечју, нема енергије која је неопходна да покрене паклену машину. Треће, у седам кола смо дали 10 голова. Више од нас их има и комшијско гробље, аутономаши, стојићевци, радници. Поинташи као и ми 10, а гол или два мање: хајдуци, водоноше, палмине жирафе и београдски омладинци. Јесте, примили смо најмање голова, али и каснимо два бода иза највећег ривала како их данас називају. И за крај, а везано за почетак мини текста. Јагодина је јуче у гостима добила Спартак са 0:4. Еј, Јагодина им напунила мрежу, а ми поражени, потцјењени, избламирани, понижени ко пи*ке!!! Мислите о томе!!!

Reply
Slobodan окт 2, 2011 at 09:24

Ovo je vec ko zna koji put ove sezone da posle datog gola i vodjstva od 1:0 prepustamo protivniku inicijativu… Tako je bilo i protiv Javora kada umalo nismo primili gol posle vodjstva, i u Smederevu gde smo posle gola stali i sinoc… Prosto je ovako nesto sa takvim pristupom moralo da se dogodi da bi gospodi nasim fudbalerima uslo iz guzice u glavu ne bi li shvatili da se ne dobija svaka utakmica „Peske“, kao i da pravila fudbalske igre ne nalazu da utakmica traje dok Zvezda ne postigne gol, tj. da se utakmica ne zavrsava kada ga Zvezda postigne.
Proslog proleca smo igrali za gol vise i kada smo vodili 1:0 i kada smo vodili 4:0 i to je Zvezda kakvu svako od nas ko voli ovaj klub zeli da gleda… Najava takve Zvezde za ovu sezonu se dogodila protiv Ventspilsa, razmontiravanje protivnika, neprestana glad za golovima, kolektivna igra iz koje iskace sjaj pojedinaca… Sve to je nestalo…
Igramo znatno losije nego li sto smo to radili proslog proleca i to je zabrinjavajuc podatak, jer je vrlo nelogican… Loptu drzimo 70% i taj deo je vec presao u rutinu, sto je za pohvalu, ali ono sto brine jeste da kada Evandro nije u formi mi imamo ne jedan, nego mnostvo problema… Sredina nema kreaciju bas kao ni zavrsni pas, svaka cast Kaduu na igrama, ali ako on treba da bude nosilac igre Zvezde onda ima razloga da se zapitamo, jer je isti do juce bio osporavan… O Dimitrijevicu ne bih mnogo, nista nije pokazao do sada, bas kao ni Piksi Kovacevic koji je poceo katastrofalno sezonu… Spicevi ma koji od dva da igra nedeljama vec ne mogu da daju gol, sto im je primarni zadatak i posao zbog kog su placeni… O Borhi, koji je u pravom smislu te reci „Tenk“, jer je spor kao ovo vojno vozilo ne zelim da trosim reci… Uz pominjanog kadua, ostaje jedino da se pohvali Lazovic koji blista ove sezone, ali ga evidentno niko u tome ne prati…
Mimo redosleda na kraju bih se pozabavio odbranom… Odlazak Tosica sa Petkovicem nije nikako popunjen, cega sam se i plasio… Mikic nema alternativu, a nije nista posebno da je ne bi imao na desnom beku… Na stoperima stojimo ok. , s’ tim da mi je i dalje nejasno zasto Dani ne igra ni minuta, kao i da li ce se Li Adi uozbiljiti u toj zadnjoj liniji, jer ma koliko da je dobar i koliko da je prevazisao okvire ove lige svojim kvalitetima nema pravo da se poigrava pred svojim golom…
Na kraju Bajkovic… Ma koliko da su svi odusevljeni njim i ma koliko da mu i sam skidam kapu za neke intervencije, smatram da je prodaja Stamenkovica i dovodjenje mlade, neadekvatne konkurencije crnogorskom golmanu pogresno… Prosto je lezeran u odredjenim situacijama, a ta lezernost proistice iz sigurnosti mesta na golu… U Subotici je direktni krivac za prvi gol protivnika, dok je drugi primio sa 30 metara… Sinoc je primio gol posle prekida glavom iz „Pet“, a zna se cija je lopta kod kornera u petercu…
Nije strasno dva boda, jos manje je strasno kada je liga ovako izjednacena, cini se kao nikada ranije, jos manje je strasno kada komsije imaju tim sa kojim bi se mnogi sprdali da nije svestrane sudijske pomoci koja im je uvek pri ruci, ali je strasno kada sedam kola dobijamo na misice, bez igre koju zelimo da gledamo, bez Zvezde kakvu jedino priznajemo… Imamo dve nedelje za slaganje kockica, a zatim juriiiis !!!

Reply
Ivan окт 2, 2011 at 13:47

Mihajlovic opet povredio koleno pre par nedelja

Reply
Pancev окт 2, 2011 at 08:32

Opet cu da ponovim, verovatno po stoti put! I opet ce ovde da mi lupaju minuse! Ova Zvezda nema konkurentan tim, sa Dimitrijevicem, Kovacevicem, Borhom, Vesovicem, Kaludjerovicem…mi smo prosecan srpski tim. Sad ce verovatno ovih dana da opet dovedu Paseka, da bi se mi sa tim zabavljali, ili ce Lukic opet da podnese ostavku, a ovi iz uprave ga vracaju, ili ce se pokrenuti opet prica o Gaspromu i njihovih 10 miliona za transfere…cirkus i politicka predstava! Napolje iz Zvezde: Lukic, Antic, Vesic, Adzic, Negic, Nikolovski, Antonijevic, Stefanovic!

Reply
Miki окт 2, 2011 at 06:14

Samo cu podsetiti da je u 1. kolu nakon 1:1 sa Radnickim kod kuce, trener Vojvodine podneo ostavku.

Reply
realnost окт 2, 2011 at 02:15

Hteli to ili ne, u Zvezdi je rasulo i to se vidi… Bitno da Dimitrijević kaže da “izluđujemo protivnike“ … da se Bajko kurči “da nam nema ravnih, da smo najjači“ … da Kaluđer kaže “ konačno imamo igru, strpljivo vezujemo niz pobeda“ … Da Mijailović kaže da “ Radnički NEMA ŠTA DA TRAŽI NA MARAKANI“ … Da Kovačević kaže “ Da se Zvezda pita da li će protivnik uopšte moći da razmišlja o bodovima“ …
PORUKA ZA IGRAČE: ĆUTITE, OČAJNI STE, NEMATE PRAVA NIKOME DA PRETITE, PA ČAK NI BANATU SADA…

Reply
Cetnici sever окт 2, 2011 at 02:00

bolje smo igrali sa lazeticem i ninkovim nego sa ovima.bolje da su ostavili koromana on nam je bio najkkvalitetniji igrac.

Reply
ZVEZDA ŠAMPION окт 2, 2011 at 01:59

Slaba igra, ali šta sad moramo dalje.. Moralo je da dođe do pada forme, i bolje sad nego kasnije. Robi ima moju podršku, i sad je najvažnije da skupimo redove, tokom pauze ispravimo greške i nastavimo borbu za titulu, jer ove godine imamo veliku šansu.

Reply
Velja_FCRS окт 2, 2011 at 01:18

A da Petkovic je debil kao i onaj Adzic koji ga je doveo !!!

Reply
Velja_FCRS окт 2, 2011 at 01:18

Samo mi nisu jasne izmene na danasnjoj utakmici,to sto smo pukli bodove i da razumem posto kako smo igrali dobro smo i prosli ali izmene,vadis Evandra i Dimitrijevica a ubacujes Mijailovica i Kovacevica,odnosno branis 1-0 protiv RADNICKOG IZ KRAGUJEVCA 20 minuta pred kraj i to na MARAKANI ?!?! WTF?!
Ja ne pamtim da smo cuvali rezultat ni protiv mnogo jacih timova a to Robiju nije prvi put da igra bez „one stvari“, Dokle ce vise da igra 4-5-1 kad je ocigledno da mi nemamo tim za to,4-4-2 sa dva napadaca je jedina opcija,ovako smo suvise jalovi!!!

Reply
Slobodan окт 2, 2011 at 00:54

Neka nam je ovaj poraz za nauk ! Utakmica se ne zavrsava kada nas tim da gol, to je mimo pravila fudbala, a to bi gospoda igraci trebali da znaju… Ovo nije prvi put da nam kidaju zivce dok ne daju gol, a zatim nastave to da rade cuvajuci 1:0 ! To nije Zvezda koju zelim da gledam, moja Zvezda uvek igra za gol vise, i kada vodi sa 1:0 i kada vodi sa 5:0 !!!

Reply
рсб окт 2, 2011 at 01:14

Нисмо изгубили али као да јесмо .

Reply
Uros окт 2, 2011 at 00:40

Imamo fore za jos jedan do dva poraza i tri remija sve preko toga je sigurno cao tituli.Pet vezanih pobeda pa remi i vec zaostajemo.Ovakvom igrom samo je pitanje gde cemo sledeci put kiksnuti ne mozemo celu sezonu ovako igrati i uzeti titulu na kraju,nesto mora da se menja samo ne znam sta,kog igraca ubaciti kada klupu nemamo,kog napadaca uvesti kad ih imamo samo dvojicu,kako ubrzati igru kad su nam igraci prespori,kako izdrzati duele kad su nam igraci fizicki tanki,smeniti upravu ili nekog pojedinca ne dolazi u obzir jer svi znamo da nije njih na celu kluba Zvezda bi se ugasila,dovesti neko kvalitetno pojacanje to ni slucajno pa mi smo u dugu.Kakav potez treba napraviti da bi se unapredio nas klub,sve sto se cini iole pametnim mi ne mozemo iz ko zna kojih razloga.Jedino pametno resenje po meni koje bi predlozio nasoj upravi smenite Robija to je jedino moguce u ovom trenutku,takozvana sok terapija i dovedite na primer dostanica odavno nije bio na nasoj klupi,to bi bila sok bomba recimo i na kraju iz uefe je stigao dopis u klub da ce nas ubaciti u takmicenje koje sami izaberemo ali uslov je da potrosimo neki dinar u prelaznom roku.Pozdrav svim pravim Zvezdasima!!!!!!!!!!!!

Reply
Maksim окт 2, 2011 at 00:18

E, kao babe su igrali, ali sto rece komentator sa Prve ima jos kvalitetnih timova u nasoj ligi… To je naravno Radnicki, koliko smo bili srecni sto su usli prosle godine u JSL, sad nam se sve zgadilo….. Mezenga nije za Zvezdu, Borha drvo javorovo a Cosic obicna ribica pojeo ga je onaj napadac od 2m !!! Da je bioo koncert za kosovo nase drago i nasu dusu, nebi igrali ovako lose…. Meni nista nije jasno??!!! Da su mi rekli pre meca da ce biti iz iksa u iks ( x-x ) ne bi verovao, pre bih stavio ruku u vatru !!!! I da, daleko smo mi od zeljene Evrope…. Samo pogledajte Apoel i sve ce vam biti jasno, jos se Adzic olako odrekao Ivana Trickovskog proslog leta za malih 350 000 evra, koji igra kao munja, dao je gol Sahtioru u sred Ukrajne na Dombas Areni….. A mi i dalje pevamo …Da se vrate slavni dani, slavni dani nase proslosti, da nasa deca na Marakani raduju se svetskoj tituli…. E, Zvezdo, Zvezdo….

Reply
Марко ФКЦЗ окт 2, 2011 at 00:07

Ако и ове сезоне не будемо прваци(што ће се врло вероватно догодити озбиром на играчки када а и фактор Толе), најбоље је да Звезда прода све играче који су рођени после 1990. године и да првом тиму прикључи омладинце. Ковачевић, Калуђеровић и Ћосић не заслужују наш дрес!

Reply
Velja_FCRS окт 2, 2011 at 01:13

Ma da,Tole nam je dao gol u poslednjem minutu,Tole nam ne dozvoljava da damo 5 komada,boze moj kad pravimo tolike sanse po tekmi….daj bre decko ODRASTI…i ostali sa njim kojima je Tole kriv za sve…smesno!

Reply
marko окт 1, 2011 at 23:40

ne zasluzujete ovakve navijace !!!!!!!!

Reply
Rot Stern окт 1, 2011 at 23:06

Nisam odavno pisao ali moram nesto reci.
Jos negde oko 30 minuta sam video da nesto ne stima,ljudi pogledajte malo bolje mi ne igramo lepo uopste,igra nam se svodi sve na siguricu stoperi se dobacuju pa vrate golmanu mene to izludjuje,robi je lepo rekao secam se da napad pocinje od odbrane a kakav je to napad ako stoper vrati loptu golmanu i to bez potreba kad nema niko oko njega.sredina nije losa to je jedino sto mi se svidja jer znaju da igraju fudbal i igraju ga glavom,ali dzaba to kada nemaju kome loptu u napadu da daju.Ljudi mozete me sad psovati i kritikovati ali ako ne dovedemo 2 kvalitetna spica mozemo se oprostiti od bilo cega u ovoj sezoni,pa da ti j**** ekipu koja nema napad,aloooo ljudi nama napadaci jos nisu dali gol osim onog mezeniginog i to ni ja sam ne znam kako je uspeo da ga da.Bokovi bez prodora ali nista strasno imamo lakija po desnoj strani pa ajde moze se reci i mikica i ako nije ni on nista posebno ali za nasu ligu moze da prodje to je sto se tice desne strane,leva strana od kad je otisao toske je jedna velika 0,petkovic da se momentalno otera jer ako cemo realno Reljic je za njega izmislio fudbal,Borha za njega nemam reci obozavao sam ga kad je dosao i mislio da ce nam biti najvece pojacanje ove sezone ali sve vise vidim da nije on za zvezdu.Ja koliko pratim fudbal i druge lige znam da igrac na toj poziciji gde on igra treba da prodire i centrira i po mogucstvu da nekad i udje u kazneni prostor a nas ,,crni,, Borha nezna ni jedno od toga jedino sto zna jeste da se zagradi i cuva lopto i to zato sto je jak kao 2 bika,ali nama ne treba telohranitelj lopte nego eksplozivan igrac na toj poziciji ali to i nije problem jer mi vec imamo zamenu nadajmo se dobru a to je Pasheko ako bog da da sve bude u redu sa njime za drugi deo sezone.Ovo je sto se tice ekipe a sad malo uprava.
Mislim da im je dosta bilo da su dosta ,,pomogli,, zvedi i da trebaju da ustupe mesto ljudima koji znaju sta znaci Zvezda i kako treba da se igra za taj klub.Prvo i pod hitno oterati Adzica jer decko je kriv za sve ono gore sto sam naveo u vezi ekipe i igre jer ne znam da je doveo nekog igraca a da je pokazao do sad nesto osim sto je doveo golmane Kirovskog i Vasica koji tek trebaju da se pokazu kao i retardiranog Petkovica eto iz toga se vidi koliko on zna da radi svoj posao.Sto se tice Lukica mogao bi i on da ode na dugogodisnji odmor ali njemu nista ne treba zameriti vec mu se zahvaliti jer je bio tu kad je bilo najpotrebnije i pomogao je zvezdi kako je znao i umeo ali zvezdu treba voditi ljudi koji znaju sta je fudbal i kako se igra.
Prosinecki nije za nista od ovoga kriv ima svoj sistem i dobro mu ide samo sto mu za to trebaju igraci a on za to nije kriv.
I za kraj ne boli me ovaj kiks protiv radnickog jer znam da niko ne moze dozvoliti da zvezda 5 godina ne uzme trofej i ubedjen sam da je ovo nasa sezona…ali za nesto vise trebamo mnogo,mnogo,mnogo,mnogo,mnogo da radimo,sta je tu je idemo dalje… 🙂

Reply
Neshale окт 1, 2011 at 22:45

Posle ovakve utakmice stvarno neznam sta da kazem.SRAMOTA.Ja mogu da razumem da igramo napadacki,da stvaramo sanse i da nas nece,ali ne mogu da razumem da ovi igraci nemaju zelju za fudbalom,za pobedom,gde je onaj fudbal koji je najavljivao Robi,napadacki,za gol vise?Veceras nisam video nista od toga,ni trcanja,ni sansi ni lepih akcija,pa posle trazimo da sepublika (istok i zapad) vrate na stadion.Sta da gledaju?I da, u ovoj nasos JSLsvaki izgubljeni bod je veliki kao kuca.I na ovakvim utakmicama se gubi titula,posebno kada se izgube bodovi kod kuce.

Reply
Ryber Palunko окт 1, 2011 at 22:08

Ovako bratijo. OK ona da se titule dobijaju i gube na malim utakmicama; da pustimo sad to, jer ako mi ‘one druge’ ne možemo pobiejditi, onda šta ima da baljezgamo o tituli ili čemu drugom!?
Zato, pravi meč za titulu je onaj kad nam stignu na Maru, to moramo dobiti ili umuknuti! Tu ‘gore gaće’! Pustite me mudrovanja o malim mečevima, njih će imati joiš 20 da se vadmo, a one utakimice, samo 2 i nema vađenja. Sve ovo ostalo je koreografija.

Reply
Ryber Palunko окт 1, 2011 at 22:26

Uzgred, ovo mora da je najnepismeniji komentar koji sam igdje postovao. Jbg, bez obzira na moju pređašnju, rezolutnu konstataciju ‘diva-junaka’, smorio sam se.

Reply
Aleksandar окт 1, 2011 at 21:52

Robi bolje da ode… Nismo mi njega zasluzili… Takva legenda je zasluzila samo profesionalce oko sebe… Imamo nekolko opcija… Promena igre, Promena kadra ali necu da spominjem imena, jer svako od njih ili se ne bori ili jednostavno nije za zvezdu… Ali jedno je jasno… Ovako ce biti tesko…
Adzic napolje !!!

Reply
Raka Delija окт 1, 2011 at 21:51

Тек се сад види колико недостају Тошић и Нинков.Мислим да ови играчи не могу да надокнаде одласке ове двојице и све оне њихове продоре по боковима које су практично бар по мени пола гола.

Reply
Stoicko окт 1, 2011 at 21:50

sta je bre pljuvaci, do 92 minuta svi ste bili srecni, do juce sve je bilo ok, sta se promenilo za 1 minuta?!?!?!?! koliko vas je clan kluba?!?! DOSTA S TIM PLJUVANJEM ( evandro odigra extra svi ga u reprezentacijju guraju, odigra lose nije ni za petoligasa)!!! pljujete upravu a gde je bila ZVEZDA pre ove uprave? samo sto nas nisu ugasili lesinari… obzirom na sve okolnosti ovaj tim je trenutno nasa realnost i umesto sto pljujete po njima MOGLI BI STE DA IM DATE PODRSKU. ko god kaze da smo igrali ocajno laze jer smo imali vise od 4 sanse na utakmici, pogodili precku drzali loptu, dali gol… pala je igracima koncentracija u zavrsnici istripovali da je kraj i primili gol… STA VI HOCETE da ne kiksnemo ni 1 u sezoni, ne razumem, recite mi jedan tim koji je zavrsio sezonu bez poraza i bez neresenog rezultata? Barsa kojoj se svi dive pa gubi bodove od raznih ekipa… AJDE MALO VISE RAZUMEVANJA I MALO VISE STRPLJENJA, JER SAMO TAKO POMAZEMO NASOJ ZVEZDI!!!

Reply
Liske окт 1, 2011 at 21:57

Браво царе,објаснио си све!

Reply
Miki окт 1, 2011 at 22:01

Zvezdini navijaci imaju i previse strpljenja za ovako trapave i neodgovorne igrace. 4 godine, druze, ista prica, a na kraju nikad nista. 4 godine!!! Razmisli malo!

Reply
Vlaja окт 1, 2011 at 22:10

To gde bi Zvezda bila da nije ove uprave, dali bi se ugasila ili ne su stvari o kojima ne mogu da pričam jer nemam uvid u finansije i poslovanje kluba, osim onoga što serviraju mediji i sadašnji funkcioneri. Činjenica je da već godinama nemamo rezultate, ne u Evropi, nego u Srbiji; da ne pamtim pobedu u derbiju; da su smenili Pižona koji je bio na prvom mestu i doveli kuma Dostanića, trenera bez rezultata koji je titulu izgubio; da nisu zadržali Klea, koji je partizanu doneo i pare i trofeje; da su oterali Lazetića, najboljeg igrača te sezone; da nisu bili sposobni da dovedu Savića i Volkova, koje im partizan otima ispred nosa; da smo u svađi sa Savezom…

Reply
STOICKO окт 1, 2011 at 22:21

slazem se s tobom sto se tice smene pizona, lazetica i delimicno se slazem sto se klea tice, a ne sto se tice volkova i savica. Ako kazes da su medijske spekulacije dug kluba, i da u to ne verujes, sta onda trabunjas o volkovu i savicu, pa koliko je bilo igraca u medijima, otkud znas da su bili opcija za nas? Ja ni jednog trenutka nisam reko da je idealno ovo sad… ali jednostano je tako, hteli mi to ili ne, i jedino sto mozemo je da ih podrzimo jer ovom prosecnom timu uskracivanje podrske bio jos jedan teret na ledja a mislim da to nebi mogli nositi sa sobom… i da bi bila veca steta nego korist uskratiti im podrsku! misli malo o tome!!!

Reply
Vanja окт 2, 2011 at 02:04

Evo ja cu ti reci da je Savicevic rekao nasoj upravi da odmah uzmu Savica i da je nas svevisnji adzic trazio da nam ga daju za 0 (slovima nula) eura, „ljudi“ koji drze Savica su trazili 350hiljada +50% od prodaje ali adza je onda opet ponudio 0 (slovima nula) eura ali 60% od prodaje a onda su se savicevi ljudi zahvalili na interesovanju vidovitog adze i uzeli od partizana 500 hiljada eura +40%. Jeste da smo u dugovima ali ako za jedan prelazni rok nemamo 350 hiljada za igraca koji je vec tad bio pod lupom evropskih klubova onda da gasimo „firmu“. A tek prica oko Volkova, Bozica, Kufrea… Ma film bi mogao da se snimi o nasem sportskom direktoru, naravno mislim na crtani film.

Reply
aikido окт 1, 2011 at 23:21

tooooooo! e nek si im rekao!!! Ni ja ne razumijem,niti ću(ćemo).

Reply
Velja_FCRS окт 2, 2011 at 01:22

Eeee…jos cemo se mi nacekati da ode ova bagra iz uprave…

Reply
aikido окт 1, 2011 at 22:50

sine,idi ti pa još prati Barsu i njene poraze od tzv. malih ekipa…nije za tebe ovo…ne razumiješ…Zvezda je slaba i ponekad loša i naravno da ima kikseve..u Španiji zaista nema loše ekipe…realnost,Zvezda manje – više igra neuvjerljivo,tanko i nesigurno i naravno da je ovo rezultat…da,i ja jesam ponekad pljuvač kad se zasluži,ali ne glorifikujem pobjedu jer nisam vidio ništa što bi me uvjerilo da imam povjerenja u ovaj tim za titulu.Ja imam oči,imam očekivanja,ali ona neće biti neostvarena(?),nego će biti neostvariva da se ne zavaravamo…to nas i mene boli,ali to je tako…jbg…ljudi,možemo se sad j….i.Od svega imamo samo atmosferu i to je to.

Reply
Cetnici sever окт 2, 2011 at 01:46

bolje i da se ugasimo nego ovako da zivotarimo i da gubimo titulu svake godine.Mislim da bi bilo perfektno p makari po cenu titule da se sto vise u startnu postavu ubacuju omladinci,jer sa njima cemo kad tad da imamo sanse u evropi a sa ovim nesrenicima i da uzmemo titulu nista necemo uraditi u evropi.

Reply
Liske окт 1, 2011 at 21:49

Читам коментаре али нисам изненађен,јер после сваке лоше партије на овај сајт долети група верних “делија“ која је све више путем коментара вређа икону клуба РОБИЈА!Али видим да међу тим стручњацима има и исфрустираних “навијача“ мањег клуба.По вашим прорачунима са Достанићем су нам цветале руже,а сви знамо где нас је он одвео!А са РОБИЈЕМ ,господо стручњаци стигли смо до 4 кола квалификација за л.е. декласирали смо један тим изгубили од јачег али смо ипак стигли до тамо,док смо под палицом Достанића губили од Слована!Везали смо 6 победа у ј.с.л. гол примили нисмо у 5 утакмица,исти тај ЧОВЕК створио је победнички менталитет у тим,и од просечних играча неколицину препородио,али није он свемогућ да од Калуђеровића направи Рунија,исти тај Калуђеровић данас није створио нити једну шансу за разлику од Мезенге који је доста био конкретнији од свог поменутог колеге и није дриблао у свом шеснаестерцу већ је додавао и стварао прилике!Само да вас подсетим да данашњу утакмицу нисмо изгубили већ смо одиграли нерешено и примили гол у задњем минуту под несрећним околностима.РОБИ ЛЕГЕНДО имаш подршку од правих ЗВЕЗДАША!

Reply
STOICKO окт 1, 2011 at 22:24

slazem se s tobom u potpunosti!!! ovih pljuvaca koliko hoces!!! dodjes nervozan posle tekme da procitas vesti, i vidis pljuvace koji nikad zadovoljni nisu!!!

Reply
aikido окт 1, 2011 at 22:54

…ja volim da popljunem,zarad boljitka…a i na koga da pljujem nakon neuspjeha? Na rođenu mater?! Pa nije ona igrala?! Ne pljujem ja Robija,to nikako,nego je sastav Zvezde za popljuvati ponekad nakon loše igre, nezalaganja,lošeg rezultata,iznevjerenih očekivanja..pa to je sasvim normalno,pobogu.Volim ja Zvezdu,ali ne mogu zatvarati oči pred istinom,ama zaboga! Pa iskreno,kako misliš,ali iskreno,kako misliš da budemo prvaci?

Reply
Урке окт 1, 2011 at 23:52

Лепо си објаснио!

Reply
Velja_FCRS окт 2, 2011 at 01:20

Pa ti nisi znao,ne sme da se pljuje po igracima,boze moj oni su svetinje.Ako slucajno i „pljunes“ nekog automatski nisi navijac Zvezde nego grobar,jbg brate tako ti je to ovde NAZALOST !!!

Reply
Aca_Delija окт 1, 2011 at 21:45

Petkovicu mars iz ZVEZDE!!!!

Reply
dejo окт 1, 2011 at 21:32

najlosija karika u ekipi je borha i petkovic.

Reply
Vlaja окт 1, 2011 at 21:23

Ono što je krasilo zvezdu tokom istorije, da smo imali rasne strelce i golgetere, kao i plejmejkere, tadašnje desetke, već godinama su pusti snovi. Smešno je da nema ko da da gol. Kada su dovodili Borhu predstavljan je kao špic, a ni dan danas nije poznata njegova prava pozicija. Toliko o tome koliko prate igrače koje dovode.Da ne pominjem da još od Džajićevog vremena nismo izbacili igrača iz omladinskog pogona, da nemamo pravog reprezentativca, da nemamo zvezdu u ovoj ekipi. Prosinečki se bori koliko može, ali nam ni Murinjo ne vredi. Definitivno mnogo toga mora da se menja.Pamtim, ne tako davno kada smo imali u isto vreme tri mlada reprezentativca napadača, Drulić, Jelić i Pjanović, a sada nemamo ni trojcu ukupno, da ne ulazim u kvalitet.

Reply
aikido окт 1, 2011 at 22:59

..bravo,moj čovjek…isto sagledamo stvari…nema tu više…hmmmmm…onog,neobjašnjivog,ostala je samo…uffff…ne znam,pusta želja i buduće godine čemera (bojim se)…Ali,hehehe,mislim da tu ima nečeg pozitivnog…jer ako je groblje (kao u urbanoj legendi nakon dve-tri generacije dođoša i avojnih navijača,beznačajnih,krajem 60-tih i početkom 70-tih) dobilo vjernu publiku iz inata, tako bismo mimogli profitirati u tom smislu ako nam se (ipak,naravno, ne daj ti Bože) desi crna serija i godine bez uspjeha…

Reply
Nenad окт 1, 2011 at 21:22

Ne treba da pravimo dramu oko jednog kiksa,desava se i najboljima.E sad problem je sto mi nismo najbolji,igra nam odavno ne lici ni na sta.Licila je u jednom delu prolecne sezone,ali ovo je i dalje mucenje.Ne znam gde je ona borbenost i fizikca sprema na kojoj Robi insistira.Sve mogu da razumem,i da ne ide,i da nije dan,ali da se ne trude i da ne trce ne mogu!Nije Versaci,nije Armani,to Zvezdin je dres,vi manekeni!

Reply
PERA BOR окт 1, 2011 at 21:18

Jad,beda,tuga!!!

Reply
superstar окт 1, 2011 at 21:25

neverica, dodao bih..

Reply
BAJKO ZASTO ????/ окт 1, 2011 at 21:18

BAJKOVIC JE KRIV ZA GOL JER JE GOL POSTIGNUT NE SA 5 NEGO SA 3 METRA! IMAMO JAKO LOSE IZMENE FALE TU KOROMAN DA ASISTIRA KAD JE NAJPOTREBNIJE,FALI JEVTIC KOJI BI SIGURNO NEKIM PRODOROM , CENTARSUTOM STVORIO SANSU,FALI TOSIC KOJI JE ODIGRAO MAESTRALNO A PETKOVIC NIJE CAK NI BLEDA KOPIJA TOSICA ,FALI NINKOV KOJI BI SNAGOM PROBIO PO DESNOJ STRANI I UPUTIO CENTARSUT….FALI ISAH KOJI BI NAPRAVIO JEDAN PAMETAN FAUL KAO STO KOVACEVIC NIJE ZNAO KAD JE KONTRA I CAVA ISTO TAKO ! PA CAK FALI I SLAVKO PEROVIC KOJI BI ZNAO DA IZ SVAKE POZICIJE ZNAO DA DA GOL ! JAKO CE TESKO BITI OVE SEZONE JER SMO SLABIJI NEGO OD PROSLE ZA MIN 20 % ! JAKO LOS RAD UPRAVE ZA LETNJI PRELAZNI ROK !

Reply
Nenad окт 1, 2011 at 21:24

Losa su ti zapazanja.Ne treba se u sredi gorditi,a ni u porazu ocajavati!

Reply
Vlaja окт 1, 2011 at 21:34

Problem je što dovodimo igrače koji su na vrhuncu fudbalske zrelosti, a dolaze iz klubova u kojima su prekobrojni, gde nisu ni igrali.Evandro, Kadu, Borha, Mezenga, Dimitrijević, Kovačević ne mogu bolje od ovoga, nemaju kvalitet za Zvezdu, a nisu ni mladi pa da ima vremena i prostora za napredak.Trebaju nam iskusni i kvalitetni igrači uz koje i neki mlađi mogu da napreduju i stasaju. Koliko je selekcija loša govori i to što se svakog prelaznog roka mučimo da prodamo nekog od igrača, koje niko neće. Savia i Kadua prodajemo godinama, da ne pominjem i ostale.

Reply
Ivan окт 1, 2011 at 21:13

Sve mogu da razumem ali da Evandro,Borha,Kadu,Dimitrijevic i Lazovic pogledom igraju odbranu kad protivnik krene u napad,e to ne mogu!

Reply
MileKrug2 окт 1, 2011 at 21:10

Vidi, vidi, koliko komentara 5 min po zavrsetku tekme. Dobar potez uprave da uvedu internet na i oko stadiona!

Reply
igordelija окт 1, 2011 at 21:05

jos ja kupio novi dres danas e moji igraci nekako do zime izgurati a onda dovodite napadace. 0 golova kaludjerovic 1 mazenga kakvi napadaci cestitke radnickom za dobru igru.

Reply
Zvezda окт 1, 2011 at 21:03

Nije mi jasno sto ne igra causic umesto mezenge i kaludjerovica, losije sigurno ne bi igrao, jer je losije nemoguce -.-

Reply
Miki окт 1, 2011 at 21:11

Mozda zato sto je centralni vezni?

Reply
Milan окт 1, 2011 at 21:13

Zato sto Causic ne igra napadaca nego igra u vezi ( uglavnom ) a mogao bi recimo Lazovic da igra napadaca a mali Vesovic ili Jankovic na krilu …

Reply
Djolle окт 1, 2011 at 21:01

Evo ja se nekako dovukao sa stadiona, glavu ne mogu da podignem koliko mi je teško.
Sutra u novinama dajem oglas da menjam lepu igru za ubedljivu.
Navijači nam se bave politikom, pored prelepe koreografije postali smo poznati i po tučama. A uprava je posebna priča, Gledaju samo kako da što viče naplate Zvezdin brend koji sve manje vredi, a to ne biilo loše kad bi mislili i na fudbal. A na fudbal ne misli niko sem Robija. Mada su i njemu danas izmene bile kriminalne.
igrači nam se busaju u mikrofon a na terenu su male mace. Moramo da se pogledamo u oči. Najblaže rečeno Tole nije jedini krivac.
Nismo povratili još uvek ranije izgubljeni pobrdnički mentalitet. I dalje strepim pred svaku utakmicu.
Prošle godine sa Hajdukom i Borcem u gostima 0 bodova ove godine 6. Ja pomislim, to je to, i onda doživim radnički i kažem sebi, e majmune…
Hoću bre titulu, ne smem iz kuće da izađem pred neke drugare grobare…
I napred Zvezdo tebe volim ja…

Reply
troj meklur окт 2, 2011 at 01:36

Hebali te drugari Grobari….

Reply
Nikola окт 1, 2011 at 21:01

Hajde da budemo malo realni primili smo gol u 93 min. od vema dobre ekipe Radnickog,nas osnovni problem je sto nam je glavni kreato igre u krizi(Evandro) ,pa majkumu nije smak sveta odigrati nereseno,odmah pljuvanje i omalovazavanje igraca,Bajko je direktni krivac za gol , golman nesme iz prekida primiti gol u pet metara,ja se nadam da cemo ovu pauzu iskoristi i ispraviti greske koje su evidentne(kretanje bez lopte),zato ZVEZDASI glavu gore dugo je prvenstvo

Reply
dachabre окт 1, 2011 at 21:08

Nije on u krizi, kralju – on POJMA NEMA!!!! A kad sam rekao da je loš, zasuli ste me negativnim!!! Mali Kadu je Maradona bre za njega!!!!

Reply
Vlaja окт 1, 2011 at 21:09

Evandro je u krizi od kada je došao,nikako da pokaže to o čemu samo slušamo priče. Nije smak sveta jedna utakmica, ali mi već duže vreme igramo neubedljivo, provlačimo se i samo je bilo pitanje kada će sve krenuti u ovom pravcu. Sad opet jurimo zaostatak, čekamo kiks Partizana, i svake sezone isto. A što se sistema 4-4-2 tiče, sve je to u redu, ali mi imamo samo dva klasična napadača, ne naročito kvalitetna, pa je sve komplikovano. Kao što imamo i samo 3 prava štopera, pa mogu da se ponašaju kako hoće jer nemamo alternativu. Strašno.

Reply
marinko окт 1, 2011 at 20:59

Sada se mozete dobacivati na sredini terena do sutra! Ovo je sramota od igre… I sta nama vredi posed od 70%-80% kada smo neaktivni, dobacujemo se na sredini terena bez ideje… Brzina nam je mana! Ubacujemo loptu sa strane kao da imamo Zigica u napadu! Strasno! Mislim da vise nema smisla forsirati ovakav sistem sa jednim napadacem, da mi lepo igramo sa dvojicom napadaca (4-4-2), pa da vidimo… Ovako kako stvari stoje, tesko cemo do titule… A posle ce biti Tole & Co. krivi… Umesto sada da smo poceli da grizemo od prvog minuta, istorismo se maksimalno, pa ide duza pauza i odmor, mi odigramo fakticki bezvoljno, i izgubimo 2 boda! Strasno! Sada mozete mirne glave na odmor… Bole vas brige…
Razocaran!

Reply
dachabre окт 1, 2011 at 21:11

To i ja kažem… i još kad bi navijači malo navijali i za Zvezu a ne samo za Kosovo…. gde bi nam bio kraj….

Reply
stefan окт 1, 2011 at 20:57

Evo upravo sam se vratio sa utakmice mnogo razocaran.Vise ne verujem da mozemo do titule ,jer unazad par utakmica mi nemamo igru, nemamo igraca koji ce da da gol,nemamo stopera koji ce da skida visoke lopte u sustini mi nemamo tim.J…s tim u kome je kadu unazad par kola najbolji igrac.Unazad ovih par utakmica koje smo ocajno igrali a dobijali ih sam sebi govorio bitna je pobeda i tako unazad ali danas vidim da mi nemamo igru a mislim da je vreme i Robi da to shvati.Ljudi mi nemamo igrace za ovakvu vrstu igre.Treba da igramo sa dva napadaca jer od ovih igraca u sredini vajde nema.Bolje bi prosli omladinci kada bi im se dala sansa nego ovi igraci koji ne znaju sta znaci Crvena Zvezda.Mislim da je vreme da se pokrene pitanje ostanka uprave jer vise ne mogu da gledam ovakvu Crvenu Zvezdu mislim da u njenoj istoriji nijedan tim nije ovako lose igrao.Ispalo je po izjavama igraca da ce Radnicki pobediti upola gasa a ispalo je da su samo jaki na recima a ne na delu.Mezenga rekao sam da on nije igrac za Zvezdu jer je i sam Kaludjerovic bolji od njega.Evandro neprimetan,Borha se ne snalazi mislim da smo uvek kada u timu nije bilo stranaca igrali mnogo bolje.Nasa deca znaju sta znaci svetinja Zvezdinog dresa.Nezadovoljan sam stanjem u klubu jos od prelaznog roka a ovo je danas bio samo upaljac i zato ajde na sledecoj utakmici da vicemo UPRAVA NAPOLJE.Niste dorasli vodjenju ovakvog jednog giganta kao sto je Crvena Zvezda.

Reply
Joksa окт 1, 2011 at 21:21

I ja dodjoh upravo sada sa utakmice, ali ocigledno ja i ti nismo gledali istu utakmicu. Izmedju ostalog, ovu kao i sve druge utakmice u Beogradu gledam iskljucivo na Marakani.
Elem, sto se danasnje utakmice tice, uprava ne snosi nikakvu odgovornost vec trener kao i svih ostalih u JSL. Zvezda ima potreban kvalitet da dobije i Radbicki Kg i Spartak! Uprava je odgovorna za neke druge stvari ukljucujuci i fijasko sa Renom(ukljucen i trener kod visokog poraza u Renu).
Ono sto Zvezda igra je dominacija, ali unazad ili ti po srpski davljenje lopte. Sa igracima se ne radi na korekciji centarsuta. Igraci se rotiraju po pozicijama koje im ne odgovaraju. Ekipa nije dovoljno uigrana iz razloga sto neki igraci „moraju“ igrati. Jedan od njih je i Kaludjerovic koji je dva kvaliteta ispod Mezenge, tehnicki limitiran i prespor.
Danas, trener, umesto da izmenom resava problem Petkovica na levom boku i Borhe kome nista nije polazilo za nogom, sta radi? Ponovo se igra u dva slucaja, menjanjem dva ofanzivna vezna za dva zadnja vezna(ove zadnje vezne smo valjda mi izmislili). U trecem slucaju on „mora“ da se igra izmenom upravo Mezenge. Ulaskom upravo Kaludjera sve sto se tice napada je bilo zavrseno.

Reply
Dejan окт 1, 2011 at 20:56

Dali je moguce da je jos Adzic u klubu,on ce upropastiti ovo sto je ostalo jos dobro od kako je sportski direktor jos nikoga nije doveo da valja ovi igraci sto valjaju nesto to je Rambo doveo brukamo se dajemo 1 gol prosecno po utakmici.SRAMOTA i sa ovakmi stavom samo mozemo ocekivati da ode i Prosinecki,a ako ovako nastave oticice sigurno!

Reply
escort окт 1, 2011 at 20:55

Borha bi mogao malo na klupu…previse davi, usporava i promasuje zicere. Evandro da zivne, jer igra kao da nije jeo 5 dana. Pohvale za Kadua, Cavu i Lazovica.

Reply
dexa7 окт 1, 2011 at 21:06

Moje misljenje je da bi Vesovic odigrao mnogo bolje od Borhe na toj poziciji,Borha puno davi loptu i usporava napad,nije on za krila

Reply
Miki окт 1, 2011 at 21:13

Nije on ni za sta!

Reply
Vanja окт 1, 2011 at 20:55

Jedini krivac je uprava koja je sastavila najgori tim u istoriji Zvezde. Zao mi je sto napadate Robija jer sa ovim igrackim kadrom ni Murinjo ne bi nista napravio. UPRAVA NAPOLjE. Adzic,grobar rajo bozovic… Ej braco koga mi to trpimo u nasem klubu???!!! Marš svi iz Zvezde.

Reply
Немања окт 1, 2011 at 21:45

Павловић-Игњатијевић, Туторић, Психо, Нинков-Јевтић, Гума, Исах, Лазетић-Лекић и Јевтић су бољи од овог тима?
Друго, да нисмо примили гол у последњем минуту сигурно нико не би очајавао, сигурно би сви били срећни и задовољни. Или макар да је она пречка ушла, или онај шут главом Мезенге. Игра није убедљива, потребан нам је голгетер, потребно нам је продорно лево крило или леви бек сличан Тошићу који је много сналажљивији од Петковића, и један високи штопер, али ипак, не може се преко ноћи почети са одличном игром и резултатима, потребно је време! Колико је Ферги био на клупи Јунајтеда док нису узели прву титулу? А погледај на шта сад личе. Наша екипа је показала да уме да игра фудбал против Вентспилса, против Борца, против Рена у првом полувремену, и уз мало корекције, за које је потребно време, може се створити јака екипа. Стрпљен-спашен…

Reply
igor окт 1, 2011 at 20:54

I opet ce nam na kraju sudije biti krive,sami smo mi sebi najveci protivnici!!!

Reply
Mladjen окт 1, 2011 at 20:54

mi „izgubili“ na marakani,a partizan pobedio u novom sadu! E tako se osvaja titula! BRUKA! NE MOGU VISE!

Reply
Miki окт 1, 2011 at 20:47

Jesu Prosinecki i Borha u srodstvu kad potonji stalno igra?

Reply
DELIJA окт 1, 2011 at 20:55

borja po ugovoru koji je rambo sredio mora da bude starter na svakoj na kojoj je zdrav

Reply
Miki окт 1, 2011 at 21:13

Odgovorno to tvrdis?

Reply
nikola окт 1, 2011 at 20:43

moja baba je brza od ovih igraca kojih trenutno imamo…

Reply
vuk окт 1, 2011 at 20:42

Koliko god se trudio da opravdam Upravu, ovo je kap koja je prelila casu. Uprava je direktno odgovorna za ovakve rezultate, nisu uspeli da obezbede ni osrednji igracki kadar. O momcima na terenu necu da trosim reci, umisljeni i iskompleksirani manekencici. Jedini vredan pomena je Darko Lazovic. Greh je sto Darko igra u ovakvoj Zvezdi i ovakvoj ligi. Nesto mora radikalno da se menja, a treba poceti od Uprave, igrackog kadra pa sve do generalnog sponzora koji nam obecavase neke silne novce i kome Putin rece da nam duplira sponzorski ugovor, a od tih silnih novcanica ni traga ni glasa. Ocaj i samo ocaj. :'( „slavni dani nase proslosti“

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 20:47

Problem je u tome, sto mi nemamo skaute, koji traze i prate igrace po celom svetu… Ja se na primer ne secam da smo mi ikad imali Grka u timu? Nije valjda da su oni toliko ocajni u fudbalu? Ili spanca, italijana…

Reply
Nikola окт 1, 2011 at 20:50

Brate kakvi skauti,nemamo para za igraca koji kosta vise od 300 000!!! Toro i nekolicina igraca koja su se pominjala,i koij stvarno vrede,kostaju preko 3-4-5 miliona…a mi tu nemamo sta da trazimo,na zalost. Poz

Reply
vuk окт 1, 2011 at 20:57

Slazem se Vladimire, naravno da ima. Trickovskog smo oterali, decko igra LS i daje golove, Palasiosa smo propustili, decko igra Premijer ligu, Dramana smo pedalirali, igra u Francuskoj, Popova smo otpisali igra u Dinamu iz Kijeva itd…Ova uprava nam samo prodaje sarene laze i manipulisu nasim mladjin navijacima. Tuzno cime se sluze!!!

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 21:00

Slazem se vuce, ma kakav stadion, kakvi semafori… dovedite nam bre normalan igracki kadar!

Reply
dexa7 окт 1, 2011 at 21:07

i Toyota bi nam dala vise od ovih skrtica

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 20:41

Nas boli najvise, jer znamo da smo nekada davno, bili najjacki klub u evropi, a sad… Inace jel ima neko slike semafora?!

Reply
Vlaja окт 1, 2011 at 20:39

Definitivno da sadašnja Uprava nije dorasla klubu koji vodi.Još kada su smenili Pižona, izgubili prvenstvo, a Adžić postavio kuma Dostanića za trenera sve je bilo jasno. Loša selekcija igrača, loša igra, svađa sa Savezom i drugim klubovima dovele su Zvezdu na najniže grane u istoriji. Dete mi je pošlo u školu i iznenadila me je činjenica da u odeljenju ima više partizanovaca, ali to je normalno posledica naše inferiornosti poslednjih godina. Jel i sad Karadžić kriv što nemamo centarfora, što je odbrana tanka, što dovodimo neproverene fudbalere i radujemo se ako slučajno daju gol. Pre nekoliko godina je bilo nezamislivo da nas Partizan stigne po broju trofeja, ali sada je i to realnost. Volim Zvezdu i teško mi je zbog svega, a najteže je što se u ovoj situaciji izlaz ne vidi. UPRAVA NAPOLJE.

Reply
dexa7 окт 1, 2011 at 20:33

Vojvodina smanjila na 2-1.Ima nade!!!

Reply
Cetnici sever окт 1, 2011 at 20:32

Kiksevi se desavaju.Ako mislimo da mozemo da uzmemo titulu mi mora da pobedimo u derbiju i gotova stvar ,a mi se zadnjih gof\dina tog derbija plasimo jr nemamo vere u sebe da mozemo da pobedimo partizane.Tako je i ove godine isto igramo kao i prethodne,nista se ne bi promenilo ni da smo dobili ovo ,ni da je partizan izgubio od vojvodine,mi moramo u derbiju da pobedimo jer tu se vidi kvalitet,a mi ga na zalost nemamo.

Reply
dexa7 окт 1, 2011 at 20:31

Ajde ljudi nemojte sad da odustajete,sezona jos nije gotova…Ostaje nam da pobedimo partizan u 2 derbija.jedino tako mozemo osvojiti titulu.Ja verujem,a vi?

Reply
mladjen окт 1, 2011 at 20:34

Ja trenutno ne verujem :((((

Reply
dexa7 окт 1, 2011 at 21:15

Pa samo vidi kako je Partizan odigrao protiv Vojvodine.Dali 2 gola iz kontre i povukli se u bunker kao najgori tim u ligi, Vojvodina dominirala citav mec,a partizan u 2 poluvremenu jedva da je centar presao.ja mislim da ih mozemo dobiti zato sto vise igraju takticki

Reply
Буендија окт 1, 2011 at 20:29

Да ли је могуће да ми не можемо да нађемо два брза играча.

Reply
rille83 окт 1, 2011 at 20:27

Dokle bre vise MANEKENI,DOKLEEEEE!!!!!!????? Gledam vas bre nemate ni volje,ni zelje,ni snage a kao odradili ste naporne pripreme kao najavljujete hocete prvo mesto pred pauzu,samo trtljate po medijima MANEKENCINE BRE JEDNE!!!!! Pa kakvi ste bre vi to igraci da primate gol u zadnjoj sekundi ALOOO BREEEE!!!!!!!!!

Reply
Nikola окт 1, 2011 at 20:25

Au ljudi,bruka!! Lazovic i borha,oni uopste ne ucestvuju na sredini terena,obojica zalepljeni za aut liniju…lazovic i igra nesto,ali borha,to je ne verovatno,petkovic katastrofa,evandro nula od pocetka sezone,cava tu i tamo….ja ne mogu da verujem da se ovo desava…pa celu utakmicu igraju bez volje,zelje…ne angazovano….Kako se trpe ovi igraci meni to ne ide u glavu…..Jbg,ne moze Robi od borhe,kaludjera,kadua da na pravi igrace sa njihovih 25 godina….ne ide to tako…..I da igramo u evropi,sta da igramo,moravac? Sa ovakvim pristupom,mozete da igrate Lav kup Srbije…Pozdrav za Delije!

Reply
goksili окт 1, 2011 at 20:30

nisu oni bas toliko losi,mogu ovi igraci,to su i pokazali,samo je potrebno sto i slepac vidi TRCANJEEEEEEE i sa loptom i bez lopte !!!

Reply
Topalko окт 1, 2011 at 20:25

cemu bre oni transparenti na stadionu i pevanje pesama. ako si otisao na stadion navijaj brate kako se navija. publika mora da prati igru i da konstantno vrsi pritisak na protivnika, da oseca kada timu treba podrska a kad moze da se zeza. izem ti ja navijace koji slusaju sta im neko prica u megafon i ponavlja to isto kao papagaji. stekao sam utisak da jedino Robi ulaze sebe maksimalno u zvezdu a da ostale bas briga. a za igrace se i ne cudim jer ne kaze se za dzabe koliko para toliko muzike

Reply
Ryber Palunko окт 1, 2011 at 21:00

Jbg, čini i se da je od igre jedino dosadnije navijanje. Ne znam šta se dešava, prije se pratila igra i znalo se kad se treba razulrati, dok je ovo sad kao brbljanje nekakvih mantri. Udaviše.

Reply
Topalko окт 2, 2011 at 08:53

ma navijanje je katastrofa…navijaci na severu vise misle o razvijanju transparenata kao da je njima mesto na stadionu i kao da ti transparenti pomazu igracima nego o igri tima. izadji na ulicu posle meca pa protestvuj i radi sta hoces a na mecu ako volis zvezdu navijaj srcem i dlanom da se protivnik pobedi vec u tunelu

Reply
DELIJA окт 1, 2011 at 20:23

Rezultat apsolutno realan! Imali smo taj luksuz da damo gol bez sanse,i bio sam ubedjen da dve utakmice,bez sanse ne mozemo da dobijemo! kretnje bez lopte nema uopste, pa mi igramo ustvari bez napadaca, Mezenga i ovaj 99 kao tu glume nesto,ne razumem— ako igras sa 1 napadacem taj napadac treba da bude kompletan (brz,pokretljiv,da ima neki dribling,bilo kakav), ovaj Kaludjer cunjeve da mu das ne bi znao da ih predribla, igra tu kao nekom guznom tehnikom ode bre 40m od gola!pa alo rodjace na njihov napadas!
Mozda gresim,recite,cini mi se da smo sa Pizonom i njegovim nazovi igracima lakse davali golove,jeste da je ekipa bila smesna,Ignjat,Tutura,Savio,Cvetkovic,Bogdanovic…sve duduci,ali se brate znalo igra se sa 2 (dva) napadaca, a ovo sad kao neka pomocna igra kod kornera,pomocna na zadnjem veznom,samo jos fali pomocna kod auta,posto njega number55 teze izvodi.
E gledam Petkovica ode na desnu stranu i dodje mu lopta,a on dok se okrene,namesti na levu,pa dok je ocarini—treba mu hekter,prodje pola minuta.Sto se gola tice ide na dusu Bajkovicu,on je klasicni linijas,ide lopta na 4m on se ukopo,smesno!ali ne treba zaboraviti da je pre kornera Kaludjerovic samo ispuco loptu kad je bio uz aut liniju utakmica bi se zavrsila,a on oce da dribla,joj Boze.
Sto se tice Roberta,ima jos malo kredita ali ako kiksne jos 1 moze da se kupi,on zivi u nekom svetu Barse (citaj savrsenstvo) koji igraju od skoro 3-4-3 od toga u odbrani Dani alves i Maxwel tako da igra sa 1 odbrambenin – pike, a nas Robert ne shvata na u nasoj ligi ne moze sa lepim fudbalom do pobede,tu se igra na prevaru,na gresku protivnika—-mogu oni da drze loptu 80min kad nista sa njom ne umeju. pa mi nemamo igraca koji zna da dribla,kad ostanu 1 na 1 po strani guze se (borja) ili gledaju da se sto pre oslobode lopte—muko moja predji na drugoga,ima tu jos mnogo toga al da ne davim! uglavnom Roberte kredit ti istice, a uprava moze da napali ljude da kupuju godisnje protiv Rena,ali za nasu ligu ne mogu,mi imamo manje navijaca nego prosle godine!

Reply
goksili окт 1, 2011 at 20:27

hahahaha… nasmeja me covek hahah.. svaka ti je na mestu !!!!

Reply
r16 окт 1, 2011 at 20:20

Pa ovakav gol samo mi mozemo da primimo.Kakvi smo baksuzi pa to ti je. 🙁

Reply
Nikola окт 1, 2011 at 20:28

Baksuzi?? Pa oni su ljudi imali bolje sanse od nas…nismo zasluzili da dobijemo utakmicu!!!!

Reply
Cetnici sever окт 1, 2011 at 20:17

ja mislim da se ovde jos dugo godina nista nece promeniti i da cemo mi tonuti jos dudblje idublje u propast i na krau cemo se ugasti ili cenam neko pomoci i to je to jer ona stara zvezda n verujem da ce se ikad vratiti.

Reply
Miki окт 1, 2011 at 20:20

Sto bi Nikola Pasic rekao „Bolje nam nece biti, propasti ne mozemo.“

Reply
Miki окт 1, 2011 at 20:17

Sta da se kaze…da krenem od trenera…kako vreme prolazi, Prosinecki me sve vise podseca na Kristica od pre godinu dana..tesne pobede, neefikasnost…..Borha? Dosao je kod nas jer za njega nije bilo mesta u treceligaskom klubu iz Brazila…..Petkovic? Reljicev burazer, cak i lice. Cosic? Kadu bi ga oduvao u duelu. Dimitrijevic? Sta on uopste igra? Kaludjerovic i Mezenga? Njih ne mogu da komentarisem, i dalje im se smejem.
I jos nesto….kad je Evandro zavrsavao utakmice, mi smo pobedjivali….to se nastavlja…..zasto nije zavrsio?

Reply
boki zvezdas окт 1, 2011 at 20:16

Nekada sam verovao nadao se a onda postao svestan koliko smo nisko pali.Nema vise ni Z od nase nekadasnje Zvezde i to je fakat.Jadan smo mi klub sa ovakvim timom.U Evropi nas nigde nema ispadamo od koga stignemo,4 godine nemamo titulu.Pobedimo Metalac i Sevojno i mi jadni navijaci pomislimo kako smo ponovo veliki klub.Zalosno je sve to,zalosno.Nije problem vecerasnji mec vec saznanje koliko smo nesvesni nase bespomocnosti.
Mi smo tim i Evropu izgubili ne protiv Rena vec kada smo doveli Adzica da glumi direktora.Kada nam je Mezenga koga niko nece predstavljen kao Adrijano,Kada je Mikic prikazan kao novi Roberto Karlos,kada je Kaludjerovic koji je dao 12 golova pokusavan da bude predstavljen kao da je dobio zlatnu kopacku.
Ja na Marakanu ne idem vec 2 godine jer ovo nije ZVEZDA

Reply
delija86 окт 1, 2011 at 20:15

Sto nam bre radite ovo vise,sto,ne mogu vise da cekam neke nove pocetke na pola sezone,ne mogu bre,nemam snage vise 🙁

Reply
nele окт 1, 2011 at 20:15

Real Madrid se oprostio od titule jer mu je Levante oduzeo bod..ajde bre idite na pivo i relax malo…

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 20:17

Real je real, oni su finansijiski stabilni, osvajaju redovno trofeje, svake godine ucestvuju u LS i tako dalje… a mi?! Kakav relax, „Relaxovali“ smo 4 godine, valjda je to dovoljno!

Reply
nele окт 1, 2011 at 20:21

pa sta se sad desilo?Igrali smo 1:1..i sta..smak sveta..o Boze..630 minuta nismo primili gol..6 vezane pobede..nekad mora da se prekine

Reply
gox окт 1, 2011 at 20:33

Nije problem koliko smo primili golova(odbrana je svetla tacka ekipe),pravo pitanje je koliko smo dali golova?I protiv koga?

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 20:33

Da! Ali ne u Jelen Super Ligi!!! Gde nas bije neki drugoligas, gde gubimo od nekih selendra…! Delije su uvek uz klub, daju vecinom sve od sebe! Ali izgleda da igraci ne zasluzuju takvu publiku! Kad se prisetim ranije, klubovi, kad su culi „zvezda“ oni su vec tad pobadali na pod… a sad nam se ismejavaju… Ne bih da krivim Robij’a, niti upravu, vec same igrace, koje se ne trude!

Reply
Raka Delija окт 1, 2011 at 20:21

Дође ми да се обесим 🙁

Reply
Буендија окт 1, 2011 at 20:14

Веома споро, чим нам нападну задњу линију немамо решење, а поврх свега ужасно лоше измене.Са оваквим играчима овај систем игре не функционише.

Reply
Jovan окт 1, 2011 at 20:14

svaka cast sto si dosao na nas sajt

Reply
Cetnici sever окт 1, 2011 at 20:13

kad li cemo mi uopste uzeti titulu…

Reply
goksili окт 1, 2011 at 20:16

kada pocnemo da trcimo i da utakmice igramo srcem a ne ovako peske i bezvoljno !!!

Reply
Uliks окт 1, 2011 at 20:21

Kad dovedemo bar 2 igraca koji ce kostati po najmanje milion, onda tek mozemo da razgovaramo o tituli. Dok su „ovi“ u Zvezdi i dok kupuju igrace po ceni od maksimalno 300.000 evra nema tu ni tima ni igre ni titula ni rezultata… nicega!

Izvinjavam se, ima necega, marketinga, ali marketingom se ne ostvaruju dobri rezultati i ne osvajaju titule!

Reply
eliiahu окт 1, 2011 at 20:11

mozda je doslo vreme da se zahvalimo nekim igracima, u ovom trenutku ima ih dosta… Sem Lazovica, Adija i Bajkovica svi su za Palilulac, a mozda ni za njega,,,

Reply
Nikola окт 1, 2011 at 20:22

Bajkovic je ocajan, na svaki centarsut ostaje na liniji

Reply
Nikola окт 1, 2011 at 20:23

Bajkovic ocajan,svaki centarsut covek je na liniji

Reply
dachabre окт 1, 2011 at 21:04

Adija? Jel si ti gledao utakmicu? Jel si video njihov go? cccccc

Reply
eliiahu окт 2, 2011 at 00:30

Adi je odigrao dobru utakmicu, da nije bilo njega primili bi gol jos dosta ranije, on kod gola nije mogao nista, decko ima 1.7…m tako da iako ima dobar odraz ne moze nadskociti coveka koji je visi za glavu….
Sto se Bajka tice, istina da nije izlazio na vecinu centarsuteva, ali je isto tako i odbranio dosta naugodnih suteva van 16erca.

Reply
dachabre окт 2, 2011 at 15:59

Slažem se da je odigrao više dobro nego loše, ali odbrambenom fudbaleru nesmeju da se dešavaju takve varijacije u igri. Džaba što je imao samo par grešaka kad su sve bile takve da možemo da primimo go. On nije kriv za go ali je kriv za korner iz predhodne akcije. Vilota je, po meni, mnogo bolji igrač… a što se tiče Bajka – 100% se slažem….

Reply
Marko окт 1, 2011 at 20:10

Zaboravite na titulu sve dok se ovako igra.

Reply
Boba Kg окт 1, 2011 at 20:10

Oni su BRUKA, treba da ih bude sramota,i jos imaju smelosti da daju izjave kako ce oni da se bore za titulu!?!?!?! Alo bre, kakva nasa crna titula, mi ne mozemo jedan obicni Radnicki(svaka im cast) da pobedimo, nadamo se tituli!!!! I nama ne treba Tole da nam uzme titulu, sami sebe umemo najbolje da sputamo i unistimo!!! Sve isteraj i pusti decu iz omladinske skole da igraju, da bar znamo na cemu smo!!! VI STE BRUKA ZVEZDE!!!!

Нећеш ти никога да палиш и немој више да ти се понови да пишеш такве глупости! Админ

Reply
Boba Kg окт 1, 2011 at 21:14

Dugujem izvinjenje adminu i svim DELIJAMA za ono sto sam napisao!!! Pisao sam u afektu, poludeo sam zbog onakve igre i gola koji smo primili na kraju!!! ZVEZDA JE ZIVOT SVE DRUGO SU SITNICE!!!

Reply
dexa7 окт 1, 2011 at 21:41

Tako je brate, nikad ne gubi nadu

Reply
Miki окт 1, 2011 at 20:10

Iako smo dosta ‘jaci’ u odnosu na proslu sezonu (bar tako misli vecina navijaca), ocigledno smo stvarno bas losi i ovoj letargiji nikad kraja. Mucenje, mucenje, samo mucenje. Meni je sramota da kazem, ali duplo slabiji Partizan u odnosu na proslu godinu, opet je za koplje ispred nas. Nije da sam pesimista, ali ovo izgleda da ce biti mucna sezona. :(((( Opet isto, dzaba sve. Cini mi se da je moj kolega sa faxa (inace Partizanovac) rekao ‘nema vama titule dok su Lukic i Adzic u klubu’. A ja sve mislim u sebi ‘Eto ti znas, hajd mani me toga’. A na kraju ispade da je decko skroz u pravu. Ne dovode se pojacanja koja Robi trazi, sve neki Juznoamericki polovnjaci, koje nece niko. Ne moze se osvajati titula sa pojacanjima od kojih najskuplje kosta 300 000 eura. Robi, odlazi, za tvoje dobro. Nemoj da kaljas svoj ugledu ovakvoj bezzivotnoj Zvezdi.Ja sam se prije 3-4 sezone stvarno nervirao i to bas onako iskreno, kad bi Zvezda nerijeseno igrala ili izgubila, ali od tada mi je skoro pa svejedno. Stalno se ista prica iz godine u godinu ponavlja. Napadi na lopovski savez, sa svima smo na ratnoj nozi, za izgubljenu titulu nikada nije kriva ni uprava ni trener ni igraci, samo Tole i ostala kompanija. Mislim, kome vi zamazujete oci, ‘silna upravo’? Ljudi satro doveli Gasprom od koga nismo vidjeli zute banke.Nema pravih pojacanja dostojnih Zvezdine velicine, jednostavno nema. A dok je tako, ni rezultata nece biti. Lupajte vi minuse koliko hocete, ali to vam je tako. Nisam ja iznio ovdje nista sto vi ostali ne znate. Vi to sve odlicno znate, samo sto to neko hoce da prizna,a neko ne.

Reply
Markoni окт 1, 2011 at 20:09

Naša nonšalantna igra koja traje već nekoliko kola se danas obila o glavu. Bilo je samo pitanje vremena kada će nas stići kazna i eto desilo se sada. Ako ovaj kiks donese nešto dobro u nastavku prvenstva i pobedu u derbiju (koja nam je sad neophodna) onda ok. Ako ne, onda zaista sa ovakvom postavkom, (ne)trčanjem i neefikasnošću ne možemo da uzmemo titulu.

Reply
delija86 окт 1, 2011 at 20:09

Jel tole-vole i za ovo sad kriv,NIJE krive su ove rage po terenu sto kaljaju obraz mojoj i nasoj SVETINJI

Reply
Viktor окт 1, 2011 at 20:08

Provlacimo se od pocetka sezone, ne igramo dobro, ne stvaramo sanse…. Razumem ja Robija i i cenim njegovu viziju igre kontrolom utakmice po zemlji ali to ne moze sa ovakvim kvalitetom igraca, jer cim nam neko izvrsi presing mi nemozemo izneti loptu napred i SACUVATI JE!!! Ako ovako nastavimo, necemo zavrsiti jesen ni na drugom mestu!

Reply
ds окт 1, 2011 at 20:06

nisu igraci krivi sto ne znaju da igraju jednostavno ne mogu,samo ne znam gde su iskopali onog mezengu jer covek nema pojma bolje da su BILO KOG naseg spica stavili da igra za sicu nego ovog debila da placaju.Petkovic je nepovez.Ovde jedino sto vred su adi i lazovic sve ostalo neki polovnjaci koji nemaju nikakve eze sa loptom.

Reply
gox окт 1, 2011 at 20:06

Necu da mracim ali mislim da na ovakav nacin nema nista od titule.
Petkovic?Sada ce mnogi da kazu da treba da se uigra,isto kao i Kovacevic i Mezernga.Ali pitanje je koliko zvezda moze da ceka?
Najvise mi je zao sto cemo sa ovim igrackim kadrom samo da istrosimo Robija.Sta bi bilo da Robi nije razigrao Lazovica ili Miailovica.Ko bi nam igrao?
A druga stvar,one izjave igraca da cemo nocas biti prvi na tabeli stvarno su mi se vise popele,znate gde vec!Mogu li ti ljudi da cute i igraju?

Reply
nele окт 1, 2011 at 20:05

koliko je ovo lose,toliko je i dobro…

Reply
gox окт 1, 2011 at 20:09

A sta mu dodje dobro?

Reply
nele окт 1, 2011 at 20:11

videces…

Reply
Neco- Peco окт 1, 2011 at 20:05

nije mene rezultat niti njihov go prenerazio nego sto je sve mirisalo na to! Uzas! Al fakat uzas! Zasluzili su momci gol i samo im treba cestitat na nerjesenom rezultatu! A mi, ja ne znam sta treba da se uradi ni ko je kriv al bar pola ekipe treba rastjerat! OKUPIT SE, SVI DA DODJEMO PRED KUCU DRAAGANA DZAJICA DA MU SE IZVINEMO ZA SVE I DA GA MOLIMO DA SE VRATI KUCI! I Lukica bih ja ostavio u Zvezdi al velikog tatu vratit pod hitno!

Reply
Vlad окт 1, 2011 at 20:04

Izvinjavam se! Cast Lazovicu i Lee Adi’u… a ostali igraju kao p****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dobili smo ono sto smo dobili!!!! Ispali smo iz Evrope, ustvari bolje receno nismo godinama igrali!!! 4 godine nismo videli onu titulu i jos uvek se hvalimo sa bari’om i kako smo najbolji tim u Srbiji, eto danas smo videli koliko smo dobri!!!! Ostavimo te budelastine vise, sta je bilo bilo je! Budimo realno, mi nikada necemo vise osvojiti LS!!! Kad je pixi bio u Zvezdi, imali smo igru i igrali smo u evropi, nadali smo se necemu! A sad cao zdravo….!!!

Reply
Jos ko dete ja sam bio tu окт 1, 2011 at 20:03

Tuga zvezdo,tuga..Igraci stidite se..Pic***e..Posle nam Tole krvi sto nasi igraju ko srcani bolesnici bez volje,htenja..Pic***e jedne

Reply
Danubeshark окт 1, 2011 at 20:03

Idem da se napijem od muke…

Reply
Danubeshark окт 2, 2011 at 04:49

uh, neke stvari sam napisao 2 puta… ali doci cu trezan, nema frke…

Reply
Ognjen окт 1, 2011 at 20:03

Na ovakvim utakmicama se gubi titula i tako u kruh prvo kula pa cacak sad i kragujevac i to na markani ……..

Reply
vegas окт 1, 2011 at 20:02

Pa kako da se izrazim?Npr.ovako:NE MOGU JE**TE DA VERUJEM!!!O cemu se radi bre ovde,kakve to smrdljive napadace imamo,kakva nam je bre efikasnost?!ODLAZI bre Adzicu prokleti,odlazi proklet bio!!!Srcka htela da me strefi kad su nam dali gol!!!!!!UJEDINIMO SE da oteramo prokletog ADZICA!!!NJEGA KRIVIM!!!!!!!!

Reply
Zvezdas окт 1, 2011 at 20:00

odma’ pljuvanje po robiju. svaka cast, nema sta!

Reply
ja окт 1, 2011 at 20:06

alo, je l robi kriv sto oni nazovi fudbaleri ne znaju sta je lopta?! ili sto gica Adzic ne ume da dovede pojacanja.. corava koka zrno ubode, a mezenga i kaludjer ….

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 20:00

Dosta sam se nervirao i kunem se da nikada više neću pratiti Zvezdu pa ovo je BRUUUUKAAAAAAAAAAA….možete da mi lupate minuse koliko god hoćete ali bolje da gledam Real,Barsu,Mančester nego ovaj naš jadno fudbal 🙁 🙁 🙁
Je*ote umesto da idemo i meljemo kao protiv Ventspilsa svih 90 mi kad postignemo gol vučemo loptu i mislimo da je sve gotovo…

Reply
dusan nis окт 1, 2011 at 20:01

bravo

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 20:08

Dobijas Like od mene! Druze, problem je u tome, sto mi igramo fenomenalno protiv losih klubova, koji igraju defenzivno! Pocim neka „ekipica“ dodje, koji iforsira napadacki fudbal, mi izgubimo!

Reply
ds окт 1, 2011 at 19:59

ovako se gubi titula…

Reply
goksili окт 1, 2011 at 19:59

ja kazem prosli put spori smo vucemo se po terenu,nema trcanja nema sprinteva,ZVEZDA TREBA DA MELJE,da trci tri puta vise od svih ali ne,momci su utripovali da su zvezde,da ce svi da im se sklanjaju na terenu!!! ukoliko se nesto ne promeni necemo biti ni drugi ove sezone sa ovakvom igrom!!! e moja zvezdo ovo je ravno porazu !!!

Reply
Konstantin окт 1, 2011 at 19:58

Smesna igra, do sada je Prosinecki imao podrsku, sto se mene tice on vise nema moju podrsku, igrati ovakav sistem 4-3-3 sa igracima koji nemaju kvalitet je smesno, 4-4-2 je formacija koja ce se igrati dokle god postoji nasa liga i timovi koji je igraju ce pobedjivati. CEMU posed lopte od 70-80% kada je to ne moguce pretociti u gol ???
Cemu taj posed lopte kada sa sporom igrom protivnicki tim uvek ima vremena da napravi bedem ispred svog gola…
Znam, vi ce te reci da je lako biti general posle bitke i da je lako biti strucnjak za tastaturom ali to je realnost, nikada nece proci 4-3-3 sistem kod nas !!!

Reply
dusan nis окт 1, 2011 at 20:02

to ja govorim vec mesec dana,ali mi poznavaoci fudbala lupaju minuse! i jedno pitanje za sve strucnjake koju formaciju Zvezda igra zaista?

Reply
Luka окт 1, 2011 at 20:04

Реално можемо о свему да причамо, али да сада изјавиш да не подржаваш Просинечког? Е то је срамота! Када смо млели противнике тада смо имали играче за овај систем, а сада када Калуђеровић и Мезенга не знају где су, онда немамо а? Па не може Роби да уђе и да гол! Кад Манчестер киксне или игра лоше пар утакмица, Фергусон мења систем а? Ајде бре…

Reply
ds окт 1, 2011 at 20:11

boze me sacuvaj,pa koga smo bre pregazili mi?osim ventspilsa.

Reply
Luka окт 1, 2011 at 20:16

Погледај мало завршницу прошле сезоне и почетак ове. Погледај резултате и гол разлику. О игри не треба ни причати. Једноставно не може он да уради ништа осим да ротира играче. Ли Ади је на пример играо цео меч одлично а онда је на крају погрешио дао гол шансу из које добијен корнер. После корнера гол…шта је ту Роби крив??

Reply
Cetnici sever окт 1, 2011 at 20:24

ne znam koliko je on kriv ,ali mi imamo 80% loptu dok nedamo gol a kad ga damo onda se branimo ko da p…e ,a forsiramo pas igru,dge je tu logika?! Trener je to mogao da promeni.

Konstantin окт 1, 2011 at 20:18

Nisi sagledao situaciju. Samleli smo jedino Ventspils, 4-3-3 je previse rizicna formacija za Zvezdu, jel je toliko tesko igrati 4-4-2 kada je to prirodna formacija za ovo podneblje sa ovakvim igracima? Nisam od pocetka podrzavao 4-3-3, nesto slicno je probao i Zeman ako ga se secas onaj sto je bio samo mesec dana, otpusten i za mesec dana dobio obestecenje za ceo ugovor. Ista stvar bi bila sa Prosineckim da nije njegove licnosti i proslosti kao igraca. Zvezda nema ono sto je potrebno za 4-3-3, ono sto nama fali jesu situacije gde se ostavlja prostora za sut na gol, sa druge strane Partizan ima bas takvu igru. Jednostavno za nas nije spanski sistem igre vec sirovine kao sto se nekada igralo u Engleskoj, treba biti realan pa to priznati…

Reply
milos окт 1, 2011 at 19:58

e ko sve ima obraz da nosi zvezdin dres boze !! strasnoooo:(((((

Reply
boki zvezdas окт 1, 2011 at 19:58

Ajmo sad vi koji hvalite ove retarde da vas cujem.Kada sam govorio da su ovi igraci nedostojni ne dresa Zvezde nego Sopota pljuvali ste me.Ej Bre Radnicki koji je tek usao u ovu jadnu lugu nas razbije na Marakani.
Jadno i bedno.Lukicu i Adzicu mars iz Zvezde.
Borha je igracina koliko moja baba,Petkovic ne bi mogao da zameni ni redara na utakmici a kamoli Tosica.

Reply
Nikola окт 1, 2011 at 19:57

Jadno, bedno i zalosno. Hajde sad neka neko kaze nesto protiv nas ‘pljuvaca’ ?! Jadno, jadno, bezbroj puta!! Samo sam cekao da se nesto ovako desi, posle ovih slabih igara… Sram vas bilo gospodo, zapitajte se ciji dres nosite, pa se onda sepurite, manekeni. I ti Roberte, je l’ ovo Barselona ?! Svaka cast i cestitke fudbalerima Radnickog iz Kragujevca na zasluzenom remiju… Sto se tice nas, saucesce svima…

Reply
lovac-MC окт 1, 2011 at 20:02

JADNICI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kakvo muljanje kakve neznalice…pisao sam ovde za mezenhgu,da pojma nema…pa dal je neko od dosadasnjih klubova bio blesav pa takvog talenta odbacili…Samo lazovic i addy vrede,ovo ostalo nije za sveti dres…Zvezda zauvek,uprava sto pre napolje..Ne palimo se vise na propagandu bez pokrica…

Reply
gile окт 1, 2011 at 19:57

kakva je igra zvezde bila dobro te nismo izgubili….

Reply
sinisa окт 1, 2011 at 19:57

Ova njihova igra mi polako pocinje ici na zivce! Hocu golove a ne posjed lopte!!!

Reply
axl окт 1, 2011 at 19:56

ovakvo anemicno igraaju samo penzioneri sa stazom 80+, sramota, velika sramota
momci, srma vas bilo ovakvih navijaca
ako serete i busate se titulom unaprijed, stisnite malo i trcite za promjenu

Reply
Mladjen окт 1, 2011 at 19:53

KATASTROFA! UZAS! BRUKA!

Reply
delije окт 1, 2011 at 19:53

e moja zvezdo

Reply
Nenad окт 1, 2011 at 19:57

Bruka sramota katasrofa

Reply
dusan nis окт 1, 2011 at 19:50

posto su me svi zivi dislajkovali prosli put,jer sam kritikovao Zvezdu,evo sad da kazem da smo odigrali fantasticno,pred svojim navijacima,na svom stadionu,dominirali smo svih 90 minuta,posed lopte fenomenalan,prodori po boku,posebno bih pohvalio petkovica…i da na kraju borha ce proraditi od sledece utakmice 😉

Reply
dusan nis окт 1, 2011 at 20:00

samo objasnjenje za klince…ovo je sarkazam.

Reply
Dražen окт 1, 2011 at 20:00

Jesi li ti svjestan sta pises? Pa covjece ti se nasladjujes time sto je Zvezda kiksala. De mi samo reci, jesi li se nadao da ce Radnicki izjednaciti, samo da bi ovo napisao? .. Samo jedna rijec, fuj!

Reply
Miki окт 1, 2011 at 20:08

Kako mi je nekako drago kad Drazenu lupim minus 🙂

Reply
Dražen окт 1, 2011 at 20:10

Ma lupajte i ti, i svi drugi koliko hoce. Mene to ne brine, ja imam svoje misljenje i stojim iza njega. Nisam ovde da pisem sta drugi zele cuti, pisem ono sto ja mislim. Ovo je bila losa partija, ali da se neko ovoliko nasladjuje zbog nje, to mi vec nije jasno.

Reply
toto korenita окт 1, 2011 at 20:09

sta se ti pravis pametan,zbog takvih kao ti koi ih podrzavate i hvalite se ovo i desava.ne da necemo biti sampioni daj boze i kup da uzmemo,ovo je beeeedno i zalosno.i zvezda i vi optimisti.

Reply
Dražen окт 1, 2011 at 20:14

Ja se ne pravim pametan, ja sam pametan onoliko koliko sam pametan, i nemam se potrebe praviti. De mi reci, gdje sam ja napisao da ih podrzavam? Ajde izvuci iz konteksta, pa da vidimo gdje to pise.

@ dusan nis
Ne sporim to da li si Zvezdas ili nisi, samo sam rekao da ne vjerujem da se neko moze toliko nasladjivati na Zvezdinom kiksu.

Reply
toto korenita окт 1, 2011 at 20:23

decko solis pamet svakome ko kritikuje,ja i dalje navijam za zvezdu ali mi se gade uprava,i skoro svi igraci,i zao mi je sto nista necemo da osvojimo.ova ekipa ne zasluzuje ovakve navijace i podrsku.

dusan nis окт 1, 2011 at 20:09

alo g-dine,nemoj mene samo da prozivas da te zamolim! znaci sa klincima i ostalima radi kako hoces ,ali meni se ovakvim tonom ne obracaj! BIO SAM 1991 NA BAYERN,bio sam na oko 300 utakmica ZVEZDE ,cela mi je familija zvezdaska i ne dozvoljavam nikome da pljuje na to i da me vredja! samo cu ti reci,da jedva sam cekao da se ovo desi,bolje sad nego protiv glodara!!!!!

Reply
sinisa окт 1, 2011 at 19:41

GOOL sve bi da ja za GOOL………

Reply
vuk окт 1, 2011 at 19:23

bravo lazo majstoreeeeeeeeeee !!!! spasi zvezdin obraz !!!!

Reply
gile окт 1, 2011 at 19:00

sporo je ovo mnogo ali bas mnogo……uspava se

Reply
goran окт 1, 2011 at 18:55

ocajna igra zvezde……igramo kao babe…….previse smo spori…….nije mi samo jasno sta robi zamislja……ovo je nikakva igra……mora to mnogo brze i ubitacnije u napadu……

Reply
gox окт 1, 2011 at 18:55

Odbrana je odlicna,sredina je dobra ali ovaj napad nam je stvarno retardan.
Vazno je da dobijemo tekmu,a sad igra manje vise.
Mada je tesko igrati nase prvenstvo kada svaka ekipa igra bunker,posle toga dodjes u Evropi i kada pocnu ekipe da napadaju onda se mi pogubimo.
Nazalost imamo najdosadniju ligu. Rezultat bumker lige je to sto imamo najbolje defanzivce u Evropi a zato repka nema ni jednoga vrsnoga spica.
JBG

Reply
Vladimir окт 1, 2011 at 18:53

Kriticari, iznesite vase „utiske“, „misljenje“ na kraju utakmice, a ne vec na poluvremenu! Ale ale ale ooo … Ajde ZVEZDO sad na GOL!!!!

Reply
marko окт 1, 2011 at 18:58

Zvezda treba od prvog do 90+ minuta da melje! A ne da se vuce po terenu!

Reply
josif окт 1, 2011 at 18:53

Po kozna koji put lose,da losije nemoze biti!Lose po bokovima,kroz sredinu nikako,o golgeterskim sposobnostima Borhe i Mezenge netreba trositi reci,onaj Evandro ako ga neko pogleda pada i gubi loptu,o Cavi ne bi bricao decko jednostavno bezi od lopte i veliki je tremaros.Mi se sada mozemo tesiti dacemo biti prvi,ali mi jednostavno nemamo niti igru,niti igrace niti karakter.Pozz.MKD

Reply
volem je окт 1, 2011 at 18:52

ljudi,mi svaku utakmicu igramo prvo poluvreme x,a posle damo gas i razvalim…pogledajte malo utakmice u nazad…cudno je to…!

Reply
gox окт 1, 2011 at 18:57

Pa i nije cudno,mislim da je nasa ekipa najbolje fizicki pripremljena u celoj ligi.Kada protivnik crkne mi igramo na istom nivou i naravno damo gol

Reply
Ognjen окт 1, 2011 at 18:49

Evo vam Mezenga bez Kaludjerovica nema nista, ocu Kaludjerovica u igri…

Reply
gox окт 1, 2011 at 18:58

A bogami druze to ti je mrtva trka.

Reply
marko окт 1, 2011 at 18:49

Moje misljenje!
U dve reci!
Dosano – Sporo!

Reply
milos окт 1, 2011 at 18:40

ocajna igra,bez obzira na krajnji rezultat..sa ovakvom igrom mozemo biti na vrhu samo u ovoj usranoj ligi !!

Reply
... окт 1, 2011 at 18:47

kakav si ti noob

Reply
milos окт 1, 2011 at 19:00

… ne znam druze sta da ti kazem,oci nemas..

Reply

Leave a Comment